Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » the kiss

my dreams come treu|| 1D

4 aug 2013 - 0:38

747

2

288



the kiss

nanette's p.o.v.!
gelukkig mag ik nu naar huis. we wachten op de taxi, die elk moment hier kan zijn. we zien we 'm aan komen. als ik opsta, bonkt mijn hoofd vreselijk. ik grijp ernaar, en zak bijna op de grond, maar blijf staan. ''gaat het?'' hoor ik de stem van harry vragen. ik voel een arm om me heen. als ik omhoog kijk, zie ik dat het harry is. ik knik voorzichtig. ik wil verder lopen, maar de hoofdpijn wordt erger. ''kom maar.'' zegt harry, en tilt me op. een arm onder mijn rug, en een onder mijn knieën. ik glimlach naar hem. zou hij ook verlieft op mij zijn? hij is zo aardig voor me! maar ik ben zo facking lelijk! zoek dan een knapper iemand! als we opweg naar het hotel zijn, voel ik mijn oogleden zwaar worden.ik leg mijn hoofd tegen harry's borstkas. zijn ademhaling is erg regelmatig, en zijn hartslag voelt best grappig aan. zo te voelen sputtert harry niet tegen. ik voel een hand in ijn haren, het aait me. ik weet dat het harry is, ik voel het. ik sluit mijn ogen, en voor ik het weet, val ik in een diepe slaap.


harry's p.o.v.!
nanette legt voorzichtig zijn hoofd op mijn borstkas. ik sputter verder niet tegen, eigenlijk vind ik het wel fijn! ik aai met mijn hand over nanette's haren. als ik naar haar kijk, zie ik dat ze in slaap is gevallen. ''we zijn er.'' zegt de chauffeur. zayn betaald (dat wilde hij) en we lopen naar buiten. ik heb nanette in mijn armen. als we binnen zijn, breng ik nanette naar mijn kamer. ik leg haar in bed, en sla de dekens over haar een. even kijk ik om, en zie dat niemand kijkt. snel druk ik een klein kusje op haar voorhoofd, en loop dan weg. ik slaap vanacht wel op de bank.

maud's p.o.v.!
de hele weg bedenk ik me, dat nanette absoluut niet meer alleen over straat mag! dadelijk gebeurd alles opnieuw! als iedereen op de bank zit, behalve harry, en nanette, wachten we op harry. als hij binnen komt gelopen kijken we hem allemaal aan. ''waar ga jij vanacht slapen, als nanette in jou bed slaapt?'' vraagt demi. echt een vraag voor haar! ''op de bank.'' antwoordt harry, en gaat ook zitten. ''we kunnen nanette nu echt niet meer alleen laten op straat!'' begin ik. ''ja, maar als ze niet wilt, hebben we een probleem, en school gaat niet lukken, want daar heeft ze niemand.'' antwoordt louis. ''dat is waar, maar ik denk dat ze zich nu heeft gerealiseert dat het niet gaat..'' zeg ik weer. ''tja, dat kan.. maar wat is je idee?'' vraagt zayn. ''nou, als iemand haar nou elke dag brengt, en haalt, is dat al geregeld, en misschien willn de leraren haar wel extra in de gaten houden.'' stel ik voor. ''geen slecht idee eigenlijk!'' zegt liam. ik haal mijn schouders op. niet veel later gaat iedereen slapen.. het is oo al 3 uur in de nacht. ''truste!'' roep ik nog.

harry's p.o.v.! (de volgende ochtend)
als ik mijn ogen open, weet ik heel even niet waar ik ben. oh ja.. nanette slaapt in mijn bed, en ik op de bank. ik had vanacht de jongens nog gezegd wat ik van nanette vind.. maar dat hadden we gedaan, als semi, en maud ook sliepen. zij zeggen, net zoals louis zeiden zij, dat het om het innerlijk gaat. dat heeft me aan het denken gezet. ik moet inderdaad niet op uiterlijk gaan letten, maar innerlijk. ik ga rechtop zitten, en kijk op de klok hoelaat het is. 11 uur in de morgen al! ''goodmorning.'' fluister ik. ik haal een hand door mijn haren, en haal een glas water, in de keuken. ik hoor een slaapkamer deur, open en dicht gaan. als ik de kamer in kom, zie ik nanette zitten. ''goedemorgen.'' zeg ik zo vrolijk mogelijk. ''als je wakker wordt, terwijl alles pijn doet, kun je dat goede beter weglaten.'' grinnikt nanette. ''gaat het wel dan?'' vraag ik voorzichtig. ''mwah.. een beetje.'' antwoordt ze. ''wil je ook wat drinken dan?'' ''nee, dank je.'' zegt nanette. ik ga naast haar zitten. ''harry?'' begint nanette dan. ''ja?'' antwoord ik. ''ik ben verlieft op je.. denk ik.'' zegt ze dan. ''ik ook op jou..'' antwoord ik. nanette kijkt me verbaasd aan. ''echt?'' ''ja.'' antwoord ik weer. onze hoofden komen voorzichtig, en langzaam bij elkaar. ik sluit mijn ogen, als onze lippen elkaar raken. we zoenen.


Reacties:


DoncastaBabe
DoncastaBabe zei op 5 aug 2013 - 21:26:
meldinggg


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 4 aug 2013 - 9:11:
euh.........................

MELDINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG OMG AWSOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE