Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » all about us... » meeting Emma

all about us...

25 aug 2013 - 14:16

185

3

370



meeting Emma

hey, mochten jullie een rol willen laat dit even weten in een reactie met wat informatie over jezelf..

Hallo ik ben Emma (officieel Emmaline maar mensen noemen me Emma) ik ben 17 jaar en samen met mijn vriendin Madison megafan van one direction. Ik ben geboren in Nederland en toen vrij snel naar Londen verhuist. Een paar keer per jaar ga ik samen met mijn ouders en mijn zusje Sofia (8) naar Nederland om daar mijn familie te bezoeken. Verder heb ik lang blond haar, blauwe ogen, ben ik 1.70m lang. Ik ben aan mijn laatste schooljaar bezig en wat ik daarna wil gaan doen weet ik nog niet. Ik hou erg van winkelen een niet zo’n goede eigenschap omdat ik graag bij de wat duurdere winkels mijn kleren koop. Kletsen met mijn vriendin Madison en anderen vriendinnen (leer je nog wel kennnen). En paardrijden (op onze manege) met mijn beste vriendin Madison vindt ik ook erg leuk. Met mijn ouders woon ik in een groot huis. (zeg maar gerust villa) in Londen. Verderop een stukje buiten Londen ligt onze manege waar ik maar al te graag ben. Nu ga ik stoppen met over mezelf praten want ik begin jullie waarschijnlijk te vervelen…


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 3 sep 2013 - 22:47:
heey, ik weet niet of ik te laat ben, maar ik zou graag een rol in je verhaal willen zijn!

info:
Naam: Susan
leeftijd: 18
uiterlijk: mollig, blauw-grijze ogen, 1.70, schouderlange blonde krullen
innerlijk: vrolijk, lui, grappig, geen concentratie, aardig, behulpzaam
dingen die ik doe: voetballen en zingen
1D boy: Niall, Harry of Louis

hoop dat je hier wat aan hebt! xx


laurastyles
laurastyles zei op 25 aug 2013 - 14:27:
Cool! Melding?


1Dlovez
1Dlovez zei op 25 aug 2013 - 14:19:
Wauw!!!

Melding! En over de rollen, mag ik Madison zijn?

Xxxxx Quinn. Mail me!