Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 17

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

22 aug 2013 - 18:02

623

12

443



Hoofdstuk 17

Image and video hosting by TinyPic

Voordat mijn moeder me kon zien, liep ik snel naar mijn kamer. Waar ik verdwaald raakte in mijn eigen gedachte. Ik dacht terug aan eerder vandaag, toen Niall opeens opdook om me op te halen. Ik probeerde erachter te komen waar hij was toen, Maar ik kreeg geen andere optie in mijn hoofd.
Ik herinnerde me ook dat zijn hele hand vol stond met bloed, maar dat kwam van toen hij tegen het kluisje sloeg, toch?
Mijn gedachten werden onderbroken toen ik iemand hoorde kloppen op mijn deur.
' Skylar? Skylar ben je thuis?'
Hoorde ik mijn moeder vragen. Ik probeerde het te negeren, maar het leek alsof ze niet ging opgeven.
' Luister, je gaat vroeg of laat met me praten, ik moet voor je zorgen verdomme!'
Schreeuwde ze een beetje geïrriteerd naar me.
' Je doet onvolwassen over deze hele situatie Skylar. Ik bedoel -'
Mijn moeder werd onderbroken toen ik mijn kamerdeur opengooide. Mam keek goed naar wat mijn ex bij me had gedaan, en werd een beetje misselijk bij het zicht. Ze wist wat Jason bij me had gedaan, maar hij zei dat het niks was, en mijn moeder was te slap en te klein om op te komen voor haar bloedeigen dochter waar ze eigenlijk voor zou moeten zorgen. De blik op mijn gezicht toen ik naar haar keek maakt mijn moeder bang. Mijn moeder had nog nooit zo een blik bij me gezien behalve verdriet. En wat mam zei maakte me kwaad.
' Onvolwassen.'
Zei ik langzaam.
' Wie maakt het huis schoon, mam?'
Er was weer een korte stilte totdat ik begon te praten.
' Ik. Wie doet de was? Wie maakt het eten? Wie doet de afwas? Haalt het vuilnis op? Doet de boodschappen?'
Opnieuw was er een stilte.
' Inderdaad ik. Ik maak elk stukje vuil dat jij in dit huis maakt schoon, ik zet eten op de tafel voor ons twee. Ik ben degene die je naar bed brengt, je water geeft en voor je zorgt.'
Mam keek naar beneden, ze kon niet langer meer in mijn ogen kijken die vol stonden met woede.
' En mijn ex, slaat me in elkaar en je doet niet eens iets. Je word de hele tijd high door drugs, seks en wiet, je bent elke nacht dronken door whisky net zoals een verschrikkelijke tiener, en je zegt tegen mij dat ik onvolwassen ben?!'
Ik kon zien dat mijn woorden mijn moeder raakte, maar ik kon het gewoon niet meer, het ging te ver en dit was gewoon de laatste druppel.
' Dus kom nou niet zeggen dat ik onvolwassen ben als jij degene bent die verzorgd moet worden door een tiener, waarvan haar leven zelfs nog verschrikkelijker is als de jouwe.'
Ik sloeg de deur recht in mam's gezicht dicht. Ik liep terug naar bed, en probeerde te achterhalen wat er net gebeurd was. Ik was nog nooit zo uitgevallen tegen iemand. Niet eens een beetje, maar ik kon het niet helpen, de woorden verlieten mijn mond zonder dat ik er iets aan kon doen.
Ik stond op en had meteen spijt van mijn woorden. Mijn hart ging door voor mam, zonder mam had ik geen familie meer, maar ik kon het niet helpen dat ik me opgelucht voelde.
Ik moest ergens al die pijn die ik had uitlaten, op dit moment voelde opluchting net als een drug en ik wou er meer van.
Ik stond meteen op van mij bed en kleedde me om, een lichtblauwe lange trui en een joggingsbroek. Ik deed mijn blauwe sneakers aan, en bond mijn haar vast in een staart.
Pakte mij IPod van mijn nachtkastje en klom uit het raam, Ik wou niet mijn depressieve moeder zien. Ik zette mijn Coldplay album op in mijn IPod en begon te rennen om nog meer pijn op te luchten.

I KONWWWWW REACTIEEEEEE????????????????????
XXXXX maud


Reacties:

1 2 3

Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 27 aug 2013 - 22:20:
GA SNEL VERDER MELDING


Hermelien
Hermelien zei op 23 aug 2013 - 21:27:
Gotta adore this freaking awesume chapter!
Ik vind het origineel én leuk,
gewoon gauw verder liefje ik kan al niet meer wachten!

Cupcakes wearing glitters
xoxo


lovelouis
lovelouis zei op 23 aug 2013 - 19:43:
Snel verder
melding!!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 23 aug 2013 - 18:56:
snel verder ! melding


1D4EVER
1D4EVER zei op 23 aug 2013 - 15:44:
YOU GO GURL!!


meldiiiiiiiiiiiiiiiiiing ofcourse