Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » persoonlijke stand alones » SA Kimberly een date

persoonlijke stand alones

8 aug 2013 - 16:27

945

3

334



SA Kimberly een date

ik hoop dat je het leuk vind Kimberly! Ik ben best wel slecht met de karakters van personen dus die zal wel niet helemaal kloppen, maar je vind de SA vast nog wel leuk!

Lief dagboek,

Vandaag was echt de beste dag uit mijn leven. Mijn broer Zayn heeft mijn grootste droom laten uitkomen zonder dat hij het door had! Ik heb een date met Louis!!!!!! Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik dat er iets aan zat te komen. Dus bij het ontbijt werd mijn gevoel bevestigd. Daar zat Zayn met een idiote grijns naar me te kijken. “Wat is er met jou?” vroeg ik. “Ik heb zonet het beste idee ooit gekregen.” “Help! Vertel maar.” “Ik heb een bladzijde uit je dagboek gelezen die eruit was gevallen.” Waat, je bent op mijn kamer geweest?! Wat heb je allemaal gelezen?!” Ik was helemaal in paniek en dacht dat hij had gelezen dat ik op een van zijn beste vrienden verliefd was. Gelukkig was dat niet het geval. “Ik heb een pagina gelezen waarop stond 19 februari. Ik dacht even na maar ik kon me niet herinneren wat ik toen had geschreven. Dus keek ik hem vragend aan. “Er stond dat je al een hele tijd geen vriendje had gehad en tot nu heb je nog steeds geen vriendje gehad dus die ga ik voor je regelen!” Ik schrok me rot. Ik wilde niet aan iemand gekoppeld worden die ik niet leuk vond. “Kan ik er onderuit?” vroeg ik toen bang maar ik was al te laat. Hij had een soort blind date progamma gezien op tv en dat gaat hij ook regelen. Hij had 4 jongens geregeld en die zaten achter een soort scherm waar ik niet doorheen kon kijken en hun stemmen werden vervormd en degene die het best bij me paste kreeg ik een date mee. Toen hij dit allemaal had uitgelegd vroeg ik: “Wanneer is dat?” “over een uur.” Was het antwoord. Ik sprong op, “Dan ga ik iets leuks aantrekken.” Na een half uur kwam ik terug met een licht roze hemdje met spaghetti bandjes. En een zwart kort rokje, ik had er een licht rode panty onder gedaan zodat het niet te koud was. Zayn floot even toen hij me zag en ik maakte een buiging. “Aan wie word ik eigenlijk gekoppeld?” “Degene die het beste bij je past!” Zei Zayn. “Maar wie doen er allemaal mee?” Probeerde ik nog een keer. “Verassing.” Ik stapte bij zayn in de auto en we reden naar een plek waar ik nog nooit was geweest. Ik giechelde bij het uitstappen. Ik was een beetje zenuwachtig. Want als ik uit moest met iemand dan Louis zou ik dat niet leuk vinden, maar als het wel Louis was zou ik doodzenuwachtig zijn voor onze date. Hmm moeilijk! In het gebouw aangekomen zag ik een spiegel hangen in de gang. Ik liep er meteen op af om mijn lange bruine haar te fatsoeneren en nog een laagje oogschaduw aan te brengen boven mijn donkergroene ogen. Ik liep met Zayn mee naar een kamer waarin alles duidelijk klaarstond. “Jij hebt dit echt niet pas net bedacht!” “Dat klopt,” grijsde Zayn. Ik ging zitten op de stoel waar Kimberley op stond. Rechts van mij was een wit doek waar ik vaag een paar silhouetten doorheen zag. Zayn stond voor het doek aan allebeide kanten een helft van zijn lichaam. “We gaan beginnen. Kimberley jij mag drie vragen stellen aan deze 4 jongens waarvan de stemmen zijn omgevormd. Daarna moet je kiezen met wie je op date wil. Duidelijk?” “Ja,” zeiden ik en nog 4 stemmen, die ik onmogelijk kon herkennen, tegelijkertijd. “De eerste vraag,” zei ik twijfelend. “Waar zou je me mee naar toe nemen op date?” De eerste jongen begon te praten. Naar mijn huis om taco’s te eten en daarna misschien een film kijken en dan blijf je logeren.” Jongen twee begon nu te praten. “Naar een restaurant en iets lekkers eten.” Jongen 3: “Misschien naar de bioscoop en na tijd naar een gezellige club.” Dat staat me wel aan, ik ben gek op dansen. Jongen 4: “Ik zou jou laten kiezen dan voel jij je er in ieder geval goed bij.” “Oké, de volgende vraag.” Ik dacht even na. “Wanneer zou je me zoenen?” jongen 1: “Als ik je naar huis breng.” Jongen 2: “Niet, ik wacht tot jij de eerste stap zet. Ik ben niet zo goed in dat soort dingen.” Saaaaai! Jongen 3: “Licht eraan hoe dronken je bent!” Lachtte nummer 3. Ik lachte met hem mee. Jongen 4: “Als jij daar klaar voor bent.” “En nu de laatste vraag,” Zei Zayn vrolijk. “Van wat voor muziek hou je?” jongen 1: “van alles ik heb geen favoriet!” Jongen 2: “romantische liedjes.” Jongen drie: “Vooral hits! Daar zit vaak een lekkere beat in.” Jongen 4: “Ik hou wel van de muziek van Adele.” Ow dat vind ik dus helemaal niks! “Dan is het nu aan jou om te kiezen met wie je uit wil!” Zei Zayn. “Euhm…” Ik kies voor jongen nummer drie. Hij is best wel grappig en houd van dezelfde muziek als ik.” “Jongen drie, loop naar het doek en trek het maar weg.” Na een paar seconden en wat geritsel was het doek weg en zag ik waar ik altijd al van gedroomd had. Louis die met een glimlach naar me keek. “Goede keus!” Zei hij. Toen ik mijn blik van hem afwende zag ik Harry op stoel nummer één zitten. Niall op nummer twee. Stoel drie was leeg. En op stoel vier zat liam. “Dus wat gaan we vanavond doen?” vroeg Louis. “Wat jij zei natuurlijk!” Oké ik ga nu stoppen met schrijven want Louis staat voor de deur. Dat weet ik omdat ik door het raam aan het gluren was tot hij kwam doeixxx ik vertel je morgen wel hoe het is gegaan!


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 8 aug 2013 - 19:40:
Superleuwk!!

Xx


menepen
menepen zei op 8 aug 2013 - 17:02:
haaha leukk xx


XxAmyxX zei op 8 aug 2013 - 16:57:
Haha! Leuwk!!