Hoofdcategorieën
Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 1 it's just the beginning
all about us...
Hoofdstuk 1 it's just the beginning
Ik word wakker door het afgrijselijke geluid van mijn wekker. Na vandaag begint de vakantie ik heb er echt zin in Madison en ik hebben superleuke plannen gemaakt voor de vakantie. Ik sta op en loop naar mijn inloopkast. Wat doe ik aan vandaag? Deze vraag stel ik mezelf elke dag. Het is ook zo lastig. Uiteindelijk heb ik de perfecte outfit gevonden voor een normale laatste schooldag. Ik ga voor een crème zomerjurkje. Snel ga ik me douchen en loop naar beneden om te ontbijten. Als ik klaar ben ga ik boven mijn tas pakken en kijk nog even snel in mijn mail en zie dat er datums zijn voor de concerten van one direction in Londen. Dan ren in snel naar beneden vis mijn lunchtrommel van het aanrecht en fiets naar Madison om haar op te halen. Hopelijk staat ze klaar, want ik ben een beetje aan de late kant. Gelukkig Madison staat al klaar. Ik vertel haar dat er datums zijn voor de concerten in Londen en dat we vanaf morgen kaartjes kunnen bestellen. En dan fietsen we naar school.
De bel... eindelijk de laatste schooldag zit erop. Samen met Madison zit ik even later op de fiets richting mijn huis. Madison blijft de komende twee weken bij ons thuis. Haar ouders zijn op zakenreis naar New York. Het komt eigenlijk wel goed uit dan kunnen we morgen samen de kaartjes bestellen. Als we thuiskomen is het al bijna etenstijd we zijn na school langs het park gefietst en hebben daar heel lang zitten kletsen. We gaan aan tafel zitten als we zien dat we vandaag ietsje eerder eten. Ik vertel aan mijn ouders dat we morgenvroeg de computer nodig hebben om kaartjes te bestellen voor one direction. Mijn vader gaat morgenvroeg naar de manege en van mijn moeder mogen we de computer gebruiken zo lang als we hem nodig hebben. Na het eten lopen Madison en ik samen met mijn zusje Sofia naar boven. Madison is helemaal gek op haar. Sofia vraagt of we haar verhaaltjes willen vertellen. Madison en ik nemen haar mee naar mijn kamen en we gaan alle drie in een zitzak zitten. We vertellen hoe we later met Niall en Harry gaan trouwen en dat we samen met z’n vieren in een groot huis gaan wonen. Als we klaar zijn met ons verhaal zien we dat Sofia slaapt. En we brengen haar naar bed. Even later gaan wij ook slapen.
Madison en ik waren vanmorgen al vroeg wakker dus we hebben de computer al vast aangezet. Nu zijn we kaartjes aan het bestellen. We hebben kaartjes voor de eerste rij zodat we ze goed kunnen zien. Als de bestelling is afgerond gaan we naar de manege. We maken een bosrit en fantaseren over het concert. Als we terug zijn op de manege zien we dat het al half 5 is we besluiten snel naar huis te gaan, want we hadden beloofd aan Sofia om met haar te spelen. Als we thuis zijn vertelt Sofia dat ze vandaag Niall en Harry is tegengekomen toen ze met mam was gaan winkelen. Ze verteld dat mama even bij een winkel naar binnen was gegaan en dat Sofia even buiten op een bankje moest blijven zitten. Niall en Harry hadden haar daar zien zitten en hadden haat gevraagd wat er aan de hand was. Ze hadden haar veilig thuis gebracht en mam gebeld. Als ze klaar is met vertellen kijken Madison en ik elkaar en lopen naar beneden om aan mam te vragen of Harry en Niall al lang weg zijn. Ze zegt dat ze er nog zouden moeten zijn maar dat ze niet weet waar ze is. Als ze klaar is met praten beginnen ik en Madison een zoektocht door ons huis. En aangezien dat vrij groot is kan het heel moeilijk worden om hen te vinden…
Melding