Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » shoptime

my dreams come treu|| 1D

20 aug 2013 - 10:11

673

1

264



shoptime

Louis’ p.o.v.!
Sjeez mensen.. waarom wil nanette naar die rechtszaak? Die meiden hebben een moordpoging op haar gedaan! Wordt even wakker! Demi schudt haar hoofd, zucht, en versopt haar gezicht in haar handen. Ik ga tussen harry en demi in zitten –want er is toch plek genoeg.
‘’waarom laat je haar zomaar gaan?’’ vraag ik aan demi.
‘’ik kan er toch niks tegen doen.. ze blijft erbij..’’ antwoordt ze.
‘’misschien kun je met maud iets verzinnen, voor afleiding.. juist die dag ofzo.’’ Verzin ik.
‘’zou kunnen.’’ Zegt ze.
‘’kom op.. ik ga met je mee.’’ Zeg ik weer. We staan op, en kloppen aan, bij de deur van maud en niall’s slaapkamer.
‘’jaja kom nou maar binnen!’’ roept maud. Demi schiet in de lach, en loopt dan naar binnen.
‘’maud, we moeten iets verzinnen voor woensdag om te doen.’’ Begint demi.
‘’ja, wat dan?’’ vraagt niall.
‘’houden jullie van shoppen?’’ vraag ik na een tijdje stil.
‘’ja.. shoppen is ons leven!’’ roept demi, en maakt een sprong in de lucht.
‘’jeey!! Shoppeenn!!’’ roept maud, en springt op het bed.
‘’shht!! Nanette is hier naast!’’ schreeuw/ fluister ik.
‘’oh ja…’’ zegt maud, en houdt meteen op.
‘’dus gaan we woensdag dan naar de stad?’’ vraagt niall.
‘’ja.. zullen we vragen of de anderen mee gaan?’’ vraagt niall.
‘’is goed..’’ antwoordt demi. We lopen terug naar de kamer. harry is verdwenen, en zayn zit met liam op de bank te praten.
‘’bro’s.. we gaan woensdag naar de stad, gaan jullie mee?’’ begin ik.
‘’sure, waarom eigenlijk?’’ vraagt zayn.
‘’afleiding.. hebben jullie het gesprek van hazz en nanette niet gevolgd?’’ vraagt maud.
‘’welk gesprek?’’ vraagt liam verbaasd.
‘’nanette weet dat de rechtszaak van die andere meiden woensdag is, en wilt er perse naartoe.. nu gaan wij ervoor zorgen, dat ze het vergeet.’’ Leg ik uit. Liam en zayn knikken.
‘’yeey! Shoppuuhh!!!’’ schreeuwt zayn vrolijk.
‘’sshhhttt.. nanette mag het nog niet weten!’’fluister ik.
‘’snorry!’’ verontschuldigd hij zich.
‘’snorry?’’ vraagt demi verbaasd.
‘’ja.. problemen mee?’’ lacht hij. Hevig schudt demi haar hoofd. We schieten in de lach. Dan komt harry de kamer weer ingelopen.

Harry’s p.o.v.!
Droevig loop ik de kamer weer in. Ik heb gebeld, met de rechter.. om te vragen of ze nanette alsjeblieft niet binnen willen laten.. maar daar werken ze niet aan mee, iedereen is welkom. Ik plof neer in de stoel, en staar levenloos voor me uit.
‘’harry! Halleuww!’’ roept liam en zwaait hysterisch met zijn handen voor mijn ogen.
‘’wa.’’ Zeg ik droog.
‘’ga je mee woensdag?’’ vraagt louis.
‘’naar de rechtszaak?’’ vraag ik verbaasd.
‘’nee.. nee natuurlijk niet! naar de stad!’’ zegt demi.
‘’ja tuurlijk.. zal wel.’’ Antwoord ik. een aantal zuchten verlaten monden, maar ik trek me er niks van aan.
‘’ik ga toch even kijken bij nanette.’’ Deel ik mee, en loop naar de slaapkamer. Op het laatste moment bedenk ik me en ren naar de keuken. Een kom muesli kan niet missen.. zoveel eten heeft ze niet gehad.. van mijn ontbijt. Nou ja, het was ook niet veel.. ik loop terug, naar binnen. Aan de rand van het bed ga ik zitten. Nanette’s arm ligt onder haar hoofd. De kom met muesli zet ik op het nachtkastje.
‘’wakker worden.. ik wil het goed maken.’’ Fluister ik dicht bij haar oor. Ze reageert niet.. ofja als je
‘’mhmhmhmmmhhh’’ reageren vind, dan wel.
‘’nanette.. alsjeblieft.’’ Fluister ik. maar voor ik het weet voel ik een kussen in mijn gezicht. Nanette sloeg me met een kussen. Ik val naar achter, op de grond. ‘’ouch.’’ Zeg ik. ik ben achter 1 ding gekomen… nanette moet je niet wakker maken! Iedereen komt de kamer in gerend.
‘’wat is hier aan de-‘’ demi hoeft haar zin al niet af te maken, als ze mij op de grond ziet liggen. Meteen ligt ze helemaal in een deuk, met maud. De rest weet even later ook wat er is. Nanette zit al rechtop, en lacht lekker mee. Ik glimlach, en schud mijn hoofd.
‘’c’mon harry! Ik help je!’’ zegt nanette. Ze stapt uit bed, en steekt haar hand naar me uit. ik pak hem vast, en trek me vervolgens zelf omhoog.
‘’thanks.’’ Zeg ik.


Reacties:


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 20 aug 2013 - 15:11:
melding