Hoofdcategorieën
Home » Justin Bieber » OLLG » What happened?
OLLG
What happened?
Ik liep naar binnen en zag Justin op een ziekenhuisbed liggen, zijn ogen waren dicht en zijn huid was bleek. Ik beet op m’n lip om mijn tranen te bedwingen, ik loop naar het bed en pak Justins hand. Hij draait zich naar mij toe en zijn ogen gaan half open, “baby..” zegt hij voorzichtig. “Justin, what happened? Are you ok?” vroeg ik, “yes i’m fine..i think. I had an accident with my car..” .
Na een uurtje in het ziekenhuis bracht scooter me weer naar huis, ik had geen honger en ging gelijk naar bed.
De volgende ochtend.
Ik werd wakker en ging douchen nadat ik me had omgekleed en had opgemaakt zag ik het kettinkje wat ik van Justin kreeg naast m’n mascara, ik deed hem om en ging naar school.
Ik rende naar merel en begon haar alles te vertellen, ik voelde de tranen in m’n ogen prikken en probeerde niet te huilen. Tijdens wiskunde was ik erg afwezig en blijkbaar merkte de leraar het ook, hij vroeg wat er was en nam me apart, ik wou niet dat hij het wist van justin en mij dus verzon ik snel dat een oom erg ziek was en ik me niet goed voelde ofzo. Gelukkig was dat m’n laatste les, ik gaf Merel, Floor en Sara een knuffel en liep naar buiten en toen zag ik hem..
hey hey, wat denken jullie komen mensen erachter dat Cheryl iets met Justin heeft? en wie zag Cheryl op het schoolplein staan?..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.