Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Persoonlijke Stand Alones » - Richelle
Persoonlijke Stand Alones
- Richelle
Richelle's POV
Daar zit ik dan, in het vliegtuig op naar Londen. Het is lief van Ruby dat ik een week bij haar mag komen logeren! Ruby is mijn beste vriendin zolang ik me kan herinneren. En wat een geluk heeft ze dat ze samen is met DE Harry Styles. En ze woont samen in een huis met DE band One Direction. En dat allemaal omdat ze meet & greet tickets had bij een concert. Harry keek haar in de ogen en ze waren meteen verliefd. Ze heeft me alles in details verteld en eigenlijk ben ik best jaloers. Ik zou ook zo'n leven willen hebben, mooie kleren, mooi huis alles perfect. Ik hoor de piloot zeggen dat we over een kwartiertje gaan landen, ik sluit mijn laptop af en wacht tot we geland zijn. Wat ben ik blij dat ik naast die dikke kwijlerd die naast me zat verlost ben. Volgens mij heeft hij op mijn briek gekwijlt, bah. Eenmaal op het vliegveld zie ik een meneer staan met een bordje me mijn naam. Aw ze hadden een taxi geregeld. Dat de jongens geld aan me besteden zonder dat ze me kennen. Ze moeten wel heel aardig zijn, het word vast een geweldige week. De taxi stopt naast een groot wit huis, het lijkt op dat huis van Niall tijdens de twittcam. Ik stap uit de taxi, bedank de man en loop naar de voordeur. Ik bel aan en een blonde lieve jongen doet open. Het enige wat ik kan doen is staren in zijn mooie ogen.
Niall's POV
Wow, wie is zij? Het is alsof ik gewoon niets meer kan zeggen. Gelukkig breekt Ruby de stilte. "RICHELLE!" Roept ze en ze rent op haar af. Dus dat ik Richelle, de meid waar Ruby altijd over heeft. Ze is veel mooier dan op de foto's toen ze klein was. We lopen naar binnen en iedereen stelt zich voor. Ruby zag hoe ik net deed en vroeg of ik haar wou rondlijden. Ik wil het wel maar ik word zo nerveus van haar. Als Richelle zegt dat het niet hoeft en pak ik haar hand en neem haar mee naar boven. Dan maar nerveus zijn. Ik laat haar alle kamers zien en uit eindelijk kom ik bij mijn eigen kamer. "Uhh.. We hebben niet echt een logeerkamer, alleen mijn 2e bed is over.." Zeg ik. Ze kijkt me aan en zegt me dat dat helemaal geen probleem is. Samen lopen we naar beneden en ik besef me nu pas dat ik nog steeds haar hand vast heb. Ik wil doorlopen maar ze houd me tegen. "Ze hebben het over ons, ssssttt." Fluistert ze in mijn oor. Ik ga achter haar staan en leg mijn handen om haar middel. "Ik weet echt 100 procent zeker dat ze elkaar leuk vinden. Ik ken Rich al jaren en ik zie dat gewoon!" Zegt Ruby tegen Harry. "En je zei dat Niall gewoon stond te staren? Oh ja die vinden elkaar leuk." Antwoord Harry. Ik kijk naar Richelle en ze kijkt precies op dat moment ook naar mij. Beide blozen we omdat het waar is. We vinden elkaar leuk. Ik pak haar bij haar heupen en trek haar dichter naar me toe. Voorzichtig plant ik mijn lippen op de haare. Ik weet niet of ze het eigenlijk wel wil maar ze stopt me ook niet. Ik hoop iemand langs rennen naar Ruby & Harry toe. "Jullie hadden gelijk check!" Het was Louis die hun een foto liet zien van net. Als ik naast ze wil zitten om het uit te leggen maar Richelle houd me tegen en geeft me een kus op mijn wang. "Ik ken je misschien net maar het is liefde op het eerste gezicht. Ik hou van je." Fluistert ze en ze loopt naar de andere. Wauw!
Wauw super leuk! Echt dankje wel
Love your storiess xxx