Hoofdcategorieën
Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » the next day
my dreams come treu|| 1D
the next day
louis' p.o.v.!
gisteren avond hadden we demi en maud al naar huis gebracht.. zayn is met nanette mee gegaan.. hij vond dat toch beter, voor het geval dat! er is ondertussen geen minuut voorbij gegaan, zonder ik aan demi heb gedacht. ze is ook zo mooi, en lief! op dit moment lig ik op bed. er is niks te doen. harry is naar de supermarkt met niall (als ze maar niet verdwalen, of alleen snoep meenemen), zayn en liam doen de afwas. ik heb al minstens drie keer gevraagt om mee te helpen, maar drie keer werd het afgewezen. ik kijk op mijn mobiel. 2 berichtjes.. oh, eleanor, kan ze niet eens ophouden? ze blijft me maar whatsappen, en sms'en, en bellen.. gek word je ervan! ik zucht, en besluit om haar te blokeren. het is al 2 uur, demi en maud kunnen elk moment hier zijn.. nanette rond kwart voor drie zei ze. ik laatr mijn telefoon per ongelijk- express op het bed vallen. ''oeps.'' zeg ik droog. ik zucht. dan wordt er op de deur geklopt. ik schiet omhoog, en ren naar de deur. ''ik ga wel!'' roep ik. liam hoor ik nog grinniken. ik rijt de deur open, en zie demi en maud glimlachend staan. ''hoi!'' zeg ik zo vrolijk mogelijk. maud geef ik een knuffel, en demi een zoen. we lopen naar binnen. ''op naar de keuken!'' zegt maud. ''waarom?'' vraag ik verbaasd. ''omdat er eten is.. duhh!'' zegt ze. ''nee he.. niet nog een nialler!'' zeg ik. ''en daar zit ik elke dag mee opgescheept lou!'' lacht demi. ''en ik dus in de jongens vorm.'' zeg ik. ''tjah.. ze zijn voor elkaar bestemd!'' roept harry. ''ja, net zoals jij en taylor!'' roep ik terug. harry komt de keuken uit, en loop naar me toe. ''nietus!'' roept hij, en we beginnen lollig te stoeien. demi schiet in de lach. opeens is ze stil, en loopt ze naar het raam. ''omg! daar is kevin!'' roept ze dan. ik kijk op. ''k- kevin?'' vraag ik. ''ja, kevin.'' zegt ze. ik spring op, en ren naar haar toe. ''kevin!'' roep ik.
niet veel later komen niall en harry terug, met (tenminste fatsoenlijk) eten. ''hoi!'' zeggen ik en demi in koor. ''LOL!" roept maud uit de keuken. wat heeft zij opeens?
niall's p.o.v.!
het duurt wel lang, die tijd op nanette wachten! ''laten we even iets leuks gaan doen!'' stel ik voor. ''cool!'' antwoordt maud. we staan op, en lopen weg. louis neemt zijn skate board mee, hij wilt demi graag leren skateboarden.. dat zou ik wel eens willen zien! maar nee.. ik heb leukere plannen, met maud. nee, niet dat.. we gaan gezellig een ijsje eten, in het park. een eindje verder dan louis en demi gaan skatebarden, staat een ijssalon. ''maud, kom mee, we gaan een ijsje eten!'' zeg ik, en neem haar mee. we bestellen 1 ijsje, en ik reken af. ik wilde per se trakteren, waar maud het niet mee eens is. we gaan op een bankje zitten. er komt een jongen langs. zijn ogen vallen op maud. ''zo zo.. mooie meid!'' zegt hij. ''zeg.. hou even op oke!'' roept ze. ''wat bne je toch mooi als je boos bent!'' zegt de jongen weer. ''ga weg.. en als je haar met 1 vinger aanraakt, gebeurd je wat!'' roep ik. oke.. waar kwam dat vandaan..? de jongen loopt uiteindelijk weg. ik kijk maud recht in de ogen aan. onze hoofden komen langzaam dichter bij elkaar. nog net voor onze lippen elkaar raken.. hoor ik een oorverdovend geluid, dat lijkt op.. ''gillende fans.. kom mee!'' zeg ik, en trek maud mee, een eindje verderop. ''WE LOVE YOU NIALL!'' roepen ze allemaal. ''OMG! I LOVE ONE DIRECTION!'' roepen andere. als ik een steegje vind, rennen we erin. we rennen door, tot het einde. ''wow.. en dit heb je elke dag?'' vraagt maud verbaasd. ''ja, helaas wel.. ik zou ook wel eens rust willen!'' antwoord ik. maud knikt. weer komen onze hoofden bij elkaar, tot onze lippen contact maken. wat een fijne zoen! we later elkaar los, tot mijn telefoon gaat. ''pak maar op.. misschien is het belangrijk.'' zegt maud. ik knik, en neem de telefoon op. ''niall hier!'' zeg ik vrolijk. ''uuh.. harry hier.'' zegt hij met trillende stem. ''wat is er?'' vraag ik. ''ik, en zayn zijn net gaan zoeken naar nanette...'' brengt hij uit.. verder komt hij niet. ''ja, dat wist ik al.. maar wat is er, dat je zo bang bent..?'' ''nou.. uuhhh... die meiden.. nanette.. ze.. wij..'' stottert hij. ''wat is er.. anders laat zayn het overnemen, harry!'' zeg ik weer. ''o- oke.'' antwoordt hij, en geeft de telefoon aan zayn. ''hai.. zayn hier.'' zegt hij dan. ''hoi.. wat is er in hemelsnaam aan de hand?'' vraag ik. ''nou.. toen we in een afgelegen straatje kwamen.. zagen we... zagen we.. zagen we hoe nanette, werd neergeslagen, door die meiden.. we hebben meteen de ambulance gebeld.. we mogen er nog niet naartoe.'' legt hij dan uit. mijn adem stokt. ''uuhh.. ik haal de andere wel, en dan komen we eraan.'' zeg ik, en hang op. ''wat is er?'' vraagt maud bezorgd. ''we moeten zo snel mogelijk demi en lou halen.. en naar het ziekenhuis, ik leg alles onderweg al uit.'' zeg ik. we rennen naar demi en louis. ''kom op.. we moeten naar het ziekenhuis... harry en zayn zijn er ook!'' zeg ik. ''wat is er dan?'' vraagt demi. ''er is iets met nanette.. ik leg het onderweg wel uit.'' zeg ik. ''waar is liam dan?'' vraagt louis. ''bel hem.'' zeg ik. ondertussen rennen we naar de auto, en rijden richting het ziekenhuis. ik leg alles uit. ''ik had het moeten weten.. we hadden voor beveiliging moeten zorgen!'' roept demi. ''nee, het is niet jou schuld! wij hadden het ook moeten regelen!'' zegt louis, terwijl hij demi in de armen neemt. maud staart alleen maar voor zich uit. ik weet zeker dat het geen goed teken is, dus sla ik een arm om haar heen... ja, paul rijdt.. liam pikken we op, in het hotel.
harry's p.o.v.!
ik zag alles.. ik heb niks gemist.. zayn ook niet. ik ben niet meer aan te spreken. zayn daarintegen wel.. hij zit er niet mee. ''harry, het komt goed.. het is heus niet zo erg!'' zegt zayn. ik reageer niet. hoe konden ze? wat heeft nanette ooit gedaan?
Reacties:
Ik had zo'n voorgevoel. Fucking bitches, who needs them?
Omg, Nannete stay there, ik kom met mijn levensdrankje je redden.
MELDING