Hoofdcategorieλn
Home » One Direction » Lost Girls [THEEND] » Day nine. || Jacqueline.
Lost Girls [THEEND]
Day nine. || Jacqueline.
" MEIDEN!! " ik hef mijn hoofd op, het geschreeuw kwam vrij vanuit het raam. Zayn kijkt vragend op, ik haal mijn schouders op en sta op.
" Hoorde jij dat ook? " Anne komt te voorschijn, ik knik en loop naar de schuifdeuren.
" Ga je kijken? " ik knik en schuif met al mijn kracht de schuifdeur open, samen met Anne Harry en Zayn lopen wij naar binnen.
" WAAR ZIJN DE ANDEREN?! " ik frons mijn wenkbrauw, zonder twijfel versnel ik mijn pas naar het geschreeuw.
Mariëlle staat boos in de deuropening, kijkend naar Liam en Rachel. Ik slik, dit kan niet veel goeds betekenen.
" KIMBERLEY?! " boos kijkt ze het huis rond, erna kijkt ze mij aan.
" Zijn de anderen hier ook? " langzaam knik ik, alsof ik een keus heb.
" Haal. Ze. Op. " snel knik ik en ren weg, zo snel als ik kan ren ik naar het zwembad. Daar had ik Janita nog voor het laatst gezien, voor de tweede keer schuif ik de deur open en stap naar buiten.
De hete zon brand op mijn gezicht, een zuchtje verlaat mijn mond.
" SCHIET OP! " ik schrik en loop door, mijn ogen schieten alle kanten op.
" Wie zoek je? " ik draai mij om en kijk in het gezicht van Kimberley, mijn gezicht betrekt en ik pak de had van Kimberley.
" Waar is Janita? " diep denkt ze na, erna wijst ze naar het grasveldje.
Ik knik en ren er naar toe, met Kimberley op sleeptouw.
Haast staat er geen wind, alleen als je rent.
Het grasveldje is leeg, zuchtend kijk ik rond.
" Nee daar! " Kimberley wijst strak voor haar uit, ik volg haar arm en kijk voor mij uit.
Een klein meisje ligt op het gras, haar bruine haren liggen verspreid over het gras.
Naast haar ligt Niall, dat kun je zo zien.
" JANITA! " gil ik, het meisje gaat vragend recht op zitten, zoekend kijkt ze om haar heen.
Ook Niall gaat recht op zitten, alleen Niall vind ons eerder.
Hij tikt Janita op haar schouders en wijst naar ons, ze draait zich om en kijkt naar ons.
" HIER KOMEN, NU! " gilt Kimberley, verward staat ze op en rent zonder iets te zeggen naar ons toe, Niall verroert zich ook niet en rent er achter aan.
" We hadden in een afspraak! " boos kijkt ze ons aan, alsof wij dé foute mensen hier zijn.
De jongens zitten er ook bij, ook al weet ik niet of hun het weten waar over het gaat.
" Het spijt ons zo erg. " Kimberley ziet de bui al hangen, zij was tenslotte de enigste die tegenstemde op dit idee.
" En nu? " Rachel kijkt vragend naar Mariëlle, ik slik.
" De afspraak. " haar antwoord was kort, maar zo begrijpelijk.
Meteen weet iedereen wat dit zou betekenen, einde van ons.
" NEEE PLEASEE NIET NU! " Kimberley zakt door de knieën en trekt Janita mee, samen smeken ze.
" Dit is echt onzin. " Harry probeert het te begrijpen, snel schud Anne met haat hoofd.
" Ja echt, waarom? " Zayn bemoeid zich er ook mee, aan Mariëlle's gezicht te zien aanvaard ze dit niet.
" Ik ga hier niet verder praten, over tien minuten bij mijn kantoor. " zonder ook maar iets te kunnen zeggen tegen haar loopt ze weg, verbijsterd laat ze ons achter.
" Oké, hoe wist zij dat wij hier waren? " Rachel springt op en begin te ijsberen, ik zucht en laat mijn hoofd op mijn handen vallen.
" Dit is echt onzin. " Harry begrijpt het nog niet helemaal, ook Zayn kijkt raar voor zich uit.
" Er moet toch een oplossing zijn? " Liam kijkt vragend, Rachel loopt abrupt met lopen en kijkt hem aan.
" Ja maar wat? " de irritatie was te horen in haar stem, Janita gaat zuchtend met haar hand door haar bruine haren.
Blijkbaar heeft zij dit ook niet aan zien komen, Kimberley staat op van haar smeekhouding en gaat naast Louis zitten.
" We moeten weg. " Anne staart voor haar uit, mijn ogen springen groot.
Janita en Rachel springen tegelijk op, ook Kimberley kijkt enthousiast.
Blijkbaar denken wij alle vijf hetzelfde, Louis kijkt verward toe.
" Sorry, ik vat hem niet. " hij slaat zijn ogen neer en gaat onderuit gezakt zitten, ik spring ook op.
" IK WEET HET! " het was Niall die dat gilde, blijkbaar weet hij het.
" We kunnen met zijn allen hier weg gaan. " mysterieus kijken we elkaar aan, alsof iedereen het weet waar wij heen gaan.
Zelfs Kimberley klink instemmend, en Louis snapt het dit keer meteen.
Harry vindt dit geen onzin, het idee van Anne was perfect.
De boel een beetje stangen, dat zou precies goed uitkomen.
Toch?
Ik stem voor! Kimberley springt op, ook Janita en Rachel knikken instemmend. Ik en Anne knikken lachend te gelijk, zo te zien wil iedereen.
Ja maar, waar gaan wij dan heen? Janita kijkt vragend naar mij, ik haal mijn schouders op en kijk naar Anne. Ook Anne draait haar hoofd om naar Kimberley, zij kijkt weer naar Rachel. Zo kijkt iedereen elkaar aan, de jongens hoor je lachen om onze stunt.
Bij ons! Liam kijkt de andere jongens aan, ze knikken willig. Even twijfel ik en kijk naar Anne die naar Harry staart, zoals gewoonlijk, die twee hebben wat samen.
En weer stem ik voor! dit keer schreeuwde Kimberley en Janita het tegelijk, lachend knikken Rachel en ik. Alleen Anne bleef dromerig staan, ik zucht en zwaai met mijn handen voor haar neus.
Aarde aan Anne. ze schrikt en knippert een paar keer met haar ogen, als antwoord knikt ze heftig met haar hoofd en valt daarna weer terug naar haar dromerige stand. Net als Harry, die twee kunnen staren naar elkaar, zonder ook maar iets te hoeven zeggen tegen elkaar.
Ik kijk naar Rachel die stevig Liam om de hals neemt, die twee zijn ook al aardig op weg naar, tja hoe je dat ook maar noemt.
Kimberley en Louis, tja die twee weten het niet van elkaar. Maar honderd procent zeker dat die twee elkaar leuk vinden, ik en Zayn?
Tja, dat weet ik eigenlijk zelf ook niet zo goed.
En oh ja! Janita en Niall, eigenlijk is alles nog vrij onzeker..
Alleen de mensen die reageren krijgen een melding.
Melding!!