Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 19

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

4 sep 2013 - 19:42

736

10

424



Hoofdstuk 19

OKEEEE IK VIND DIT ZELF WEL EEN LEUK STUKJE EN PLIESSSS REAGEER!!!!!!!!!! Image and video hosting by TinyPic

' Ik zien je morgen Skylar!' Riep Laura
' Tot morgen!' riep ik terug. Ik liep de trap af richting mijn huis. Niall was me niet komen ophalen dus had Laura me maar met haar Range Rover gebracht.
' Hello, beautiful.' Ik liep snel door.
' Hé, hé niet zo snel.' En hij sloeg een arm over mijn schouder.
' Blijf van me af!'
Riep ik en trok me los uit zijn greep.
Hij pakte mijn arm en trok me mee naar de achterkant van mijn huis,.
' Hé laat me los! Wat wil je?'
Vroeg ik. Hij keek me aan met een kleine grijns op zijn lippen.
' Ik dacht dat je dat wel wist.'
' Je krijgt me nu niet, nooit niet.'
Hij stapte wat dichterbij en lachte. Ik stond met mijn rug tegen de muur.
' Schattig dat je denkt dat ik niet krijg wat ik wil.' Fluisterde hij in mijn oor, er liep een rilling over mijn rug.
' Laat me met rust.'
' Hoe kan ik iemand als jou met rust laten?'
Zijn vingers gleden langs mijn wang.
' Don't touch me.' Ik hoorde mijn stem trillen. Ik hoorde hem grinniken.
' Je bent bang, ik doe je niks.'
' Laat me dan met rust Jason.'
Hij pakte mijn hand en trok me weer mee naar de voorkant van mijn huis. Ik probeerde mijn hand los te trekken maar hij had me stevig vast. Ik zag mensen naar ons kijken.
' Laat me los.'
' Niet voordat ik krijg wat ik wil.'
' W-wat wil j-je dan?'
Jason grinnikte, en keek me met een boze gloed in zijn ogen aan.
' Alsof je dat nog niet weet Skylar, ik wil de tijd terug dat jou lichaam nog onder de mijne lag, ik jou mijn naam liet schreeuwen van genot. Komt die tijd je nog bekent voor? Dan weet je ook precies wat ik van je wil.'
Jason liep dichter naar me toe ik wou weg maar ik stond versteend, mijn benen wilden geen kant op. Met bange ogen keek ik naar de jongen voor me, zijn lippen vonden mijn hals, precies op de plek waar nog steeds Niall's zuig zoen zat zijn handen knepen hard in mijn kont en ik kreunde van de pijn.
Met stijf dichtgeknepen ogen wachtte ik op het ergste wat nog komen moest, maar in plaats van pijn, voelde ik zijn lichaam van de mijne verdwijnen. Meteen opende ik mijn ogen. Jason werd weg gesmeten door iemand, het gezicht van diegene kon ik niet zien.
Hard kreunend kwam hij op de betonnen stoep terecht, de jongen begon op zijn gezicht in te beuken, en bloed dreef over zijn gezicht.
Jason gaf niet op en sloeg terug waardoor de jongen ook een paar klappen kreeg, Jason sloeg in zijn buik, en de jongen rolde kreunend op de grond, nu sprong Jason op de jongen en begon nu op hem in te slaan, de jongen wist onder Jason uit te komen en tilde hem op aan zijn kraag en hield hem van de grond omhoog.
' Je hebt geluk dat ik je nu niet bij je facking nek zit te pakken klootzak! Nog een keer zo een streek en ik sla je het ziekenhuis in!'
Meteen herkende ik de Ierse klanken in de hese stem, hij liet Jason vallen en Jason keek me boos aan.
' We zijn nog niet klaar Skylar Jordan, ooit krijg ik wat ik van je wil!'
Daarna rende hij weg en liet een bloed spoor achter op de betonnen grond. De jongen draaide zich om en ik keek recht in het bloedende gezicht van Niall. Ik schrok, zijn wang was helemaal bedekt met bloed, en een diepe snee trok recht over zijn mond, dat werd een pijnlijk litteken.
' N-Niall... Je moet verzorgd worden, of naar het ziekenhuis.'
' Nee.'
Zei hij bitterhard, zijn ogen stonden vol haat en boosheid.
' Maar-.'
' IK ZEI GODVERDOMME NEE! GA NAAR HUIS!'
Bang keek ik naar de boze jongen voor me, angstig en met betraande ogen rende ik naar mijn voordeur, langzaam liet ik me via de deur omlaag zakken, snikken verlieten mijn mond en de tranen stroomde over mij wangen. De beelden van net spookten door mijn hoofd, Jason bebloed op de grond, Niall's gezicht, de woede en de haat die in zijn gezicht stonden waren echt. Ze waren niet gemaakt of nep om boos te lijken. Zijn haat was puur haat, geen greintje medelijden. En nu ik er zo over na dacht, had ik medelijden met Niall... Life isn't a fairy tale, Life isn't beautiful, Life is the cold, hard truth


Reacties:

1 2

1D4EVER
1D4EVER zei op 10 sep 2013 - 21:47:
SNEL VERDER MELDING


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 7 sep 2013 - 13:09:
Wauw... Die laatste zinnen.... Ik ben... sprakeloos...
Drie letters: OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SNEL VERDERRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


loveyouxx
loveyouxx zei op 5 sep 2013 - 17:58:
melding


Harrylover
Harrylover zei op 4 sep 2013 - 20:51:
Jij kan echt super mooi schrijven.
Ik vind dit ook een leuk stukje.
Melding en snel verder.


Hermelien
Hermelien zei op 4 sep 2013 - 20:04:
Breathtaking
Dit verhaal is verslavend en ik kan er maar niet genoeg van krijgen!
Keep going dear! c:

Cupcakes wearing glitters
xoxo