Hoofdcategorieën
Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 2
all about us...
Hoofdstuk 2
Madison en ik hadden elkaar opgesplitst in de hoop ze sneller te vinden. Ik ben al drie keer door het huis gelopen en er is geen spoor te bekken. Waar hangen die twee toch uit vragen we aan elkaar. Madison, Emma verhaaltje schreeuwt Sofia. We kijken op de klok en zien dat we al bijna vier uur aan het zoeken zijn. inmiddels is het bedtijd voor Sofia. Dus we gaan naar boven om haar een verhaaltje voor te lezen. Sofia zit al in de zitzak. Madison en ik maken een vervolg op het verhaaltje van gister en vragen daarna nog even wat over Niall en Harry. We vragen of Sofia ze straks nog gezien heeft. Ze zegt dat ze nog ergens in huis moeten rondlopen want ze hebben net met haar gespeeld. Dan valt mijn oog op twee barbiepoppen eentje van Niall en eentje van Harry er hangen briefjes aan. Ik loop er naartoe en raap ze op. Ik geef Sofia nog een kusje en Madison en ik lopen naar onze kamers. Daar geef ik de Niall pop aan haar. Op het briefje aan de harry pop staat:
Lieve Emmaline,
Ik hoorde van Sofia (ze is zo lief en schattig we konden haar niet op dat bankje laten zitten) dat je een hele grote fan van one direction bent en daarom wilde ik je uitnodigen voor een van onze concerten in Londen (mocht je nog geen kaartjes hebben) ook nodig ik je uit voor een soort van meet en greet na het concert. Ga me snel zoeken voor de VIP pasjes.
Lots of love Harry
Op het briefje aan de Niall pop staat:
Lieve Madison,
Sofia vertelde dat je een hele grote fan van one direction bent en daarom wilde ik je uitnodigen voor een van onze concerten in Londen (mocht je nog geen kaartjes hebben) ook nodig ik je uit voor een soort van meet en greet na het concert. Ga me snel zoeken voor de VIP pasjes.
Xxx Niall
Ps je krijgt natuurlijk ook een horan hug en je vriendin Emmaline ook
Snel doorzoeken we nog een keer het hele huis de deur van een van de gastenkamers staat op een kier. We maken de deur open en lopen naar binnen we zien allemaal spullen staan. Waarschijnlijk is het iemand van mama's werk ofzo Madison en ik lopen snel weer naar buiten. Als we de deur willen openen horen we stemmen. Ik draai me om en kijk recht in de groene ogen van Harry wauw! ze zijn zo mooi. Snel kijk ik weg en zeg hoi tegen ze allebei. Madison staart nog steeds naar Niall. Ik tik haar aan en ze zegt ook hoi. De jongen vragen ons te blijven. We zeggen dat we het leuk zouden vinden om naar het concert te komen. Ze geven ons de VIP pasjes. We zeggen ze gedag en lopen naar mijn kamer. Onderweg komen we mijn moeder tegen en we vragen waarom Harry en Niall eigenlijk blijven slapen. Omdat ik het heel lief vindt dat ze zo zorgzaam waren over Sofia. We zeggen welterusten en lopen verder. Als we eindelijk in bed liggen praten we nog even over wat er die dag gebeurd is en gaan dan slapen.
Ik schrik wakker... Ik had een nachtmerrie. Ik loop naar de gang waar de gastenkamers liggen we moeten sinds een week daar naar de wc want bij ons is de wc kapot. Bij elk geluid dat ik onderweg hoor blijf ik staan. Een deur... Ik loop verder en hoor voetstappen achter me. Ik durf niet te kijken. De voetstappen komen dichterbij. Ik tril helemaal en begin bijna te huilen. Ik voel een hand op mijn schouder... Ik schrik zou het Madison zijn. Dan kijk ik om en schrik het is niet Madison. Wie kan het zijn er waren toch geen gasten. Als ik goed kijk zie ik dat hetIn Harry is. Hhh....aa..rryy ben jij het stotter ik voorzichtig. Ja ik ben het Harry. Dan dringt het tot me door. Harry en Niall hadden Sofia op een bankje zien zitten en toen naar huis gebracht, mam heeft ze daarom aangeboden om te blijven slapen. Harry strekt mij naar zich toe en probeert me te kalmeren. Samen lopen we naar de badkamer. Daar geeft hij me wat water en we praten even met elkaar. Ineens voel ik me zwak worden. Harry neemt me mee naar zijn kamer en daar vallen we samen in slaap....
Super leuk maar ik snap iets niet is ze een die hard fan of gewoon van de muziek want .....ik zou flippen moest ik ze zien