Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 18

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

31 aug 2013 - 13:28

761

10

345



Hoofdstuk 18

Ik mag eindelijk weer schrijven!!!!! yeah!!!!!!! Image and video hosting by TinyPic

Het laatste waar ik naartoe wou, was naar school. Mijn ogen voelden aan als 10 extra kilo's en mijn hoofd deed pijn.
Toen ik gisteren ging rennen, hielp het wel maar ik viel meteen neer toen ik thuis was.
Mijn nachtmerries waren zo erg geworden dat ik nog nu niet eens probeerde om te slapen. Ik vond nu niet alleen mijn vaders lichaam in de auto maar ook die van Sophia, mam, Lux en Harry. Ik liep naar school terwijl ik een appel at, ik had geen honger en ik had de laatste dagen al helemaal geen eetlust. Op iets kauwen gaf me gewoon iets te doen. Ik wou naar mijn kluisje lopen maar stopte toen ik een groepje meiden zag staan, ik wilde me omdraaiden en weglopen. Maar een van de meisjes had me gezien en wenkte dat ik moet komen.
En ik had geen andere keus dus ik deed het maar. Toen ik naar ze toe liep, realiseerde ik dat dit het groepje was die ik zag op mijn eerste schooldag met hun korte truitjes en rokjes waardoor je hun buik kon zien. Ik herkende ook het meisje dat aan Niall zat toen ik en Niall oogcontact maakten.
' Heey Skylar!'
Het meisje haar overenthousiaste stem ringelde door mijn oren en maakte mijn hoofdpijn nog erger dan het al was.
' Hey.'
' Ik ben Claire.'
Zei het meisje, en ze legde haar gemanicuurde hand op haar borst.
' Ik zou wel iedereen hun naam willen zeggen, maar we hebben niet zo veel tijd en zo belangrijk is het niet.'
Ik was geschokt hoe gemeen en hard het meisje was, zelfs op onze eerste ontmoeting, niet alleen dat maar de andere meisjes leken niet eens gekwetst bij de woorden die uit Claire haar mond kwamen. Wat wilden ze van me?
' Wat is er gebeurd met je gezicht?'
Vroeg Claire alsof het niks was.
' Oh,' stotterde ik,' I-ik um, ben geraakt met een bal tijdens een basketbal wedstrijd.'
Je kon zien dat Claire me niet geloofde toen ze haar ogen rolde, maar ze knikte toch.
' Hm, laten we maar gewoon naar het punt van dit gesprek komen.' Claires lieve en onschuldige stem verdween.
' De meisjes en ik hebben wel gemerkt dat je Niall wel ziet zitten.'
Een verwarde uitdrukking verscheen op mijn gezicht, maar Claire ging gewoon door.
' Oh, alsjeblieft,' begon ze,' ik zag jullie twee bij de lunch, in de hal, gisteren na school zag k ook dat hij je ophaalde. Doe niet dom.'
Ik haalde mijn schouders op.' Ik ken hem amper.'
' Ja laten we dat ook zo houden, je wilt niet iemand zoals hem leren kennen.'
' Iemand zoals hem?'
' Hij is gevaarlijk Skylar. Niet gevaarlijk zoals in spijbelen en iets stelen van de winkel, hij is veel erger. Hij is iemand die je hele leven overhoop haalt als hij de kans krijgt. Hij heeft iemand nodig, die volwassener is, iemand die hem kan geven wat hij nodig heeft.'
Claire probeerde het te laten klinken alsof ze mij wou helpen, maar ze wou alleen zichzelf helpen en ik had het door. Ik wist van Laura dat Claire Niall altijd al zag zitten, en dat ze hem altijd al ongelooflijk knap vond en dat ze hield van zijn bad-boy persoonlijkheid. Ze waren volgens mij al eerder naar bed geweest met elkaar, maar volgens Laura was het niks serieus, alleen voor elkaar' behoeftes. En compleet zonder dat ze echte gevoelens hadden voor elkaar. Maar Claire kon geen genoeg krijgen van Niall, en zo te zien en horen was ze niet van plan ''haar'' man afte laten pakken, terwijl dat ook nog helemaal niet mijn bedoeling is want: een, hij is een arrogante, egoïstische, nietsnut met soms zijn lieve kanten. Ik glimlachte weer een beetje bij het denken aan de fruit roll-ups. En twee, hij veroorzaakt toch alleen maar problemen en gelooft toch niet in de liefde, denk ik.
' Ik wil alleen maar helpen Sky.'
' Voor jou is het Skylar.'
' O dat weet ik wel, maar ik vind Sky leuker, Skylar klinkt zo kinderachtig vind je niet?'
Claire gaf mij een knipoog en liep toen weg en ze schudde overdreven haar kont. De andere meisjes volgden haar en ze lieten mij achter met nog ergere koppijn door Claire haar hogen stem. Ik zuchtte en deed niet eens meer de moeite om naar mijn kluisje te gaan en ik liep naar de eerste les die ik had vandaag, het enige waar ik me op verheugde was op het zien van Niall.

WAT DENKEN JULLIE IS ER ALLEEN BEETJE LOVE IN HET SPEL OF NIET???????????????? RAAD MAAR EENS ZET HET IN EEN REACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS KRIJG IK EEN KUDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO???????????????????????????
XXXXX maud


Reacties:

1 2

LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 7 sep 2013 - 12:59:
NYLAAARRRRRR

Trouwens, wat een bitch is die Claire zeg!

Sorry voor de late reactie trouwens...

En nu ga ik snel verder lezen!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 1 sep 2013 - 0:22:
heel snel verder melding


menepen
menepen zei op 31 aug 2013 - 18:53:
jaaah niall en skylar ik hou van dit verhaaltje melding


Harrylover
Harrylover zei op 31 aug 2013 - 18:51:
Nylar!!
Skylar vind Niall leuk volgens mij,en andersom ook.
Melding en snel verder.


Hermelien
Hermelien zei op 31 aug 2013 - 18:45:
Oelalaaa this is gonna be a bitch fight *giggles*
Claire is echt gewoon dat standaard kut type die je wel moét haten
And and ik ship Nyler ook gewoon, they are just too cute
Snel verder, keep on going like a speedboat! :3

Cupcakes wearing glitters
xoxo