Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » WAKE UP!

my dreams come treu|| 1D

9 sep 2013 - 20:56

1426

1

348



WAKE UP!

Maud’s p.o.v.!
‘’kom hier met dat ding!’’ gil ik.
‘’dacht het niet!’’ roept niall en rent zo hard als hij kan weg. ik schiet in de lach, en ren met hem mee.

‘’KOM NOU TERUG!’’ roep ik buiten adem, nadat we 5 minuten hebben gesprint. Niall houdt het niet meer vol, en stopt met rennen. Ik neem mijn kans, ren extra hard naar hem toe.. en pak de bal als ik erbij kans. Daarna ren ik nog 10 (ongeveer) meter door. Daarna stop ik met rennen, en probeer mijn ademhaling weer regelmatig te krijgen.
‘’wil je ook wat water?’’ hoor ik niall’s stem vragen. Ik kijk op, en zie dat hij een flesje water voor mijn neus houdt.
‘’oke!’’ zeg ik, en neem dankbaar het flesje aan.
‘’WACHT!’’ roept hij nog net voor ik een slok neem.
‘’wat.’’ Vraag ik nep geïrriteerd.
‘’geef de bal terug aan mij.’’ Zegt niall, alsof zijn leven er vanaf hangt. Ik zucht.
‘’DACHT HET NIET!’’ gil ik, en ren weer weg, met de bal, en het flesje water.
‘’kom nou terug.. ik wilde alleen een potje voetballen.. geen wedstrijd rennen!’’ roept niall. ik schiet in de lach. Ik kijk niet uit, en voor ik het weet…
‘’maud.. kijk uit daar is een…’’ paal…. ‘BAM’ hoor ik, en voel een pijnscheut door mijn voorhoofd racen. Mijn kont raakt de grond. De bal rolt weg, en het flesje water loopt leeg. Niall komt lachend aangerent. Wauw, die lach… echt helemaal geweldig! Ik schiet ook in de lach. Dan voel ik vingers in mijn zij, die me porren.
‘’waaah!’’ gil ik, en spring voor mijn gevoel ik gat in de lucht.
‘’zo, jij staat ook weer!’’ lacht niall.
‘’inderdaad.. en hoe…’’ lach ik.
‘’tjaa… weet ik niet… maar nu krijg je een..’’
‘’broodje kip?’’
‘’nee, een h…’’
‘’pizza?’’
‘’EEN HORAN HUG!’’ roept niall. ik schiet in lach, maar krijg toch een coole horan hug!
Zo knuffelen we een tijdje.

Demi’s p.o.v.!
Nadat ik en louis een uur door de bos hebben gelopen, zitten we nu in het park. Er zijn net een stelletje fans weg.
‘’ik heb een idee!’’ roept louis, en trekt me mee naar de fontein.
‘’oke!’’ zeg ik verbaasd, als hij zijn schoenen uit doet. Ik volg zijn voorbeeld maar. We gaan op de rand zitten, met de voeten in het water. Gelukkig hebben we onze telefoon in het hotel gelaten. Ik leun naar voren, en gooi water louis’ kant op.
‘’hee! Dat neem ik terug!’’ roept louis, en duwt me aan mijn rug het water in.
‘’oneerlijk.. ik ben natterder!’’ lach ik nep boos. Nog voor louis kan knipperen met zijn ogen, trek ik hem het water ook in. Dat ging anders dan ik dacht.. misschien wel beter. Louis valt bijna bovenop me, maar kan zichzelf net op tijd tegenhouden, met zijn handen, die hij langs mijn schouders legt. Ik ga kopje onder (want ik val op mijn rug) maar kom vrij snel weer boven. We kijken elkaar recht in de ogen aan. Dan drukt louis zijn lippen zachtjes op de mijne.
‘’ik wil je nooit meer kwijt mijn demi.’’ Zegt louis dan.
‘’je komt ook nooit meer van me af, louis.’’ zeg ik. we gaan staan, en zoenen elkaar weer. In de werkende fontein. Daarna gaan ik en louis eruit, en lopen weer verder. ik ril even, omdat ik het koud heb.
‘’het water was koud he.. nu al helemaal, toch?’’ begint louis. ik knik. Hij slaat een arm om mijn schouders, en duwt mijn lichaam dicht tegen de mijne. Ik voel iets in zijn jaszak zitten. Het lijkt op een doosje. Het irriteert me een beetje.
‘’oh wacht ja!’’ zegt louis opeens, en stopt met lopen. Zijn arm gaat van mijn schouders af, en die hand gaat naar zijn jaszak. Hij haalt er een zwart doosje uit. Er zitten hele kleine diamantjes op. waar haalt hij dat nou weer vandaan? We zijn 24/7 bij elkaar geweest! Of toch niet?
Louis knielt voor me neer. Hij maakt het doosje open, en een ring, met een super schattig beertje komt tevoorschijn.
‘’demi.. ik ken je van een concert, maar ik hou zielsveel van je.. een fan ben je niet meer voor me.. nee, je bent een hele speciale vriendin… ik wil een beertje hebben.. wil jij dat zijn?’’ vraagt hij. De tranen staan in mijn ogen. Dit is zo lief!
‘’natuurlijk!’’ schreeuw ik half. Louis doet de ring om mijn vinger, staat op, en knuffelt me. Mijn tranen kan ik niet meer binnen houden, van geluk, en huil het uit. Maar dit is niet alleen geluk.. dat voel ik.


