Hoofdcategorieën
Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » het gesprek
my dreams come treu|| 1D
het gesprek
Harry’s p.o.v.!
‘’we laten jullie wel weer even alleen.’’ Zegt liam. de andere knikken, en lopen ook weg. nanette gaat op de rand van het bed zitten.
‘’kom zitten.’’ Zegt ze, en klopt op het lege plekje naast haar. Ik glimlach, en ga langzaam zitten.
‘’als je honger hebt, dan staat daar een kom muesli voor je.’’ Zeg ik glimlachend.
‘’oh.. dank je..’’ zegt ze verlegen, en glimlacht kort. Er valt een lange en nogal ongemakkelijke stilte. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik wilde zeggen. Oh ja…
‘’nanette..’’ begin ik.
‘’ja? Zit mijn haar erg?’’ vraagt ze half in paniek.
‘’nee.. nee, natuurlijk niet, je haar zit prachtig!.. maar ik heb nagedacht.’’ Zeg ik.
‘’waarover?’’
‘’over de rechtszaak.’’ Nu begin ik te fluisteren.. niemand anders mag het horen!
‘’we gaan er met z’n tweeën heen..’’
‘’oke.. maar hoe… niemand laat ons gaan.’’ Fluistert nanette. Blijkbaar heeft ze me in de gaten.. tenminste, dat ze moet fluisteren. Ik leg mijn hele plan uit, terwijl nanette haar muesli voorzichtig eet.
‘’wil je ook wat?’’ onderbreekt ze me.
‘’nee, dank je.’’ Antwoord ik en wil verder gaan, maar..
‘’oh kom op.. omdat je er zo voor me bent!’’ smeekt ze.
‘’ok dan! Omdat je zo aandringt!’’ lach ik.
‘’mondje open!’’ lacht nanette, en duwt de lepel in mijn mond.
Demi’s p.o.v.!
Zodra we weer terug zijn gelopen, besloten we wat lol te gaan maken. Ik en louis, gingen wandelen, liam en zayn gingen… weet ik niet wat doen.. en niall ging met maud skateboarden… zij kunnen het tenminste. Ik wil niet piekeren over hoe het gaat aflopen met harry en nanette, maar het lukt me niet, toch maak ik lol, en doe ik alsof er niks aan de hand is.
‘’laten we naar het bos gaan.. alleen.. stil..’’ begint louis.
‘’iewll, louis!’’ roep ik. louis schiet in de lach.
‘’nee, niet dat! Gewoon wandelen, en praten!’’ lacht louis.
‘’oohh! Dan is het goed!’’ lach ik nu ook.
melding