Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 20

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

14 sep 2013 - 15:06

1122

7

450



Hoofdstuk 20

Image and video hosting by TinyPic

Nog steeds zat ik huilend op de grond, toen er iemand aan belde.
' One second!'
Snel stond ik op en bekeek mezelf in de spiegel en veegde zo veel mogelijk tranen van mijn wang af. Ik opende de deur en keek recht in het vrolijke gezicht van Sophia.
' Hey Sky, ik ga vandaag naar het skatepark met een paar vrienden zin om mee te gaan?'
Verbaasd keek ik haar aan, meende ze dat nou serieus? Toen bedacht ik me dat een beetje frisse lucht me wel goed zou doen.
' Sure why not?!'
Sophia maakte een sprongetje van vreugde en vloog me om de hals.
' Kom!'
Glimlachend sloot ik de deur achter me en even vergat ik wat er net was gebeurd en liep ik net zo vrolijk als Sophia over straat.

We kwamen aan en ik zag dat het aardig druk was, in de verte stonden Ginny en Pete. Ginny kende ik van school, ze was ook bevriend met Laura vandaar dat ik haar ook ken. En Pete was na het club ongeval een goede vriend geworden.
' Hey guys!'
Iedereen begroete me vrolijk en ik knuffelde Laura die ook aanwezig was.
' Nou Sky jij redt je wel denk ik. See you later!'
Sophia liep grijnzend naar haar vrienden toe en liet mij achter bij mijn vrienden.
' Sky, ik ken een cool trucje op de halfpipe zal ik doe eens laten zien?'
' Tuurlijk.'
Pete trok me mee naar de halfpipe en klom op het trapje, een paar jongens gaven hem een handdruk om hem daarna voor te laten om hem het trucje te laten doen, net toen hij wou starten riepen een paar jongens naar Pete die opkeek.
' Kijk Sky!'
Er was een groot kampvuur opgestoken en ik schrok een beetje, zoiets was strafbaar. Pete trok me nu weer mee naar het kampvuur en legde zijn arm om mijn schouder, en trok vinnige blikken naar jongens die mij goed bekeken, wat was hij toch een beschermer.
Ik hoorde ergens geschreeuw vandaan komen, en ik keek naar de richting van het geluid. Meisjes, en zelfs jongens deinsde achteruit op de groep die eraan kwam door te laten, ik keek of ik de vijf jongens herkende, en duwde Pete van me af.
' Niall?'
Ik duwde Pete's hand van mijn schouder af en wachtte tot Niall me bereikt had.
' Hello sweetheart.'Zei hij met een grijns.
' Wat doe jij hier Niall?'
' Mag ik hier niet komen?' Kaatste hij grijnzend terug.
' Nee, eigenlijk niet nee.' Antwoorde ik uitdagend.
' Come on baby,' Zei hij terwijl hij zijn hand om mijn middel sloeg en me dichter tegen zich aan trok.' Je vind het wel leuk dat ik hier ben.'
' Blijf van haar af.'
Hoorde ik Pete zeggen, hij trok me uit Niall's armen en ging voor me staan.
Niall liet een verveeld geluid horen.
' Jij weer? Ben ik niet duidelijk genoeg geweest? Ze is van mij.'
' Ik ben niet van jou?!' Bracht ik protesteren uit.
Ik keek zoekend om me heen en mijn ogen ontmoeten die van Laura. Ik keek haar wanhopig aan, ze keek twijfelend van Pete naar Niall.
Daarna draaide ik me weer om en zag dat Niall Pete omhoog trok aan zijn shirt zoals hij eerder vandaag mij Jason had gedaan. Ik rende ernaar toe en trok aan Niall's arm.
' LAAT HEM LOS GEK!' Schreeuwde ik , maar hij reageerde niet.
' LAAT HEM LOS NIALL, BEN JE GEK GEWORDEN?'
Ik schreeuwde zo hard dat ik er hoofdpijn van krijg. Hij keek me aan.
' JE BENT GESTOORD!' Schreeuwde ik in zijn gezicht.
