Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Do I deserve this? [PAUZE] » De rollen
Do I deserve this? [PAUZE]
De rollen
-Lucy (Zusje van Kim, 12 jaar, blond haar, blauwe ogen, druk en verlegen bij vreemden)
-Tess (Vriendin van Kim, 18 jaar, blond haar, bruine ogen, erg druk en niet bang)
-Ashley (Stiefzusje/pleegzusje van Kim, 17 jaar, bruin haar, blauwe ogen, erg verlegen en bang)
-Maartje (Vriendin van Kim, 19 jaar, Rood geverfd haar, grijs/blauwe ogen, druk leven, woont op zichzelf)
-Vanessa (Zusje van Niall, 17 jaar, blond haar, blauwe ogen, eet veel, praat veel, is erg behulpzaam en kan goed luisteren)
-Naomi (Vriendin van Kim, 18 jaar, zwart haar, groene ogen, heeft 2 broertjes waarvoor zij zorgt, ouders overleden)
-Kate (Vriendin van Kim, 19 jaar, blond haar met veel highlights, blauwe ogen, heeft een perfect leven, enigskind)
-Roos (Zusje van Louis, 17 jaar, bruin haar, groen/grijze ogen, helpt anderen, is erg lief, eerst anderen, dan zichzelf, beste vrienden met Louis)
-Maddie (Stiefmoeder/ pleegmoeder van Kim en Lucy, 36 jaar, is supergemeen en wilt de kinderen het liefst dood hebben)
Ik hoop dat jullie de rollen leuk vinden, kies er 1 en ik ga zo snel mogelijk aan de slag, later krijgen sommige meiden iets met 1 van de boys!
Is er nog wat over :3