Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » • Lost Girls [THEEND] » • Day ten. || Janita

• Lost Girls [THEEND]

11 sep 2013 - 17:18

1085

7

393



• Day ten. || Janita

Image and video hosting by TinyPic

Zijn blauwe ogen kijken mij glimlachend aan.
'' Ik weet niet of dit zo handig is. " beken ik eerlijk. Iedereen lacht.
'' Tuurlijk dit is true or dare. '' zegt Louis. Ik zucht duidelijk hoor baar en loop naar Niall.
" Hij is er al helemaal klaar voor. '' hoor ik Rachel zeggen, ,boos draai ik mij om en kijk in haar richting. Ze kijkt nep bang en duikt dan achter Liam, ik lach en wenk mij weer tot Niall. Zachtjes buig ik naar voren. Niall trekt mij op zijn schoot en drukt zijn lippen op die van mij.
De kus lijkt hebberig, langzaam sluit ik mijn ogen, zijn tong voel ik over mijn onder lip gaan. Zachtjes open ik mijn mond en laat zijn tong naar binnen.
Zachtjes bijt ik op zijn onderlip. Achter mij hoor ik verschillende mensen juichen, als Ik mijn lippen van die van Niall haal kijkt hij mij zielig aan.
" Wat? " vraag ik.
'' Ik dacht dat er nog meer kwam. '' bekent hij schuldig, ik glimlach een beetje ongemakkelig.
" Pech Niall. '' zeg ik en plof weer naast Rachel en Kimberley op de bank.

'' Rachel. '' roept Harry. Rachel kijkt op en kijkt Harry aan.
'' True. '' zegt ze. Ik glimlach om haar.
'' Ben je nog maagd? '' vraagt hij, Rachel trekt een wenkbrauw op.
'' Zeg nu maar. '' zegt iedereen bijna in koor.
'' Ja. " antwoord ze, gelijk krijgt ze blosjes op haar wangen. Tegelijk schiet iedereen in de lach.
'' Nou! Dat is niet grappig. '' gilt Rachel als een klein kind, haar bruine ogen schieten naar de mijne, alsof ik er wat aan kan doen.
'' Janita is ook nog maagd! " gilt ze, ik kijk haar vurig aan. Niall staat naast mij op. Ook dat nog.
" Dus, ik ben ook nog maagd. '' komt er uit zijn mond, ik draai mij om met een blik van 'Dit meen je'. Rachel is al weer neer gezakt op de bank.
'' Meisjes die nog maagd zijn, zijn schattig. '' oppert Harry, Rachel haar blik schiet omhoog.
'' Als. Nog. Niet. Grappig. '' ze klinkt altijd nog duidelijk boos, Kimberley schiet naast mij in de lach.
" Zo dus jij bent geen maagd meer? '' vraagt Louis, Kimberley word knal rood.
'' Dat gaat jou niks aan. " antwoord ze, altijd nog knalrood.
Zayn komt de kamer weer in met verschillende dranken, hij zet voor mij een glas cola neer.
'' Wilde je toch? " vraagt hij, ik knik. De sterke geur van alcohol dringt mijn neus gaten binnen, naast mijn glas cola, staat een soort van melk in een klein glaasje wat van Rachel is.
'' En dat is? " vraag ik met mijn blik op het glaasje gericht, Anne begint duidelijk hoor baar te lachen.
Ik draai mijn hoofd om en kijk naar haar, Harry ligt boven op haar en kietelt haar. Ik schud lachend mijn hoofd en wenk mij weer tot Rachel.
'' Pinacolata. '' ik begin spontaan te lachen om de naam, wat is dat nou voor naam?
" En dat is? '' vraagt Jacqueline voor mij.
'' Coco's melk met ananassap en drank. '' antwoord Liam voor Rachel, Rachel kijkt boos naar Liam. Als een klein kind pakt ze het kussen en slaat Liam er mee, waardoor zij ook in een stoei gevecht komen. Ik zucht en laat mijn blik op de rest van de drankjes vallen. Het zijn alleen maar dranken met alcohol, op één na. Ik richt mijn blik op en kijk recht in de ogen van Niall. Naast mij hoor ik een soort gesmak lijkt het wel, ik draai mij om een zij twee handen achter in het haar van Rachel verstrikt zitten. Ik kuch duidelijk hoor baar, net als de rest. Maar ze schijnen zich er niet aan te storen en gaan gewoon veder, Louis staat op.
" Rachel! '' gilt hij in haar oor. Ze schrikt en valt op mijn schoot.
'' Jullie smakte! '' zegt Anne, ik knik. Rachel krijgt me een kleur, waar door iedereen moet lachen, ik zie hoe Niall op staat. Ik volg zijn voetstappen. Hij zet de stereo aan.
'' Hier is hij dan het nieuwe liedje van de meidenband Lost girls Better be yourself. '' hoor ik.
" Zet eens harder. '' commandeert Louis.
" Hoezo? '' vraagt Kimberley.
" Kan ik jullie beter horen. '' antwoord hij. De jongens knikken, ik hoor hoe Anne in zet. Haar pure stem is zo mooi. Rachel en ik zingen mee.


