Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke Stand Alones » - XxAmyxX

Persoonlijke Stand Alones

13 aug 2013 - 17:59

618

4

185



- XxAmyxX

Amy, ik hoop dat je hem leuk vind! xxx

Ik loop door het winkelcentrum op zoek naar nieuwe schoenen. Eindelijk in de schoenenwinkel aangekomen loop ik naar mijn lievelingsafdeling : HAKKEN! Zoveel hakken! Eigenlijk wil ik ze allemaal kopen maar zoveel geld heb ik niet. Wauw, die zijn echt mooi. Ik loop naar de sleehakken en ik zie één paar staan die geweldig zijn. Ik doe ze aan en loop naar de spiegel, even kijken of mijn haar goed zit en kijk dan naar de schoenen. Opeens voel ik twee armen om mijn middel. "Ze staan je geweldig beauty!" Het is Louis. Wat is hij lief, ik hou echt met heel mijn hart van hem. Hij pakt de doos en loopt naar de kassa. Even later komt hij terug: "Ik heb ze betaald, je mag ze aanhouden." Aw, ik knuffel hem en hij tilt me op. Ik sla mijn benen om hem heen en hij tilt me door het centrum. "Je bent veel te lief voor me." Fluister ik in zijn oor. Hij kust me in mijn nek en zet me in de auto. "Zo'n lief mooi meisje hoort behandelt te worden als een prinses." Als hij naast me in de auto stapt probeer ik hem te zoenen maar hij start de auto en rijdt weg. Ik pruil. "Krijg ik geen kusje?" Hij geeft me een kusje op mijn hand en rijdt verder. Nog steeds pruil ik. Wat is er met Lou Bear. Hmm gaat vast zo wel over. We rijden langs ons huis maar we stoppen niet. Waar zouden we heen gaan? Ik en Louis zijn nu als zo'n 3 jaar bij elkaar en ik heb hem nog niet zo raar zien doen.. Hij knijpt zijn handen helemaal fijn in het stuur. "Babe, what's wrong?" vraag ik aan hem als hij ook nog begint te zweten. "N..Niks." Antwoord hij. Nu hij stottert weet ik het zeker, hij is nerveus. Waarom zou hij nerveus zijn? En waar rijden we in hemelsnaam naar toe ? Ongeveer een uur later komen we aan bij een berg met geweldig uitzicht over Londen. "Wat doen we hier?" Vraag ik als hij de auto stopt en uitstapt, maar hij negeert me. Dit is echt niet normaal meer, waarom doet hij zo? Hij pakt mijn hand en we lopen een stukje verder achter de berg. Ik ben hier zo vaak geweest toen ik klein was. Het brengt me zoveel mooie, leuke maar ook droevige momenten op. Nog steeds probeer ik te achterhalen waarom we hier zijn maar hij blijft me maar negeren. Uiteindelijk komen we aan bij mijn lievelingsrestaurant en daar zitten Niall, Liam, Zayn en Harry op een stoel. Er staan nog 2 lege stoelen, één naast de jongens en één ervoor. Louis lijdt me naar de ene stoel voor de jongens en hij gaat op de andere zitten. Ik vraag me nog steeds af wat er is en waarom het gebeurt maar voordat ik iets kon vragen begon Niall te spelen op zijn gitaar. Ze zongen Little Things te zingen en er begonnen een paar tranen over mijn wangen te rollen. Wat lief, ik snap niet waarom. Waarom is hij zo lief voor me, ik kan nooit iets terug doen omdat ik niet zoveel geld heb.. Als ze klaar zijn met spelen loopt Louis naar me toe, pakt mijn hand en we lopen naar het puntje van de berg. Hij knielt voor me neer en pakt een doosje. "Amy, ik weet dat we nog jong zijn. Maar je betekent na 3 jaar echt alles voor me. Ik zou mijn hele leven met je willen delen, wil je met me trouwen?" Tranen van geluk stroomden over mijn wangen. "Ja! Ja natuurlijk!" zeg ik tegen hem en ik kus hem. Mijn leven is echt geweldig!


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 31 aug 2013 - 17:41:
Ik wist dat hij haar ten huwelijk ging vragen! Had ie maar niet zenuwachtig moeten zijn :-P


laurastyles
laurastyles zei op 14 aug 2013 - 9:50:
Wow die is echt mooi
mag ik een melding van je andere SA'S?


XxAmyxX zei op 13 aug 2013 - 18:39:
OMG! HIj is echt vet! Echt het allermooiste! Thxx! Egt uber cool! Love You LittleDirectioner! Thxx! En hij is zoo mooi! XX Amnyyttjee


XxAmyxX zei op 13 aug 2013 - 18:39:
OMG! HIj is echt vet! Echt het allermooiste! Thxx! Egt uber cool! Love You LittleDirectioner! Thxx! En hij is zoo mooi! XX Amnyyttjee