Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 28

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

22 aug 2013 - 16:10

300

6

385



Never 28

Nanette POV.

*In de auto met Taylor*

Boos zat ik langs Taylor in de auto. De chauffeur probeerde een gesprek aan te knopen maar ik antwoorde alleen maar met ja of nee.
' Waarom zeg je niks?'
Vroeg Taylor naast me gemeen?
' Omdat ik geen tijd wil verspillen met praten, en Taylor jij bent tijd verspilling.'
Ze keek me met open mond aan en ze wilde wat zeggen maar ik onderbrak haar.
' Ow ga je het nu vertellen tegen Harry?'
Ik hoorde een grinnik en keek naar de chauffeur die me een knipoog gaf. Hij was een jaar of 19 net zo oud als mij dus en absoluut niet lelijk.
' Jij bent zo een slet!'
' IK? Laat me niet lachen! In mijn HELE leven heb ik maar EEN vriendje gehad terwijl jij er al DERTIEN had in DRIE jaar! En dan noem jij MIJ een slet? Ik zou eerst maar eens naar jezelf kijken voordat je iemand anders een slet noemt. Want babe, JIJ bent een slet!'
Zei ik met mijn stem vol haat, Taylor keek me aan alsof ik dood neer mocht vallen en eerlijk als ik daarvoor bij Taylor weg kwam kon het me niks schelen!
' JIJ BENT ECHT ZO EEN BITCH! JE BENT FACKING LELIJK GEEN WONDER DAT JE MAAR EEN VRIENDJE HAD!'
' Taylor deed het pijn toen je uit de hemel viel?'
Ze keek me verbaasd aan met een what the fuck blik, maar schudde toen nee. De auto stopte en ik zag iedereen al buiten staan, ik opende de deur en zei nog voor het laatst tegen Taylor.
' Dat komt omdat je van de hell bent.'
Met die woorden gooide ik de deur dicht en keek verwonderd naar Maud en Niall die elkaar voor deze ene keer een keer niet vermoord hadden...


* OMG DIT WIL IK ZOOOOO GRAAG TEGEN TAYLOR IN HET ECHT ZEGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Reacties:

1 2

Malikaa
Malikaa zei op 24 aug 2013 - 20:06:
Hahahhahahahahhaa in your faceee


lovelouis
lovelouis zei op 23 aug 2013 - 19:39:
Dit zou ik ook zooooo graag tegen Taylor willen zeggen
Hahahahahahahahahaha
melding!!!


menepen
menepen zei op 22 aug 2013 - 19:34:
meldig


Janitaa
Janitaa zei op 22 aug 2013 - 18:19:
Haa idd!
Dit is echt mijn favo story!
Snel verder!

Kusz.


loveyouxx
loveyouxx zei op 22 aug 2013 - 17:28:
OMG IK BEN GOED BEZIGGG!!!!!!! whahahahaahahaha!!!!
snel verder!!!!
xxx