Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Kiss me || Louis Tomlinson » --->1
Kiss me || Louis Tomlinson
--->1
25th December 15:26
P.o.v Cloe White.
Met een harde klap gooit hij de deur dicht. De zoveelste ruzie met me vriendje Louis. We hebben nu twee jaar een relatie. Maar de laatste tijd hebben we bijna altijd ruzie. Voor ik veder ga zal ik me even voorstellen; Ik heet Cloe White. Ik heb de mode opleiding gedaan maar heb geen werk. En Louis Tomlinson is dus mijn vriendje. Hij zit in de wereldberoemde boyband One Direction. Ik kan goed met zijn bandleden omgaan. Vooral Liam is echt een schat. Ik en Louis wonen nu ongeveer een jaar samen. In het begin was alles een sprookje, maar de laatste tijd dus niet. We maken het altijd wel weer goed maar de ruzies houden niet op. ik zucht ik huil er niet eens meer om.
Ik word uit me gedachten gehaald door de deur bel. Ik open de deur aangezien ik er nog voor sta. Het is Liam. “haii!” zegt hij vrolijk. Ik kan er een klein glimlachje van af brengen. “ow god is het weer zo ver?” vraagt hij bezorgd. Ik knik zachtjes. Hij legt zijn handen op me schouders. Ik draai me om en loop de keuken in. ik ga aan het kookeiland zitten. Liam doet zijn wanten en sjaal af, gaat voor me zitten en kijkt me diep in me ogen aan. Verwachtend dat ik alles vertel. Ik zucht. “ik weet niet eens meer waar het over ging zo onbelangrijk.” Zeg ik emotieloos. Liam plaats zijn handen op de mijne en knijpt er zachtjes in. Het is toch zo’n schat. “Als het zo onbelangrijk is moet je het snel goed maken.” Vertelt hij me. Ik knik. “Nou kom hier” zegt hij en hij loopt om het kookeiland heen en duwt me in een knuffel. Na een minuten knuffel laat ik los. “Waar kwam je eigenlijk voor?” vraag ik. “ik en Andy, me beste maat, geven een housewarming party voor ons nieuwe appartement. Jij en Lou zijn uitgenodigd” zegt hij vol enthousiasme. “Leuk! Wanneer?” vraag ik. “Uhh.. vanavond al.” Zegt hij. “i will be there” zeg ik weer wat vrolijk. “wel goed maken he” geeft hij me mee. Ik knik. “dat komt goed” zeg ik. Het slaat ook nergens op dat we over niks ruzie maken. Als Liam de deur uit is steek ik een peukje op. Van Louis mag ik alleen in de winter binnen roken. Best lief. Hij heeft er een hekel aan dat ik rook. Daar hebben we al zo vaak ruzie over gehad. Als ik de peuk opgerookt heb bel ik Louis op. “hoi” klinkt het. “Lou.. please kom naar huis.” Zeg ik. Ik hoor een snelle “ja” en dan word de verbinding verbroken. Ik maak wat thee voor me zelf en plof dan op de bank. Denkend over wat ik ga zeggen. Het was totaal mijn schuld.
25th December 2013 15:40
P.o.v Louis Tomlinson.
Ik geef Harry nog een knuffel en loop dan de deur uit. Harry is mijn steun en toe verlaat. Heb de laatste tijd aardig wat tranen laten vallen bij hem. Me vriendin Cloe en ik zijn twee jaar samen nu. Maar de laatste tijd hebben we veel ruzie. Over de meest onbelangrijke dingen. Ik word er arrstief van. Waarom lopen dingen toch altijd weel anders dan je wilt. Ik steek de weg over en loop het grindpad op. Het lange grindpad naar mijn en Cloe’s huis dat van Zayn en dat van Niall. Als ik eerste kom ik Zayn ’s huis tegen. Ik hoor een Zware bas vanuit zijn huis komen. Die gozer heeft zijn muziek altijd keihard staan. Dan is Niall ’s huis aan de beurt. Uit gewoonte kijk ik even of hij in de voortuin zit maar niet dus. Logisch het is -2 graden. Ik loop 10 meter veder als ik me naam hoor. Ik draai me om. “Lou!” Het is Liam die uit Niall zijn tuin kom rennen. Hij drukt me in een knuffel. Ik heb nu echt geen zin in een lang verhaal. “Vanavond Housewarming party hé! 8 uur!” en hij rent al weer weg. Ow ja das waar ook Liam was net verhuist. Niet bijzonder hij is drie huizen dichter bij Harry gaan wonen dat was een mooiere tuin zei hij. En Andy kwam nu bij hem wonen.
Eindelijk kwam er een einde aan het grindpad. Eigenlijk is hij niet zo lang. Ik open het hekje en sluit hem achter me weer dicht. Ik loop het trapje van drie treden op. Ik moet oppassen dat ik niet uit glij met al die sneeuw. Ik doe de sleutel in het slot en draai hem. *klik* en ik duw de deur open. Een vlaag van warmte komt op me af. Ik sluit de deur weer achter me en doe mijn jas, sjaal en wanten uit. Dan loop ik naar de woonkamer. Ik zie Cloe met haar knieën opgetrokken in een trui van een kopje thee genieten. Ik ga aan de andere kant van de bank zitten. Ik kijk haar aan. Soms vergeet ik hoe mooi ze is. “Het spijt me zo. Het is allemaal mijn schuld.” begint ze. “Nee, schat ik moet niet zo eigenwijs zijn en je gelijk geven als je dat heb.” Kap ik haar af. Ik pak de hand die op haar knie ligt en zeg: “We moeten hier iets aan doen dit kan niet langer.” Ze trek haar hand weg. “Dat zeg je altijd” ik hoor hoe gekwest ze is. “ik weet het lief, maar ik wil dit ook niet. Ik hou van je” zeg ik. Ze bijt op haar lip. Dan kruipt ze tegen me aan. “ik hou ook van jou”
Aahww... <3
Geef mij maar melding bij je
Volgende chappie
Greetzzz