You, yes you were not yourself.
I miss who you were. And hate who you are.
But that time was at.
And you were not yourself.
Yourself.



Iedereen begint mee te zingen ook de jongens, als het nummer is geëindigd kijk ik Niall vragend aan. '' Hoe kennen jullie ons liedje zo goed? '' vraag ik, de jongens halen hun schouders op.
" Jullie luisteren er gewoon naar! '' schreeuwt Jacqueline, de jongens knikken schuldig, Anne staat op. Ze kijkt ons bezocht aan.
" Wat is er? '' vraagt Harry, die naast Anne is komen te staan.
Ze laat haar telefoon zien. Geschrokken kijkt Harry naar het scherm.
" Wat? '' vraagt Rachel die is opgesprongen, ze pakt De mobiel en leest voor.


De meiden band Lost Girls is veledentijd. Taylor Swift is nu in.
Mariëlle de manager van de meiden band Lost Girls heeft in een interview het volgende gezegd: '' Deze band had maar twee goede stemmen. De rest hing er slechts om heen. "
Al dus Mariëlle hun Manager. Ze zegt zich nu te concentreren op Taylor Swift.



Ze heeft de telefoon terug aan Anne. Ik zie hoe ze een gloed in haar bruine ogen krijgt.
'' Iemand grijp Rachel vast! '' paniekerig kijk ik om mij heen, Liam Loopt naar Rachel en pakt haar stevig beet. Rachel begint te worstelen.
'' Laat me verdomme los! '' gilt ze boos tegen Liam.
" Niet doen! " gillen wij met z'n vieren tegelijk, Liam grijpt Rachel nu nog steviger vast.
" Ik laat die trut zien wie er veledentijd is! '' gilt Rachel boos, ik sla mijn handen voor mijn ogen en zak op de grond.
Naast mij zakt Niall neer en troost me, ik voel mijn tranen langzaam stromen over mijn wangen.
Waarom moet dit ons gebeuren?
Misschien hadden wij toch naar Mariëlle moeten luisteren, nu kunnen wij dit wel vergeten!
Kimberley zakt naast mij neer en begint ook te huilen, behalve Rachel, boos dat zij is.
'' Asjeblieft! Hou haar vast. '' ik knipper met mijn ogen en sta op, verbaasd kijken zij mij aan.
Liam knikt braaf, ik zucht eventjes diep en ren daarna naar de deur.
'' JANITA?! '' achter mij hoor ik sommige roepen, maar ik negeer het.




Alleen de mensen die reageren
krijgen een melding.

Met dank aan Rachel


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 12 sep 2013 - 0:40:
On nee he! Snel verder, dit is zo goed!!


Harrylover
Harrylover zei op 11 sep 2013 - 20:45:
Ikke doe wat???!!
En ik hou niet eens van Taylor Swift.
Melding.


1Dlovez
1Dlovez zei op 11 sep 2013 - 19:17:
OMG, verder!


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 11 sep 2013 - 18:28:
Wat is er??


1Dzayn
1Dzayn zei op 11 sep 2013 - 18:13:
O
Ik wil weten waar Janita heengaat ^.^