Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » moments

my dreams come treu|| 1D

30 juli 2013 - 16:05

396

3

273



moments

gilles p.o.v.!
teleurgesteld, en boos, loop ik het zwembad weer uit. waarom moest robbin (mijn zus) zo nodig uitproberen of nanettevan me hield? en op deze mannier? ik pak mijn fiets, en fiets weer naar huis. als ik thuis kom, zie ik robbin op de bank zitten. ''hoe durf je robbin!'' roep ik. ''wat durf ik?'' vraagt ze. ''dat weet je best! waarom zei je tegen nanette dat ik het uitmaakte!'' ''het is een test.. als ze het je had laten uitleggen, hield ze van je.. heeft ze dat gedaan?'' vraagt robbin. ''nee.'' ''dus ze vond je helemaal niet leuk!'' zegt robbin, en staat op. ze loopt naar haar kamer. pff.. ze heeft gelijk! ik pak mijn telefoon, en open whatsapp. ''yes, romy is online!'' fluister ik. ''jullie hebben gelijk.. nanette is een slet.. ik sluit me aan bij jullie'' schrijf ik. ''yay! vriendloze nanette.. ALWEER!'' schrijft romy terug. ''nou ja, vriendloos... ze heeft die romy en maud nog.. haar familie én 1D.'' antwoord ik weer. ''tjah.. jammer voor die mensen, nanette gaat eraan!'' ''indd.. van mij mag ze dood neervallen haha!'' ''morgen, na school!'' schrijft romy. morgen na school.. dan is mijn ex dood! haar verdiende loon!


demi's p.o.v.!
ik en louis stoppen de meest fantastische zoen ooit! iedereen staat met de hand voor andermans ogen, zodat ze niks zien. het ziet er zo hilarisch uit, ik begin hard te lachen, met louis. als ik na een tijdje naar de plaats waar nanette zou moeten staan kijk, is ze er niet meer. ''waar is nanette?'' vraag ik. ''dat vroeg ik me ook al af!'' zegt maud. ''laten we gaan zoeken.'' zegt louis. ''nee, wacht.. wat nou, als we voor beveiliging zorgen, voor nanette?'' vraagt harry. ''ze wil het niet..'' antwoord ik zuchtend. iedereen kent haar net goed genoeg, om te weten, dat zij weet wat ze wil (wat een rare zin). we verspreiden ons, om nanette te zoeken. iedereen in het zwembad, maar ik en louis, zoeken bij de kluisjes, en kleedkamers. alle kleedkamers zijn vrij. na een tijdje zoeken (er zijn verschrikkelijk veel kleedkamers.. net een doolhof!) vinden we nanette, in een kleedkamer. ''wat is er?'' vraag ik. ''niks.. het is gewoon het feit dat ik jaloers ben!.. jullie zoenden precies op de plek, waar ik en gilles hebben gezoend.'' zegt nanette. ze heeft geen tranen in haar ogen.. ze kijkt niet eens verdrietig.. best wel raar.


Reacties:


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 31 juli 2013 - 9:16:
ennusnelverderjij!!!!!!!!!!!!!!!!!heelsnelverderrrrr


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 31 juli 2013 - 9:14:
meldinnggggg


GreenDay
GreenDay zei op 30 juli 2013 - 21:42:
Melding