Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 4

all about us...

27 aug 2013 - 22:36

429

3

271



Hoofdstuk 4

Hey, het heeft me wat moeite gekost om dit hoofdstuk te schrijven. Haha. Maar het is gelukt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Emma Roberts Pov:
Mijn wekker gaat af. Geïrriteerd sla ik hem af, ik lag net zo lekker. Langzaam open ik mijn ogen. Wat doe ik in mijn eigen bed? Als ik het me goed herinner ben ik samen met Madison op de bank in slaap gevallen. Waarschijnlijk heeft mam ons terug in bed gelegd. Ik draai me om. Madison is ook wakker geworden door mijn wekker. Samen lopen we naar de centrale badkamer, op de gang waar de gastenkamers zijn. Het irriteert me dat wc in onze centrale badkamer nog steeds niet gemaakt is. Op weg naar de badkamer bots ik bijna tegen iemand op. "En wie heef jou nu weer hier uitgenodigd. M'n moeder zeker." Roep ik boos. "Met het verkeerde been uit bed gestapt?" zegt een hese stem. Ik kijk omhoog, recht in twee groene ogen. Ik voel dat ik begin te blozen. Ik doe alsof ik heel erg moet plassen en ren naar de wc. "Wow wat was er met jou aan de hand?" Roept Mad. (Voor het geval ik het jullie nog niet verteld Ik noem Madison ook vaak Mad) " Kan ik er wat aan doen dat ik een ochtendhumeur heb door die stomme wekker. Even later zitten we beneden aan de eettafel. Mam heeft eitjes gemaakt, waarschijnlijk om mijn ochtendhumeur te verminderen. Het is haar nog gelukt ook. Even later komen Madison en ik aangekleed en wel naar beneden. We hebben besloten om vandaag te gaan winkelen. Inmiddels zitten Harry en Niall te ontbijten. We vertellen mam wat onze plannen zijn en zeggen iedereen gedag. Even later staan we midden in het centrum van Londen. We beginnen bij Michael Kors, want Mad en ik hebben besloten dat we dringend aan een nieuwe tas toe zijn. Als we aan het einde van de dag de oprijlaan oplopen zien we dat Niall en Harry nog steeds bij ons zijn. Snel lopen we naar binnen. Zetten onze tassen in de keuken neer en lopen naar de woonkamer. Niall en Harry hebben ons net zien binnenkomen. Ze zitten nog steeds met open mond te kijken. Mad en ik laten ons op de bank vallen. We zetten een horror film op. Wat misschien toch niet zo'n goed idee was. Ik merk dat ik steeds dichter naar Harry toe kruip. Ik zie dat Mad inmiddels ook al bijna tegen Niall aanligt. Als de film bijna is afgelopen liggen Madison en ik allbei dicht tegen Niall en Harry aangeklemd. Harry heeft zijn armen om me heen geslagen. En Niall heeft zijn armen om Mad heen geslagen. Het ziet er zo schattig uit...


Reacties:


menepen
menepen zei op 28 aug 2013 - 6:36:
meldong


lovelouis
lovelouis zei op 27 aug 2013 - 23:05:
Sweet
melding


1Dlovez
1Dlovez zei op 27 aug 2013 - 22:56:
Aawwnn, swwweeeeettt!!

Xxxxx