Maud’s p.o.v.!
nadat ik nog een dik uur heb gevoetbald, met niall, zijn we naar zayn en liam gaan lopen. Nu proberen ze me te leren vissen, wat onmogelijk ik, omdat ik de slappe lach heb, aangezien zayn in het water viel, en niall samen met liam hem gelijk achterna gingen, en niall me ook nog eens mee trok! Kortom, we zijn nu alle vier zeiknat!
‘’oke, laten we dit een andere keer gaan doen, dit is hopeloos!’’ lacht zayn. We stemmen voor, en rennen een rondje door de plas, in de hoop dat we droog worden. Daarna kom ik erachter dat zayn mijn schoenen heeft.
‘’zayn, GEEF MIJN SCHOENEN TERUG!’’ gil ik, en ren naar hem toe. Zayn maakt dat hij wegkomt, en rent nog meer rondjes om het water.
‘’ZAYN GEEF TERUG!’’ roep ik. niall rent de andere kant op, en houdt zayn tegen.
‘’DAT IS VALSSPELEN!’’ roept zayn, als ze elkaar tegemoet komen. We schieten met zijn alle in de lach. Zayn geeft dan toch mijn schoenen terug, zodat ik ze aan kan doen, en we naar het hotel kunnen lopen. Ondertussen pakt liam de spullen bij elkaar, en stoeien niall en zayn met…
‘’vishengels? Serieus?’’ vraag ik.
‘’let op, anders komt er een haak in jullie kont, net zoals bij harry gebeurde!’’ roept liam. meteen stoppen zayn en niall. ze geven netjes de hengels aan liam. dan lopen we naar het hotel.
‘’DEMI! LOUIS!’’ gil ik, als ik hun zie knuffelen. Ze laten elkaar rustig los, en dan rent demi vrolijk naar ons toe. Spontaan begint ze me te knuffelen.
‘’maud, ik ben nog nooit in heel mijn love ZO blij geweest!’’ zegt ze, en laat me los.
‘’waarom dat dan opeens?’’ vraag ik.
‘’omdat ik een cupcake ben!’’ roept louis. wauw.. dat nanette dat zegt, oke, maar louis?
‘’ook, maar ook omdat.. kijk dit!’’ roept demi, en laat een ring zien.
‘’wauw demi!’’ fluit ik.
‘’mooi he!’’ zegt ze, en bewondert hem.
‘’laten we gaan kijken of harry en nanette nog leven… en ze elkaar niet hebben verkracht!’’ zeg ik, en loop door. Demi schiet in de lach, van mijn opmerking, maar mij verbaasd het niks als het echt is gebeurd! We maken een vaartje naar het hotel, omdat we naar de wc moeten. Nou ja.. ik en niall willen eten, de rest moet naar de wc. Als we dan eindelijk voor de deur staan, luisteren we even, of we rare geluiden horen… ja… ik bedoel dat! Maar nee, het enige wat ik hoor, is zo’n irritant muziekje van de smurfen. Die zich bij het hoofdmenu afspeelt. We lopen naar binnen, maar het eerste waar niall naartoe loopt, is naar de keukenkastjes. De rest loopt door naar de kamer, en daar zien we, dat nanette en harry op de meest SCHATTIGE manier in slaap zijn gevallen, op de bank. ‘’awhh!’’ zeg ik lief.
‘’ik heb een idee!’’ zegt louis, en rent naar de keuken. Dan komt hij terug met allerlei pannen, en houten lepels.
‘’waar heb je dat nou weer vandaan?’’ fluister ik.
‘’sommige dingen kan ik gewoon niet thuis laten.’’ Antwoordt hij, en geeft ons allemaal een pan, en lepel.
‘’oke.. ik tel tot drie, en dan gaan we schreeuwen, en slaan we met de lepels op de pannen.’’ Fluistert louis. we knikken.
‘’1.. 2.. 3!’’
‘’WAKKER WORDEN’’
‘’OPSTAAN!’’
‘’ETEN!” iedereen schreeuwt door elkaar heen, en slaan op de pannen. Nanette en harry schieten allebei tegelijk omhoog, en kijken verrast in het rond.
‘’alsjeblieft! Ophouden!’’ roept nanette, en grijpt naar haar hoofd. Demi houdt meteen op, met louis, en liam.. de rest gaat nog even door. Harry slaat een arm om nanette heen. Dan zien, zayn, ik en niall ook, dat ze het meent, en stoppen ook.
‘’gaat het?’’ fluistert harry, als nanette weer overeind komt.
‘’ja, gaat wel, dank je.’’ Antwoordt ze. Wij bieden onze excuus aan.
‘’maakt niet uit, het moet best wel grappig zijn geweest!’’ lacht nanette. Tja, dat is nou net het voordeel aan een giechel kont! Nanette dus.. ze lacht ietsje te snel!


Reacties:


IrelandGeek
IrelandGeek zei op 10 sep 2013 - 15:30:
omgggggg leukkk