Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 11

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

2 aug 2013 - 10:41

586

10

350



Hoofdstuk 11

VANDAAG VERJAARDAG VAN OPA... HET IDEE DAT HIJ ER OOIT NIET MEER ZAL ZIJN IS ENG....:( Image and video hosting by TinyPic

Zachtjes loop ik naar onder, ik weet hoe mijn moeder is in deze staat, ze word agressief en meestal ook woedend. Nu is mijn vader er niet meer om me tegen haar te beschermen. De treden kraken maar ik zie dat mijn moeder gewoon op de bank ligt te slapen. Ik zie hoe er nog meer Whisky flessen zich om haar heen verzameld hebben en ik trek mijn neus op als ik de geur van urine en kots ruik. Fijn kan ik dat dadelijk allemaal weer opruimen.
Voor de zekerheid leg ik twee pilletjes en een glaasje water klaar, daarna trek ik mijn jas van de kapstok en sluit snel de deur.
De koude lucht overvalt me en snel ren ik naar Sophia's huis.
Ik bel aan en nog geen twee seconden later staat ze in de deur opening.
' SKYLAR! Hoe was je eerste da- Wat is er gebeurd?'
' Mag i-ik binnen k-komen?'
Snel knikte ze en trekt ze me mee naar haar woonkamer, daar duwt ze me neer op de bank met een kopje thee. Ze trekt de rit van mijn jas open maar ik sla haar hand weg, bang dat de sweater kent, en Niall de schuld geeft terwijl hij niks heeft gedaan.
' Ik kan zelf mijn jas wel uitdoen.'
Onschuldig steekt Sophia haar handen in de lucht en voorzichtig laat ik de jas van mijn schouders afglijden.
Haar ogen worden groot en haar lippen worden een smalle streep, haar ogen staan vol verdriet en verraad. Ik wou zeggen dat het niet is wat het lijkt, maar dat was het wel, ik had Niall's sweater aan en ik had mijn belofte gebroken met Sophia, Harry en Laura!
Verslagen staar ik naar het bruin gekruide water in mijn mok.
' Skylar Brooklyn Jordan, je had beloofd uit zijn buurt te blijven!'
En opeens brak ik, snikken verlieten mijn mond en snel zette ik het kopje thee terug op de tafel, tranen rolde over mijn wangen en mijn schouders schokten.
Sophia's gezichtsuitdrukking verzachte en ze ging langs me zitten op de bank.
' Shtt, alles komt goed, wat is er gebeurd?'
' Een auto-ongeluk, En...En...P-pap hij i-is d-dood.'
En toen brak ik hellemaal Sophia trok me in een knuffel en ook bij haar stonden de tranen in haar ogen.
' I' m so sorry Skylar, dat wist ik niet!'
Sophia liet me los en keek me aan, ze beet op har lip terwijl ook bij haar de tranen geluidloos over haar wangen stroomden, Lux komt binnen gelopen.
' Mama gaan we een ijsje eten? Tantie Skylal!'
Ik glimlachte naar lux door mijn tranen heen, ze kon de R nog niet uitspreken. Haar mollige peuter beentjes rende naar me toe en ze kroop op mijn schoot.
' Tantie mag niet huilen, andels moet ikke ook huilen!'
Ze legde haar handje op mijn wang en veegde de tranen van mijn wang af, ik glimlachte en legde mijn hand op de hare en drukte mijn gezicht dicht tegen haar handje aan. Lux verstopte haar hoofd in mijn hals en ik voelde hoe ze mijn geur opsnoof. Haar hand had ze voor zo ver het kon om me heen geslagen en ze nestelde zich dicht tegen me aan. Even later hoorde ik een ongecontroleerde ademhaling en wist dat ze in dromenland was.
' Wetrusten Lux.'
Ik kuste haar haren en ik zag Sophia glimlachend naar me kijken. Haar ogen stonde vol met oprechtheid.
' Sky beschouw me niet als een vriendin maar als zus en weet dat als er wat is,' Sophia duwde een sleutel in mijn hand.' Voor jou de deur altijd open is.'

EN KUDOOOOOO OF REACTIEEEEE???????????
XXX maud


Reacties:

1 2

Hermelien
Hermelien zei op 3 aug 2013 - 11:59:
Aaaaggh wat is Lux schattiggggg
Gawsh ik ga gauw verder lezen c:

Cupcakes wearing glitters
xoxo


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 3 aug 2013 - 8:19:
I LOVE THIS STORY
Snell verderrr & gefeliciteerd met je opa!! ^^

XOXOX


Team1D
Team1D zei op 2 aug 2013 - 22:37:
Proficiat en lux is zo een cutieputie vooral met Harry


Malikaa
Malikaa zei op 2 aug 2013 - 22:34:
Awhhhh
Snel verder en congratz
xXx


lovelouis
lovelouis zei op 2 aug 2013 - 15:47:
I<3 it
melding!!!!