Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 24

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

3 aug 2013 - 10:16

417

5

285



Never 24

OKEEEEEEEEEE, WIST FF NIKS VOOR DIT STUKJEEE Image and video hosting by TinyPic ARME LOUIS, VALT ZO UIT DE DEUR, IK ZAT EEN KEER VAST IN ZO EEN DING IN WEERT BIJ DE V&D

Nanette POV.

Maud was Niall halen zodat we weer naar huis gingen. Niall zat samen met ene Michelle, whatever hoe zo ook mag heten. Harry en Taylor zitten nu al meer als een minuut speeksel uit te wisselen en ik word er ziek van.
' GET A ROOM!'
Riep ik boos liep ik weg, en draaide de hoek om waar Maud ook heen was gelopen. Ik hoorde voetstappen achter me en draaide me om. Taylor stond achter me.
' Ik zie heus wel hoe je naar mijn Harry kijkt hoor.'
Ik trok min wenkbrauw op.
' Waar heb jij het over?'
' Alsof je dat zelf niet weet dom kind! Ik zie wel hoe je hem van mij probeert af te pakken.'
' Weet je Taylor Softie, misschien vind Harry het juist FIJN als hij van je af is, want je gedrag is afschrikwekkend. Als je nou eens wat aardiger deed tegen iedereen dan zou je misschien een relatie hebben die slaagt in plaats van een slet uit te hangen.'
Bij die woorden werd haar hoofd rood van woede terwijl ik mijn lach in moest houden. Die zit!
' JIJ BENT EEN FACKING ONEERLIJKE BITCH!'
ONEERLIJK? ONEERLIJK?! Wie is hier oneerlijk? JIJ! WIE KOMT ER NAAR TE TOE LOPEN EN ZEGGEN DAT IK HARRY VAN JE AF WIL PAKKEN TERWIJL IK HARRY HELEMAAL NIET MAG!'
' Waarom mag je me niet?'
Geschrokken draai ik me om, zijn krullen waren te zien in het zon licht terwijl de zon al onderging.
' Iedereen hoort jullie schreeuwen en echt het gaat nergens over!'
Zijn stem klonk boos, en zijn ogen schitterde vol haat.
' Hazza.'
Taylor haar stem werd weer zacht. en ze ging half aan hem hangen.
' NEE! IK WIL JULLIE TWEE NIET MEER ZIEN.'
' DAT ZAL MOEILIJK WORDEN!'
Riep ik hem achterna, zijn handen balde tot vuisten en zijn knokkels werden langzaam wit. Met een ruk draaide hij zich om en ik werd tegen de muur aan gedrukt. Boos keken we elkaar aan. Harry wilde wat zeggen maar wist niks.
' Ow, weet kleine Harold niks meer te zeggen? Ow poor jouw.'
Ik wilde wedden dat niemand hem ooit Harold had genoemd ik was niet bang voor hem!
' Jij zult beter je mond moeten houden.'
En voor ik het wist drukte hij zijn lippen op die van mij, ik genoot er niet van ik voelde me schuldig, meer als schuldig zelfs. Harry sloot zijn ogen en sloeg zijn armen om mijn heupen, ik wurmde me onder hem uit en zijn hoofd botste tegen de muur aan.
' WHAT THE HELL DEED JIJ NOU WEER?'


* I KNOW SAAAAAAI STUKJEEEE


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 3 aug 2013 - 22:51:
Maar ik dacht dat nanette Harry juist leuk vond?
Ah well, leuk chapter
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 3 aug 2013 - 15:05:
Haha wat een ruzie zeg!
Ik zit hier echt met een Big Smile te lezen!
Snel vederr!

Smakkertjes.x


MichelleSky zei op 3 aug 2013 - 12:58:
Melding!!! Xo


lovelouis
lovelouis zei op 3 aug 2013 - 12:48:
Het is niet saaai
heel snel verder
melding!!!!!


loveyouxx
loveyouxx zei op 3 aug 2013 - 10:24:
whahahaha.. Wat?! Ik praat met taylor?? J bent gek! Ik was allang gaan slaan, of huilen... Whatever...
Het is geen saai stukkie..
Snel verder!!
X