Hoofdcategorieën
Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 8
all about us...
Hoofdstuk 8
Emma Roberts pov
Het is al weer twee weken geleden dat Madison en ik naar het concert zijn geweest. Met mijn voet gaat het nu veel beter. Ik kan alweer lopen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Mad en ik zijn twee nachten bij de jongens in het hotel blijven slapen. Ze wilden ons niet alleen naar huis laten gaan. En aangezien Madison niet naar haar broers (vooral Remy) wilde zijn we dus bij de jongens gebleven. We spreken elkaar nog regelmatig via dm of whatsapp, ze hebben het nu heel druk met hun UK tour. Sofia is nog steeds bij de broers van Madison. Even voorstellen Sam 22, Remy 20 en Evan 19. Remy is sinds gister voor twee maanden naar Australië. Dus Sam en Evan passen nu op Sofia. Sofia wilde niet naar huis en Sam en Evan vonden het niet erg dus we hebben haar daar gelaten. Madison en ik zijn vanavond dus alleen. Maar het is nog lang geen avond. Dus we besluiten om ons even te trakteren op starbucks. Onderweg stoppen we even bij Madison thuis om te vragen of Sam, Evan en Sofia ook mee willen. Met z'n vijven lopen we even later Starbucks binnen. We geven onze bestelling door en lopen dan naar een leeg tafeltje achteraan in de hoek. Sam en Evan zijn met Sofia naar buiten. Aan de overkant is een speeltuin. Ik blijf nu samen met Madison over. We hebben het over verschillende dingen, het concert, de meet en greet (we spreken ze nog wel eens op dm) het ongeluk in het park. Hoe we die avond bij Niall en Harry hebben geslapen. Hier hebben we het al zo'n duizend keer over gehad. Dan komen de jongens binnenlopen, ik verdrink weer in de groene ogen. net zo als de eerste keer dat ik Harry zag. Ik merk dat ik begin te blozen en snel kijm ik weg. Waarschijnlijk heeft Harry dit gemerkt, want hij komt naar me toe geeft me een halve knuffel en fluistert wat in mijn oor. Ze komen bij ons aan de tafel zitten. Hij is groot genoeg voor ons allemaal. Ik zit naast Madison en Louis, Harry zit tegenover me. Ze hebben twee dagen vrij. Geen concerten, geen interviews. Gewoon even helemaal niks. Als Sofia de jongens ziet wordt ze nog vrolijker dan ze was. Samen met de jongens gaan we mee naar mijn huis. Er is toch niemand dus plaats genoeg. En Sofia is met Sam en Evan mee. We doen dit meer om het over het concert te hebben en alles wat er daarna gebeurd is, omdat we er toen niet echt de gelegenheid voor hadden. Inmiddels is het alweer half 3. Ik bied de jongens aan om te blijven slapen. Het is een beetje laat om ze nu naar huis te laten gaan. Harry en ik blijven als laatste beneden. We ruimen samen op en gaan dan richting mijn kamer. Alle gastenkamers zijn bezet, dus er moest een iemand bij mij.
Harry Styles pov:
Samen met Emma gaan we in haar bed liggen. Het is een tijdje stil. We kruipen steeds dichter tegen elkaar. Dan begin ik... Emma je bent het liefste en mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. En ik vind je heel leuk, echt heel leuk. Ik snap dat jij hier misschien niet hetzelfde over denkt. " Harry, ik vindt jou ook heel leuk, ze buigt naar me toe en drukt een klein kusje op mijn lippen. Ik merk dat ze glimlacht, dat maakt me blij. Het is echt een mooi moment. Mag ik je dan vanaf nu mijn vriendinnetje noemen Emma? Ook deze vraag beantwoord ze weer met een klein kusje. En dan val ik in slaap. Met en grote glimlach op mijn gezicht
Meldingggg