Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » love is in the air » love is in the air

love is in the air

6 aug 2013 - 14:14

625

2

263



love is in the air

Nanette’s p.o.v.!
De smurfen, ze zijn zo leuk! Ik en demi lachen ons helemaal dood! Helaas zijn we niet als enige in de bioscoop. Dat bezorgd ons inderdaad heel veel boze gezichten. Ik en demi hebben vandaag een bioscoop dag geregeld. Klinkt heel raar, maar we gaan naar de bioscoop, en kijken alle films, die we willen zien. De smurfen is de eerste film. daarna gaan we naar verschrikkelijke ikke 2, en dan spijt, en dan natuurlijk DE this is us movie. De leukste houden we als laatste over. ‘’look at this!’’ roept demi, en laat een foto op haar telefoon zien. ‘’shhhht!’’ horen we achter ons. Ja, daar is die geïrriteerde vrouw achter ons. ‘’sorry!’’ fluister ik. de vrouw knikt. ‘’laat die foto straks maar zien.’’ Fluister ik naar demi. Ze knikt, en doet haar telefoon weg. we kijken verder naar de film, die we beter niet in 3d hadden kunnen pakken, zo irritant! Die bril zakt echt constant van je neus, en alles vliegt voor je ogen, waar je dus bang voor bent, je kent het wel! De film is bijna afgelopen. ‘’ik heb honger.’’ Fluister ik. ‘’je lijkt op niall.’’ lacht demi zacht. ‘’jij ook.’’ ‘’inderdaad, maar jij lijkt meer op harry!’’ ‘’en jij past beter bij louis!’’ we schieten zachtjes in de lach. Het einde van de film nadert, en iedereen loopt naar buiten. ‘’eerst kijken hoelaat verschrikkelijke ikke begint!’’ roept demi, en rent naar het schema die aan de muur verschijnt. Ik ren haar lachend achterna. ‘’over een uur.. dat wordt door de stad lopen, en..’’ ETEN!’’ roept demi. ‘’inderdaad!’’ lach ik. we rennen naar buiten, naar de mc donalds. Ik bestel een cheese burger menu, en een twisty shake banaan chocola! En demi zo’n kinder menu -happy mail ofzoiets en een mc flurry kit kat. Samen pakken we 1 grote cola. We gaan bij het raam zitten. Ik en demi zijn beste vriendinnen, geen jongen komt ertussen, en niemand anders, niemand. We zijn al onafscheidelijk vanaf onze geboorte. Zelfs nadat onze ouders gingen scheiden. Die van demi, toen ze 3 was, en mijne toen ik in groep 5 zat. Daardoor konden we elkaar heel weinig zien. Maar we zijn er altijd voor elkaar. We weten alles, maar ook alles over elkaar. En als we het even niet weten, of helemaal in de shit zitten, zijn we er voor elkaar, als we elkaar zien, of het op whatsapp is, maakt niet uit. We zijn allebei ondertussen 19 en 20. ik ben bijna jarig, en demi is net 20 geworden. Dat was een groot feest bij haar vader thuis. ‘’demi.’’ Zeg ik na een tijdje stilte. ‘’huh.’’ Zegt ze met de mond vol. Zullen we samen een verjaardag houden.. als we allebei 20 zijn?’’ stel ik voor. ‘’sure! Cool idee!’’ antwoordt ze vrolijk. Ik grinnik. We zijn ook van plan, om samen in 1 appartement te gaan wonen.. nee, niet als lesbisch, maar als vrienden.. beste vrienden. ‘’dan houden we gelijk het feest erbij, als we ons appartement hebben!’’ zegt demi. ‘’inderdaad!’’ ik glimlach naar haar, en we eten dan door. ‘’eens kijken wat mijn verrassing is!’’ zegt ze vrolijk. Ik glimlach. Demi maakt het plastik open en haalt er een smurf uit. ‘’LOL!’’ roept ze. ‘’look, het is klungel!’’ roept ze, en laat me de smurf zien. ‘’oh mijn god! Dat ben ik!’’ roep ik lachend. Ja, ik lijk heel veel op klungel, samen met demi. Snel eten we verder, en lopen dan naar buiten. ‘’kom naar de speelgoed winkel!’’ roep ik, en wijs als een klein kind naar de intertoys, en top 1 Toys. ‘’oke, kom!’’ zegt demi, en trekt me mee. ‘’mama, die wil ik hebbe!!’’ roep ik, en wijs naar one direction spullen. We schieten in de lach.


Reacties:


lovelouis
lovelouis zei op 7 aug 2013 - 21:18:
Melding


laurastyles
laurastyles zei op 6 aug 2013 - 15:26:
Coolmelding!