Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Idee verhaal menepen / Will Love Really Never Die? (1D) » 03-Bridget
Idee verhaal menepen / Will Love Really Never Die? (1D)
03-Bridget
Ik vervloek alle wekkers die ooit bestaan hebben.
Gast, serieus, waar zijn ze goed voor?
ZE ZORGEN DAT IK NIET MEER KAN SLAPEN!!!
'Hoe zou jij het vinden om elke ochtend wakker te worden met een irritante piep piep piep?' vraag ik aan de wekker met een schorre stem van het slapen.
Praten tegen voorwerpen: SWAG.
Ik stap zuchtend mijn bed uit en slenter naar mijn badkamer.
Omdat ik vaker hier blijf, is dit officieel mijn kamer geworden.
Voorzichtig draai ik de kraan open en haal mijn arm dan onmiddellijk weg.
Pas als het water warm is ga ik er onder staan.
Loom neem ik de bus shampoo met kiwi geur.
Kiwi's zijn cool.
Als ik mijn haar en lichaam heb gewassen blijf ik nog even staan onder de warme stralen.
Dan haal ik diep adem en draai de knop van de warmte regelaar naar bijna het koudste.
'OKé, ik ben wakker.' mompel ik voor me uit.
snel zet ik de doucje uit en draai hem terug naar 40 graden.
's Morgens heb ik nog niet het verstand om te kijken hoe koud de douche staat.
Ik droog me af en draai een handdoek om mijn natte haar.
Nadenkend sta ik voor mijn kleerkast.
Uiteindelijk ga ik voor een skiney jeans met scheuren en een losse blouse ( http://www.wehkamp.nl/damesmode/blouses-tunieken/tunieken/brooker-tuniek/C21_1AA_A73_425858/ ik heb geen idee hoe je een link op een woord doet, het gaat enkel over) de blouse.
Ik haal de handoek van mijn haar en kam het door.
Mijn haar is bijna droog en ik laar het gewoon los over één schouder liggen.
Het enige dat ik in mijn haar doe is een klein onopvallend speldje zodat het blijft liggen.
Als ik de trap af loop, merk ik dat Maura ook wakker is.
'Ik heb zo geen zin in school.' mompel ik.
'Niemand waarschijnlijk.' antwoord Mauro waarna ze me een pannenkoek voor zet.
Ik kijk haar dankbaar aan en begin kleine stukjes af te scheuren en in mijn mond te steken.
Voor deze middag zal ik wel snel een broodje halen.
Of ik eet op school, het is toch maandag dus krijgen we pizza.
Toch maar pizza.
Als mijn pannenkoek op is, doe ik snel witte all stars aan en neem mijn Vespa uit de garage.
Het is een bordeauxrode die ik zelf heb betaald door te babysitten.
Ik start hem en rijd naar school.
Als ik aankom zet ik hem in de fietsenstalling bij de anderen brommers en scooters en zie mijn vriendinnen een sigaret roken.
'Hé, Brid. Wil je er ook één?' vraagt mijn beste vriendin Amy me.
Ik knik waarna ze me een pink elephant geeft.
'Sinds wanneer zijn sigaretten roos en smaken ze naar aardbij?' vraag ik haar als ik die aansteek en een trekje neem.
'Sinds ik die koop.' zegt ze enkel.
'En hoe was het met Niall Horan in de Starbucks?' vraagt Nora me grijnzend.
'Ik weet het eigenlijk niet. Ik ben een soort van in slaap gevallen op Harry's schouder.' geef ik toe.
'Hè wat? Je zei toch dat je alleen met Niall iets zou gaan drinken? vraagt Amy me verbaast.
'Dat dacht ik ook. Niall vroeg of ik het erg vond dat hij een paar vrienden had uitgenodigd. Blijkbaar had hij de andere jongens uitgenodigd. We hebben ons gebruikelijke ding gedaan en nu geloven ze dat we een tweeling zijn en we werden waarschijnlijk door een paparazzo gezien en nu gaan we blijven doen alsof we een tweeling zijn. Anders gaan ze zeggen dat Niall mijn vriendje is.' ratel ik door.
'Dus, jij bent dus vanaf nu Niall's tweelinzus?' vraagt Amy grijnzend.
Ik knik.
'Als zus van de beste vriend van Louis Tomlinson wil je er toch wel voor zorgen dat Amyke Lou's nummer krijgt, hè?' vraagt ze met puppyogen.
We lachen om Amy.
'Tuurlijk, meid.' zeg ik als we uitgelachen zijn.
Ik neem het laatste trekje van mijn sigaret en gooi die dan op de grond en doof die.
'Gaan we maar eens?' vraag ik hun.
'Is goed.' antwoorden ze zuchtend.
Een nieuwe schoolweek.
Jippie.
NOT!!!!!!!!!
Sorry XxAmyxX en Menepen dat ik jullie laat roken. sorry sorry sorry sorry sorry.
VERMOORD ME NIET! Oké, genoeg gesmeekt. Als jullie me vermoorden dan het liefst met een knuffelkonijntje dat een wortel eet .
Doedeltjes
Doei Lads
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Alleen de mensen die reageren op dit hoofdstukjah
krijgen een meldingetjah
Haha! Tuurlijk vermoord ik je niet behalve als je niet snel verder schrijft! Leuk datik Lou s nummer krijg dat wil ik wl