Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 25

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

4 aug 2013 - 10:32

354

9

376



Never 25

LOOK IK TEKENDE HARRY VOOR NANETTE (loveyouxx) Image and video hosting by TinyPic

Nanette POV.

Taylor stond met open mond te kijken terwijl Harry verbaasd zijn hand op zijn wang legde. Een rode hand afdruk was te zien, net zoals bij Niall toen Maud hem sloeg. Blijkbaar hadden mijn nagels ook contact gemaakt met zijn huid want een klein streepje bloed liep over zijn wang naar zijn kin. Zachtjes beet ik op mijn lip.
' Harry? Liefje waarom kuste je DAT?'
Met DAT bedoelde ze overduidelijk mij. En Harry schudde alleen maar zijn hoofd en liet hem vervolgens vallen op zijn borst. Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij dood was. Maar na een paar minuten tilde hij hem weer op en keek me lange tijd recht aan in mijn ogen.
' Taylor, we gaan.'
Zei hij kil zonder het oogcontact te verbreken, een grijns verscheen op mijn gezicht. Dat werden een mooie blauwe plek op zijn wang! Het zal moeilijk worden om die te verbergen zelfs met make-up. Harry draaide zich boos om, en zijn krullen kletste in mijn gezicht.
' Bye Harold!'
Ik zwaaide kinderachtig en even stopte hij met zijn rug naar mij toe, balde zijn handen tot vuisten en wist eruit eindelijk een middelvinger uit te toveren.
Mijn grijns werd nog breder, nu wist ik hoe Maud zich voelde toen ze Niall uitschold, en eerlijk het voelde fantastisch.
' Bye Nanette.'
Riep Taylor alsof ze gewonnen had, in mijn hoofd ontwikkelde zich een master wraak plan en mijn grijns werd vandaag nog door niemand van mijn gezicht af gescholden, zelfs niet door een of andere krullenbol die het TE hoog in zijn bol heeft zitten.
' Nanette daar ben je!'
Ik zag Louis, Demi, Maud, Niall, Michelle (volgens mij), Liam en Zayn de hoek om rennen. Maud stormde op me af en sprong op me waardoor we omvielen.
Ik kreunde en Maud keek me schuldig aan.
' Oeps, sorry, stomme jurk.'
' Hij staat je beeldig.'
Zei Liam terwijl hij Maud van me aftilde en haar in bruidsstijl optilde, hun lippen raakte elkaar even aan en ze glimlachte naar elkaar. Allemaal aw' s verlieten sommige monden. Ik grinnikte.
' Liam ik wens je sterkte aan haar heb je je handen vol!'


* OKEEEEEEE PLEASEEEE REAGEER EEN LEUK BERICHTJE!!!!!!!!!!


Reacties:

1 2

1D4EVER
1D4EVER zei op 7 aug 2013 - 21:15:
MELDIIING!!!

verder heb ik maar een ding te zeggen:
WE WANT MORE


lovelouis
lovelouis zei op 6 aug 2013 - 12:10:
Snel verder melding!!!


Team1D
Team1D zei op 5 aug 2013 - 12:59:
Die tekening is gaaaaf kan je er een van niall of ashton.maken hihi


Malikaa
Malikaa zei op 4 aug 2013 - 21:33:
Hahaha Nanette is echt awesome!
En I like Liam en Maud
Snel verder
xXx


menepen
menepen zei op 4 aug 2013 - 16:34:
hahaha melding