Hoofdcategorieën
Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 3
all about us...
Hoofdstuk 3
Harry Styles pov:
ik hoor voetstappen op de gang en ga kijken. Dan zie ik Emma lopen zie ziet er bang uit. Ik loop rustig achter haar aan. Plotseling blijft ze stil staan. Ze trilt en ze huilt ik leg een hand op haar schouder. Ze draait zich om ik zie de schrik op haar gezicht. Hhh.. Aaa.rrr..yy ben jij dat stottert ze. Ja ik ben het Harry. Ik trek haar naar me toe en probeer haar te kalmeren. We blijven een tijdje zo staan als ze gekalmeerd is loop ik met haar naar de badkamer en geef haar wat te drinken. Ik zie haar gezicht betrekken. Ik neem haar mee naar mijn kamer en samen vallen we in slaap. Ik ken haar pas heel even maar het voelt al zo vertrouwd...
Emma Roberts pov:
Ik wordt wakker door het geluid van een telefoon en kijk om me heen. Waar ben ik? Wat doe ik in een van de gastenkamers? Ik draai me om en zie iemand met bruine krullen naast me liggen. Ik vraag me af wat ik vannacht gedaan heb. Snel stap ik uit bed en loop terug naar mijn kamer. Onderweg zie ik dat het pas 6 uur is. Snel kruip ik weer in mijn bed. En ga weer slapen.
Emma, Em, wakker worden. De stem van Madison klinkt door de kamer, we zouden toch vandaag een ochtendrit gaan maken. Owja dat is waar ook ik had vandaag afgesproken met Madison om een ochtendrit te maken. Snel loop in naar mijn inloopkast en doe mijn rijkleren aan. Dan loop ik naar beneden. Daar zitten Harry en Niall aan de eettafel samen vertellen ze verhaaltjes aan Sofia. Het ziet er zo schattig uit hoe ze met haar bezig zijn. Ik zeg ze gedag en pak snel een boterham van de schaal. Dan loop ik samen met Madison naar onze fietsen op weg naar de manege. Als we willen wegfietsen horen we Niall en Harry roepen. Ze vragen of ze mee mogen. Madison en ik kijken elkaar kort aan zeggen dan in koor: "natuurlijk mogen jullie mee". Even later zitten we in de auto op weg naar de manege. Madison en ik achterin. Ik zie hoe Harry steeds weer naar me kijkt in de achteruitkijkspiegel. Telkens weer zie ik zijn groene ogen, ik begin te blozen en kijk snel weg. Niall zit bijna de hele rit achterstevoren en kijkt naar Madison. Ze heeft niks door en kijkt door het raam naar buiten. Als we bij de manege zijn laten Madison en ik onze paarden zien. We lopen samen naar de hooiberg en zitten daar een tijd met elkaar te praten.
Even is het stil. Na een tijdje verbreekt Niall de stilte. "Sofia vertelde ons dat jullie haar 's avonds altijd verhaaltjes voorlezen over jullie toekomstplannen. Harry valt in: " ze vertelde ons dat wij later met jullie in een heel groot huis gaan wonen met z'n vieren. Madison en ik worden allebei knalrood en lopen weg met het excuus dat mijn vader ons nodig heeft. Als we zeker weten dat we uit zicht zijn beginnen we keihard te lachen, maar diep van binnen schamen we ons toch wel. We halen onze paarden en lopen met ze de bak in. Niall en Harry zien ons lopen. Snel komen ze naar ons toe. We durven eerst niks te zeggen. Madison begint uiteindelijk: "Sofia vindt het altijd leuk als we over jullie vertellen, zij weet ook dat we superfan van jullie zijn. Em en ik hebben daardoor dit verhaal bedacht. Me het idee dat het waarschijnlijk nooit zal gebeuren. Er valt een enge stilte. Dan beginnen Niall en Harry te lachen. "Madison, Emma jullie hebben over 5 minuten buiten les" onderbreekt mijn vader. Niall en Harry gaan naar huis. Als we klaar zijn met de les willen we naar huis. Dan bedenken we dat we geen fiets of auto hier hebben. Niall en Harry zijn er met de auto vandoor gegaan. Ik ben m'n moeder. Ze komt ons halen. Hadden wij even geluk dat ze nog thuis is. Mam zet ons thuis af en gaat daarna verder naar haar werk. De auto van Niall staat nog op de oprit. Ze zouden toch vandaag naar huis gaan? Ach nou ja, ik zal me wel vergist hebben. Ik open de voordeur, pleur mijn tas in de hoek en loop naar de keuken. Onderweg kom ik langs de woonkamer geen Niall, geen Harry. Madison valt neer op de bank en ik haal wat te drinken voor ons twee. We besluiten om even bij Sofia te gaan kijken, waarschijnlijk is ze op haar kamer, dus Madison en ik lopen snel naar boven. Als we de deur van Sofia's kamer openen zien we dat ze niet alleen is. Ze is samen met Niall en Harry. Ze zitten met in de zitzakken. Dus waarschijnlijk vertellen Niall en Harry verhaaltjes. Het ziet er zo schattig uit. Harry en Niall met kinderen. Snel maken we de deur dicht voordat iemand ons ziet. We lopen naar de woonkamer. Ploffen neer op de bank en kijken een film. En nog een. Dan vallen we samen in slaap op de bank...
Hmm een beetje raar maar leuk