Hoofdcategorieën
Home » Justin Bieber » OLLG » Everything's gonna be alright
OLLG
Everything's gonna be alright
Gelukkig was dat m’n laatste les, ik gaf Merel, Floor en Sara een knuffel en liep naar buiten en toen zag ik hem..
Justin! ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel, hij glimlacht en zegt “baby, ik miste je”, “ik miste jou meer!” riep ik blij en gaf hem een kus, “is alles weer goed met je?” vroeg ik. “ja! ik had een lichte hersenschudding that’s it” zei hij. We stapten zijn auto in en reden naar zijn hotel. Justin nam een douch en ik wachtte op zijn bed en keek wat rond, toen Justin naar buiten kwam had hij alleen een handdoek om en zag je zijn sixpack, Justin moest lachen toen hij mij zag kijken en ik bloosde. “ghehe sorry hoor niet elke belieber ziet justin bieber zijn sixpack in het echt” zei ik, “hahahaha nee dat is waar” zei hij lachend. Het was vrijdag avond en Justin vroeg of ik hier bleef om samen een film te kijken, dat wilde ik natuurlijk! wie wilt er nou niet samen met je bf een film kijken. Terwijl ik de popcorn, chips en snoep pakte deed koos Justin de film uit. Toen ik zag welke film hij had uitgekozen riep ik “neee, niet paranormal activity 3” en keek hem bang aan, “hahaha rustig maar sweetheart ik ben bij je” zei hij blij.
Ik schonk 2 glazen cola voor ons in, smste m’n moeder dat ik hier zou blijven en ging samen met Justin in zijn 2-persoonsbed liggen.
2 uur later
De film was afgelopen, Justin bracht het eten naar de keuken en ik trok m’n jurkje uit en deed een shirt van Justin aan dat voor mij een jurkje was. En ging samen met Justin slapen. De volgende ochtend werd ik om 9 uur wakker, ik opende m’n ogen en keek recht in 2 glinsterende bruine ogen. “Goodmorning my baby, goed geslapen?” zei Justin en drukte een kus op mijn voorhoofd, “goodmorning boo, yes! and you? zeg ik en zoende hem. “ always if you next to me babe!” antwoordde hij. ik giegelde en hij zoende me, er werd aan de deur geklopt en Justin liep in zijn boxershort naar de deur en openden hem, er stond een vrouw van een jaar of 24 voor de deur met een karretje met ontbijt. “Fooood!” riep Justin de vrouw lachtte en gaf justin het karretje en liep weer weg. Ik had eigenlijk ook wel honger en hielp Justin met het eten op de tafel zetten. Na het ontbijt kwam Justin met een heel leuk gebloemd jurkje die net iets boven m´n knie viel, hij gaf het me en zei glimlachend “voor jou, gister gekocht” “ aaw! thankyou! i love it!” roep ik en zoen hem. We kleden ons om en ik doe wat mascara op en we gaan naar dezelfde plek waar Justin mij het kettinkje gaf. We gaan op een picknick kleed in het gras liggen en hij pakt mijn hand, zo liggen we een tijdje en praatte wat over school, vrienden, werk enz.
Ik voelde dat ik het hem moest vertellen, ik keek een beetje somber en Justin vroeg wat er was, “ uhh, mijn ex.. hij zat vorige keer opeens in m´n huis en zei dat hij me terug wilde..” begon ik voorzichtig. “wwat.. wil je weer terug bij hem?..” zei hij verdrietig, “neee! tuurlijk niet! ik had 2 jaar geleden iets met hem maar na een half jaar begon hij te veel te drinken en sloeg hij en mishandelde hij me… het duurde een jaar en toen pas durfde ik naar m´n ouders te gaan zij zijn naar de politie gegaan en die hebben hem opgepakt en na 2 jaar is hij weer terug naar m´n huis gekomen…” legde ik uit. “ ooh! wat erg! we moeten iets doen, ik zal hem leren mijn baby pijn doen!!” riep Justin geschrokken. Nadat ik Justin had gekalmeerd keek hij me recht in m´n ogen aan en zei “als hij je ooit nog lastig valt bel me!” ik knikte. Toen zoende hij me, het was een hele lange zoen, zijn lippen zijn zo perfect! ik onderbrak de zoen keek hem aan en we zoende weer zijn tong tikte m´n lippen aan en gleed naar binnen. Onze tongen kruiste perfect, we bleven door zoenen totdat iemand kuchte…
Wie stoorde hun perfecte zoen? zou kevin ooit nog opduiken?.. comment en stem!! bij 3 comments schrijf ik verder!!
Spannend!
Verder!!!