Hoofdcategorieën
Home » Justin Bieber » Concert » Concert
Concert
Concert
Mijn beste vriendin en ik waren bij een concert van justin bieber. Ik was fan maar niet zo erg als zij. We hadden beide genoten van het concert. Wij hadden meet&greet na het concert. Dus we hadden justin in het echt gezien. We hebben heel even met hem gepraat en we hebben een foto gemaakt. Ba de m&g ben ik mijn bete vriendin kwijt geraakt. Ik was aan et zoeken en aan het zoeken maar ik vond dr niet. Toen ik bij een grote deur kwam besloot ik naar binnen te gaan. Toen ik binnen kwam stond ik in een huge kamer waar een bed stond een badkamer een gamehoek en een tv met een bank. Ik draaide me om om de deur te openen maar toen ik me omdraaide stond justin voor mijn neus. 'En waar dacht jij heen te gaan' zei hij. Ik begon een verhaal over dat ik mijn vriendin kwijt was en ik niet wist wat er achter deze deur stond. Hij zei dat het hem niks kon schelen. Hij lachte naar mij en zoende me toen. Ik duwde me los van hem en vroeg waarom hij dit deed. Hij zei dat ik opviel bij de m&g ik glimlachte en liep voorbij hem en plofte op de bank 'en dat betekend' vroeg ik. 'Dat ik je leuk vind' zei hij. 'En dat ik met je naar bed wil'. Ik verslikte me bijna en keek hem met grote ogen aan. 'Sure' had ik gezegd. Hij pakte me vast en zoende me hevig. Hij pakte mijn handen en gooide me op zijn bed. Wat moest ik doen. Weg proberen te komen of mee gaan?
Reacties:
Best serieus verhaal tot nu toe. Gauw verder, geef mij maar een melding!
Klinkt leuk. Ben benieuwd. gauw verder! En melding voor mij? X Amyy
Ben benieuwd! Melding x