Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Persoonlijke Stand Alones » - 1Dzayn
Persoonlijke Stand Alones
- 1Dzayn
Vandaag zie ik eidelijk mijn oude vertrouwde buurjongen weer. Zayn was toen ik klein was de enige persoon waar ik altijd bij kon zijn. Ik ben meer zo een iemand die liever alleen is dan met mensen maar bij Zayn kon ik dagen zijn. Hij was ongeveer 8 jaar mijn buurjongentje in Bradfort maar toen ik 9 was moest ik verhuizen. Het was de ergste dag van mijn leven, ik woonde niet meer naast Zayn.. Hij was de enige die ik alles kon vertellen, die me aan het lachen maakte als ik moest huilen en alles. Toen had ik niemand meer. Een paar jaar lang heb ik niemand op school gehad, geen vrienden niemand. En ik had ool geen contact meer met Zayn. Ik wist niet wat hij deed of hoe zijn leven nu was. Laatst kwam ik erachter dat hij in een nieuwe vet beroemde boyband zit, One Direction. Toen ben ik via Twitter achter zijn nummer en adres gekomen. Eindelijk hadden we weer contact. Ik had hem echt gemist. We hebben vandaag afgesproken in het winkelcentrum. Ik had me favoriete spijkerbroek aan en kon gaan. Tien minuten later was ik er al maar nog geen Zayn te bekennen. Even dacht ik dat hij een grap met me uithaalde maar op dat moment komt er iemand op me af gelopen. "Ivana!" Roept hij. "Oh Zayn wat lang geleden!" Zeg ik terwijl ik hem knuffel. Eigenlijk wil ik hem niet loslaten. Hij heeft zoveel voor me betekent, ook de jaren dat we geen contact hadden. Hij pakt mijn hand en we gaan op een bankje zitten. "Ik ben blij dat we weer contact hebben Ivana." Zegt hij en ik knikt instemend. Even praten we over onze levens nu, hoe het met ons gaat enzo. Ik leg uit dat ik nog vol aan het studeren ben en elke dag dus op school zit. Zayn legt mij zijn fasinerende leven uit. Hoe het is om een droom te hebben met 5 andere jongens en dat ze die samen uit kunnen laten komen. Hoe het is om op te treden voor duizenden fans. Hoe geweldig het is om liedjes te schijven. Hij legt me alles ik details uit en ik krijg het vertouwde gevoel van vroeger terug. "Weetje Ivana, toen ik een jaar of 8 was begon ik je eigenlijk leuk te vinden." Ik lachte zachtjes. "En daarom probeerde ik die ene keer in de boomhut zo aardig te toen maar het faalde omdat ik eruit viel.." Toen schoot ik echt in de lach want ik zie het beeld alweer helemaal voor me. Daarom deed hij dus zo. Zayn schuift een stukje dichter bij. "En weetje, je bent helemaal niets veranderd. Je bent nog steeds die beelschone schattige Ivana." Ik moest blozen maar toen bedacht ik me dat ik hem eigenlijk heel leuk vond. Vroeger en nu. Zayn gaat staan en trekt me op. Zo hard dat mijn lippen tegen de zijne komen maar bijde stoppen we niet. Zo stonden we wel een tijde. Mijn armen in zijn nek en de zijne rond mijn middel. "Ik heb al die jaren aan je gedacht. Ivana, wil je mijn vriendin zijn?"
Reacties:
Aaaawhhh the cuteness
Hij is echt heel gaaf! Dank je welll!!!
Xoxo <3
Cutie omg! Serieus jij schrijft echt goed x