Hij gaf me een harde duw naar achter en stompte Pete in zijn gezicht, ik wilde hem helpen maar ik werd tegen gehouden door Ginny en Laura.
Angstig keek ik naar wat voor me gebeurde, ik moest hem helpen.
' LAAT ME LOS!' Schreeuwde ik.
' Nee Skylar, straks raak je ook gewond.' Reageerde Ginny.
' JE WEET NIET WAARTOE HIJ IN STAAT IS!'
Ik trok mezelf los en rende naar Niall en Pete toe. Pete's gezicht zat helemaal onder het bloed en Niall had blauwe plekken en zijn handen lagen open.
Ze stapten allebei ietsje naar achter om vervolgens weer opnieuw in de aanval te gaan, ik zag mijn kans en sprong ertussen, hield Pete tegen voordat hij weer naar Niall wilde rennen.
' Pete stop alsjeblieft je raakt gewond.'
Hij keek me aan en keek vervolgens vuil naar Niall, hij draaide zich om en liep naar de andere om vervolgens zijn gezicht met zijn mauw afte vegen. Ik draaide me om naar Niall.
' Jij bent ziek in je hoofd.'
Bracht ik op een lage toon uit, ik voelde mijn stem trillen en Niall keek me emotieloos aan.
' Wat is er mis met jou?' Vroeg ik.
Hij zei niks en bleef me aankijken, zijn borstkas ging zwaar op en neer. Ik keek hem boos aan.
' Jij denkt dat je alles kan maken en alles kan krijgen, maar dat ik niet oké?! Als je ooit een vriendin wilt moet ja haar niet dwingen maar goed voor haar zijn! Jij denkt dat dit allemaal leuk is he?'
Ik keek hem vuil aan.
' Jij zult nooit weten wat echte liefde is.'
Ik draaide me om en liep terug naar Pete, Niall's ogen volgde mij. Even leek hij weer op ons af te stormen maar hij draaide zich om en gebaarde de rest met hem mee te komen.
' IK HAAT JE!' Schreeuwde ik hem na.
Hij draaide zich weer terug en keek me met een koude blik aan.
' Skylar dat had je niet moeten zeggen.' Fluisterde Ginny.
Hij kwam op ons afgelopen, iedereen stapte achteruit maar ik bleef staan.
' Skylar kom nu hier.' Fluisterde Pete. Ik negeerde hem en keek naar Niall die nu steeds dichter bij kwam.
' Sky.' Hij trok aan mijn arm.
' Laat haar los.' Siste Niall.
Ik voelde Pete's arm nog steeds om de mijne. Ik draaide me om.
' Pete laat me los.'
Ik voelde Niall's arm vanachteren om mijn middel slaan, hij steunde met zijn hoofd op mijn schouder. Pete keek hem met een woedende blik aan in zijn ogen. Ik sloot mijn ogen en voelde Niall's lippen in mijn hals. Ik durfde niet te ademen. Zijn grip om mijn middel werd steviger en een gespannen zucht verliet mijn mond. Ik voelde hem lachen. Hij bewoog zijn lippen naar mijn oor.
' I'm gonna make you want me.' Fluisterde hij.
De manier waarop hij dat soort dingen zei maakte me bang, doodsbang.
' You 're afraid of me.'
' Laat haar los Niall.'
Sophia kwam naar voren gelopen met een woedende blik in haar ogen. Met een harde duw werd ik in de armen van Sophia geduwd en Niall lachte hard. Weer stroomden de tranen over mijn wangen en ik klampte me vast aan Sophia, ik was zo bang.

LEKKER LANG STUKJE MAAR IK HAD VEEL INSPIRATIE DUSSSS ENJOY!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZOLANG JE MAAR EEN REACTIE OF KUDO ACHTERLAAT, PLEASE LAAAAAAT EEN LEUKE REACTIE ACHTER IETS ANDERS DAN SNEL VERDER A.U.B EEN LEUKE REACTIE!!!!!!!!!
xxxx maud


Reacties:

1 2

LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 14 sep 2013 - 15:34:
De ene keer is Niall supersweet en de andere keer is hij supergemeen....

Snel verder, want het is superspannend!!!!!!!!!!!

XXX


1Dzayn
1Dzayn zei op 14 sep 2013 - 15:16:
hfakdjgbuGEwkua NIALL ASSHOLE.
Jeeezzzzzz