Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 23

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

31 juli 2013 - 10:12

382

6

441



Never 23

Omdat niet alle rollen zijn ingevuld moeten we ff wachten, we hebben nog rollen voor Liam's ex, Niall' s ex, vrouw van Paul( Misschien je moeder) en dat was het... PLEASE VUL WAT IN!!!!!!

Perrie POV.

Zenuwachtig loop ik het ziekenhuis in. Zayn had op weg naar de studio vandaag een ongeluk gehad en lag zwaar gewond in het ziekenhuis. Verpleegsters haastte zich door de gangen en tranen stonden in mijn ogen. Ik liep haastig naar de balie, waar ik dikke vrouw rond de dertig zat.
' Kan ik uw helpen?'
' Ja waar ligt Zayn Malik.'
' Daar mag u nu niet komen.'
' Maar ik ben zijn vriendin, wat is dit nou weer?!'
' Je mag er wel in alleen...'
De vrouw leunde voorover en ik draaide me om zodat ze het in mijn oor kon fluisteren.
'Als je Little Mix albums koopt.'

hihihihhahahahahahahahahahahahahaha wmhuhahahahaha ik kwaadaardig!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie allemaal WAT ZAYN NEE!!!!!!!!!!!!!!!!! wmhuhahahahahha


















Michelle POV.

Niall pakt mijn kladblok over terwijl ik alleen met open mond naar hem kan staren. Het potlood weegt hij op zijn handpalm terwijl hij wacht op mijn antwoord. Harry kijkt hem ook al groot verbaasd aan.
' Nou, moppie wat is je antwoord?'
Niall knipoogt naar me en meteen voel ik mijn benen trillen. Ik giechel zenuwachtig, ik wilde die handtekening, en een date klonk al helemaal niet verkeerd.
' Ja, maar wel tekenen!'
Ik wees schuldig naar de pen en verplaatste mijn vinger naar de kladblok, Niall grinnikte en Harry schudde zijn hoofd en liep met grote passen weg. Verbaasd keek ik hem na totdat hij de hoek om was verdwenen.
' Ziezo, hier is je handtekening en ik krijg mijn date, als straf voor dat je ons hebt onderbroken.'
' JIJ ZEI DAT HE-'
' shhhtt, ja ik weet wat ik zeg ik plaag je ook maar.'
Niall glimlacht naar me, opeens komt er een meisje in een blauwe jurk voorbij. Zei was het meisje dat Liam als vriendin had gevraagd! Weer viel mijn mond open, zo wat de dertiende keer vandaag, ja mijn moeder had me mee genomen naar een of andere winkel, waar allemaal inrichting spullen stonden en nog veel meer voor het huis. Hoe heette die winkel ook alweer? O ja, Ikea.
' Niall, de rest wil je spreken.'
Ik keek naar Niall en zag weer tranen in zijn ogen. Dat had hij toen Liam haar vroeg ook al...Zou hij? Nee, dat is belachelijk, anders had hij mij toch nooit gevraagd! Toch?

* SORRY VOOR DAT EERSTE STUKJE MAAR ZAYN EN LITTLE MIX ALBUMS.... SERIEUS OOK AL BIJ INTERVIEUWEN ' KOOP LITTLE MIX ALBUMS' ZAYN..... JIJ BEZETENE.......


Reacties:

1 2

lovelouis
lovelouis zei op 2 aug 2013 - 14:23:
Melding!!!


Team1D
Team1D zei op 2 aug 2013 - 2:44:
Zayn juahahahjaja


Malikaa
Malikaa zei op 1 aug 2013 - 19:21:
Hahah Love it
Sorry voor de late reactie ^.^
xXx


loveyouxx
loveyouxx zei op 31 juli 2013 - 13:39:
LOL!

Snel verder
Xx


Janitaa
Janitaa zei op 31 juli 2013 - 10:16:
Haha dit is echt awesome!