Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Epiloog
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Epiloog
2 Jaar later...
Maud POV.
Hier zijn we dan 2 jaar later. We zijn allemaal veranderd. Nanette en Demi zijn nu 21 en ik ben 20. Liam en ik hebben een punt gezet aan onze relatie en hij is nu gelukkig met Danielle. Ja, ze zijn weer bij elkaar. Nanette en Harry hadden een kleine relatie van vijf maanden maar maakte het toen weer uit. Na twee weken kwam Nanette erachter dat ze zwanger was en nu proberen ze toch nog een relatie voor hun dochtertje Darcy. Demi heeft het geluk ook gevonden bij ene Jim en ze wonen nu samen in Nederland. Zayn heeft een meisje ontmoet die Perrie heet, ze is zo aardig. Louis heeft het nu al meer dan anderhalf jaar met Eleanor, en hun gaan trouwen in mei. En dan heb je mij... Ik woon in Ierland, en ik ben nu al een half jaar getrouwd met niemand minder dan Niall. Ja, hem. Degene die ik het minste mag, ben ik later mee getrouwd. Het was best grappig want uiteindelijk bleek dat we elkaar al leuk vonden toen we in Engeland tegen elkaar aan botsten. Liam had het al verwacht en uiteindelijk bleek het dat hij nog steeds gevoelens had voor Danielle. Soms kan het leven anders gaan dan je denkt. En geloof me na 2 jaar krijg ik nog steeds doods bedreigingen van fans die denken dat ik een of andere slet ben. Het is gek, en ik heb genoten van deze twee jaar. Al mis ik Demi verschrikkelijk maar tickets naar Ierland zijn nou niet echt goed koop... Niall is veranderd, Amy heeft hij gedumpt en ik heb haar nooit meer gezien. Het liefst wil ik het zo houden. En de jongens zelf? Die zijn niks veranderd, ze zijn nog net zo kinderachtig gebleven als eerst. Niall eet nog steeds elke dag een hele koelkast leeg, en Harry kan het niet laten om af en toe weg te rennen als hij eigenlijk moet afwassen of stofzuigen. En nu zie je eigenlijk dat het belangrijkste in de wereld is, blijf altijd jezelf... En geef nooit op, en dan kom je er wel, geloof me!
DANKWOORD!!
OMGGG, DANKJEWEL!! IK BEN JULLIE ZOOO DANKBAAR!!!! ECHT DIT IS NIET EEN VAN MIJN BESTE VERHALEN, IK ZWEER, EN DAT ZAL HET OOK NOOIT WORDEN MAAR IK HEB DIT MET LOL GESCHREVEN!! EN IEDEREEN IK HEB NOG TWEE NIEUWE VERHALEN!!
The boxer - Harry Styles
Wherever I fall you catch me - Niall Horan
IK HOOP DAT JULLIE AAN MIJN ANDERE VERHALEN OOK GAAN LEZEN WANT IK BELOOF JE DIE ZIJN ECHT BETER DAN DEZE!!!!!
LOVE YOU ALLLLLLL!!!!!!!!
XXX MAUD
Jammer dat het afgelopen is
het is echt een goed verhaal