Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 26

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

8 aug 2013 - 11:07

313

9

413



Never 26

IK KRIJG EEN GITAAR!! WOHOOOOOOOOOHOOOO

Maud POV.

' Nou zo erg ben ik ook weer niet!'
Roep ik verontwaardigd terwijl ik mijn wijsvinger beschuldigd naar Nanette wijs. Niall heeft zijn arm om Michelle geslagen en eerlijk het doet me niks! Helemaal niks, ik heb het meest geweldigste vriendje in de hele wereld! Wow, dat klonk creepy. Nanette staat weer op en klopt het vuil van haar jurk.
' Zullen we naar huis gaan?'
Demi begon te grijnzen, en keek me duivels aan.
' IK HEB EEN IDEE!'
Riep ze harder dan ooit en geloof me dan is dat hard! Iedereen kijkt om.
' We maken groepjes van twee, zodat we elkaar beter leren kennen!'
Ik kreunde al, ik wist wat ze van plan was, en ik vervloek haar nu echt erg.
' Oke, zeiden we allemaal in koor en Louis verdeelde de groepjes.
' Nanette en Taylor en Michelle en Demi, Niall en Maud...'
Godverdomme klote Louis!
' Harry en MIJ!'
Riep Louis hard.
' Zayn en Liam.'
Iedereen keek met een bedrukte uitdrukking. Nanette en Taylor vermoorde elkaar, Demi en Michelle zullen de hele weg zwijgen en ik en Niall komen vol kleerscheuren thuis en een bloedneus wedden!
' DIT ZIJN DE STOMTE GROEPJES OOIT!'
Roept Taylor.
' Ik ga echt niet met dat takkewijf in de auto zitten!'
Schreeuwt Niall, en met DAT TAKKENWIJF bedoelt hij overduidelijk mij, woedend kijk ik hem aan, ook Liam kan hem elk moment op de nek vliegen.
' Sorry hoor maar dat takkenwijf, wil ook niet met een ongemanierde homo in een auto zitten!'
Schreeuw ik! Nanette en Taylor beginnen tegen elkaar te schelden en Niall en ik.
' NU IS HET GENOEG!'
Iedereen kijkt verassend naar Harry die met een rode kop vol woede voor ons staat.
' De groepjes zijn gemaakt, en nu is het klaar! Stap in de auto, mij boeit het niks maar alsjeblieft zeg, DAAR staat een paparazzi die jullie de hele tijd staat te filmen!'
Harry wijst naar een man die net weg duikt.
SHIT!

*SORRY VOOR DIT KLOTE STUKKIE...


Reacties:

1 2

menepen
menepen zei op 8 aug 2013 - 12:07:
hahaha LOL


MichelleSky zei op 8 aug 2013 - 11:51:
Haha snel verderrrr!!! XO


Janitaa
Janitaa zei op 8 aug 2013 - 11:28:
Haha een brede grijns zit ik hier te leze!
Echt leuk!

Smakkertjes.x


loveyouxx
loveyouxx zei op 8 aug 2013 - 11:12:
whahahahahaahahahahaa!!!
okee... dit is een cool stukkie! ikke gewoon taylor swift uitschelden mogen!!!!
ps, ikkke gister nog met een vriendin over gehad hahahaaha!

btw.. snel verder!!!!
xxx