Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 13

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

3 aug 2013 - 17:26

474

7

389



Hoofdstuk 13

NOG EEN STUKJE VOOR lovelouis en Hermelien!!!!!! PS. BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE REACTIES!! Image and video hosting by TinyPic

Niall POV.

Met een pijnlijk lichaam zat ik op mijn slaapkamer. Ik had uitzicht op de kamer van Skylar, en zag dat ze naar binnen stormde en haar bureau voor haar deur schoof. Ik zag dat ze bloede en ik keek nieuwsgierig uit het raam.
Ik hoorde van Zayn dat haar vader gestorven was door een auto-ongeluk, echt heel erg voor haar.
Hoor je het sarcasme, wat boeit mij nou dat zei iemand verliest? Ik hen ook zoveel mensen verloren en huil ik?
Nee. Ik huil nooit, als je huilt heb je gevoel en ik heb geen gevoel. Mijn gevoel is eruit geslagen.
Weer kijk ik naar Skylar. Ze is van mij, ik krijg altijd alles wat ik wil, geen uitzonderingen.
Hoe bang ze ook voor me zal zijn, ze wil me. Uit nieuwsgierigheid. Ze wilt weten hoe het voelt.
'' Jij zult nooit weten wat echte liefde is.''
Niall Horan zal nooit van iemand houden. Girls are for fun. Liefde bestaat niet en echte liefde al helemaal niet. In films en verhalen misschien maar dat is allemaal nep! Mensen zijn samen voor hun reputatie.
Ze zeggen dat het echte liefde is, maar iets wat niet bestaat kun je ook niet voelen.
De wereld is een grote kille plek vol haat.
'' Als er haat is, is er ook liefde.''
Fout haat bestaat, liefde niet.
Ook liefde van een moeder voor haar kind niet. Ik heb nooit een moeder gehad.
Ik weet wie ze is, ik zie haar vaak genoeg, maar ze kent me niet.
Ze loopt altijd met een grote boog om me heen, net zoals alle andere mensen.
Ik heb een kind van de straat dat is de enige plek waar ik thuis hoor. Samen met mijn groep hebben we een oud huis gekraakt waar ik meestal slaap.
Die man die mij slaat, dat is mijn echte vader ja. Maar ik vermijd hem zo veel als ik kan.
Soms moet ik wel terug, want hij weet niet dat ik een ander huis heb.
Hoe ik aan mijn geld kom?
Vechten, illegaal. Vechtpartijen op de open plek in het bos net buiten Mullingar. De winnaar krijgt het geld, en ik kan je zeggen dat ik er vaak met het geld tussen uitga. Ik heb nog nooit verloren.
Ik heb nooit overwogen contact op te nemen met mijn moeder. Ik heb mezelf opgevoed.
Ze heeft nooit de moeite gedaan om me terug te krijgen.
Niet een keer in de dertien jaar dat ik op straat leef. Sinds mijn zesde zorg ik voor mezelf, ik heb altijd doorgevochten om te overleven.
Toen kwam mijn vader in deze stad wonen. Ik trok een weekje bij hem in, en nu, nu kan ik er bijna niet meer weg. Dat is wat me sterk maakt, ik heb niemand nodig om voor me te zorgen. I don't need help!

LAATSTE STUKJE VOOR VANDAAG EN NIALL POV. BEN IK NIET LIEF???????????
KUDOOOOOOOOOOOOOO OF REACTIE??????????????????????
xxx MAUD


Reacties:

1 2

Hermelien
Hermelien zei op 5 aug 2013 - 16:19:
Dit vind ik echt awesume, je stopt in Nialls karakter soveel gevoel ;o
Echt like omycupcakegawsssh
Ik ga gauw doorlezen c:

Cupcakes wearing glitters
xoxo


lovelouis
lovelouis zei op 4 aug 2013 - 11:44:
Heel lief
mooi geschreven


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 4 aug 2013 - 7:48:
NIALL POV!!!!! Danku!!! ^^

En snel verderrr!!!!!!!!!!!

XOX


loveyouxx
loveyouxx zei op 3 aug 2013 - 20:24:
whaaat?
oke, arme nialler!
snel verder xx


XxAmyxX zei op 3 aug 2013 - 18:31:
Heel mooi geschreven! En je bent super lief!

Gauw verder!

Liefs, Amy