Hoofdcategorieλn
Home » One Direction » Lost Girls [THEEND] » Day fourteen. || Jacqueline
Lost Girls [THEEND]
Day fourteen. || Jacqueline
Oké, nu is iedereen weg. naast mij hoor ik Zayn lachen, ik draai mijn hoofd om en kijk hem met één opgetrokken wenkbrauw op.
En dat is grappig? schuldig gaat hij achterover zitten, zelf begin ik ook te lachen. Snel geef ik hem een porretje in zijn zij, verslagen springt hij van de bank en rent weg als een meid. Lachend schud ik met mijn hoofd en sta op, op dat moment gaat de deur ook open, Kimberley komt de kamer binnen.
Hey, Lou en ik gaan eventjes weg. ze raapt haar kleine tasje van de grond, ik knik.
Ik dacht dat jullie al weg waren. geef ik toe, zachtjes loop ik in de richting van de keuken.
Haha, we waren nog even boven. Bel je mij als Janita weer terug is? ik draai mij om en knik naar haar, bedankt knikt ze terug en rent dan de kamer uit. Ik rol met mijn ogen en sluip als een tijger de kamer door richting de keuken. Hier moet Zayn ergens zijn, mijn ogen schieten alle kanten op.
Zoek jij mij? ik schrik en wil weg rennen maar twee sterke armen houden mij tegen, stevig houden zij mij vast. Ik draai mijn hoofd om en kijk recht in twee bruine ogen, lachend knik ik.
Geef je je over? fluistert hij zachtjes in mijn oor, willig knik ik met mijn hoofd. Als ik voel dat hij mij loslaat sprint ik er als een gek vandoor, ik hoor hem achter mij nog roepen, maar ik blijf door rennen.
Met mijn benen opgetrokken zit ik achter het muurtje verstopt, wachtend tot Zayn mij eindelijk vindt. Of hij is er al lang mij gestopt, kan ook. Achter mij hoor ik voetstappen, die langzaam dichter bij komen.
Elke seconden, gespannen hou ik mijn adem in, wachtend op wat er gaat gebeuren.
Voor ik het weet voel ik twee sterke armen om mij heen, steeds strakker.
" Zayn? " ik probeer om te kijken, maar dat lukt niet. Mijn stem klinkt pieperig, door te weinig adem.
" Ja? " zijn zachte stem galmt door mijn hoofd, langzaam glimlach ik bij die stem.
" Klaar? " bij dat zeggende houdt hij zijn grip nog strakker, happend naar adem probeer ik om te kijken.
" Geef je je over? " zonder twijfels knik, alles voor meer adem.
" Haha. " meteen laat hij mij los, opgelucht haal ik adem. Net op tijd liet hij mij los, langzaam krijgt mijn hoofd weer bloed.
" Pijn? " driftig schud ik met mijn hoofd, ik laat mij niet kennen.
Hij glimlacht scheef naar mij en staat op, zonder pardon pakt hij mijn hand en trekt hij mij omhoog.
" Wat gaan wij doen? '' ontdeugend kijkt hij mij aan, zijn bruine ogen kijken mij aan.
Zonder dat hij mij los laat begint hij te lopen, met een opgetrokken wenkbrauw laat ik mij mee slepen.
Langs hem heen zie ik dat wij langs het zwembad lopen, een glimlach betoverd mijn gezicht.
Zonder dat hij het door heeft lopen wij vlak bij de rand van het zwembad, zo onopvallend mogelijk zet ik mijn hand in zijn zij en duw met al mijn kracht hem het water in. Ik voel dat hij mij wil meetrekken, maar gelukkig kan ik mijn evenwicht goed houden en op beiden benen blijven staan. Met een plons valt hij in het water, nog net kan ik een paar spetters ontwijken vanaf de kant. Hoestend komt hij boven water, tevreden glimlach ik en ga zitten.
JIJ!
Ik. een knipoog verlaat mijn oog, deze stunt noem je pas geslaagd.
De deur van de woonkamer klapt open, Kimberley staat vrolijk in de deur opening.
Jij bent té vrolijk. Zayn komt met een handdoek over zich heen de kamer binnen, helemaal nat van mijn stunt is hij nog, vragend kijkt Kimberley mij aan. Ik schud met mijn hoofd en wenk haar naast mij, ze knikt en loopt naar mij toe, ook Louis komt de kamer binnen.
En? doordringend kijk ik in haar groene ogen, een grote glimlach vormt er op haar gezicht.
Alles nieuw. ze wenkt met haar hoofd naar de vele tassen die in de hoek van de kamer stonden, mijn ogen schieten er heen. Bewonderend knik ik, aan de merken te zien zijn ze niet goedkoop.
En? opnieuw kijk ik haar doordringend aan, verward schud ze met haar hoofd. Onopvallend wenk ik met mijn hoofd naar Louis, als ze ziet dat ik Louis bedoel maakt en een o gebaar.
Ik heb gezoend. mijn ogen schieten groot, zonder dat de jongens het door hebben geven wij elkaar een high five. Plotseling zwaait de deur van de woonkamer weer open, Rachel en Liam staan hand in hand in de deuropening. Je hoeft niet te vragen hoe het daar is gegaan, zodra ze ons ziet ploft ze tussen ons in.
Één vraagje, waar zijn Anne en Janita? haar bruine ogen schieten naar die van Kimberley en dan naar die van mij, tegelijk halen wij onze schouders op.
Ik heb alleen Harry gezien. begeeft Kimberley, ik knik en laat mijn blik glijden naar het raam. Waar zouden ze uithangen? Misschien is er wel wat ergs gebeurd, dat zou té erg zijn.
Wat nou als er iets ergs is gebeurd? letterlijk steelt Kimberley mijn woorden, het enigste wat ik kan doen is knikken, ook Rachel weet het niet meer, niemand weet het.
Hun zoeken is onmogelijk. Louis ploft naast Kimberley mee, ook dat is waar.
Ja, iedereen is overal en nergens. Rachel kijkt naar Liam die zijn hand door zijn kort gewiekte bruine haren haalt, wat Rachel blijkbaar heel erg aantrekkelijk vind lijken. Ik wapper met mijn hand voor haar neus waardoor ze op schrikt, lachend kijk ik haar aan.
Misschien kunnen wij één van hun bellen? Kimberley kijkt Louis aan, waardoor hij opspringt.
HARRY! snel pakt hij zijn telefoon en toetst het nummer in, natuurlijk, hun twee zijn één. Hij zet zijn telefoon aan zijn oor en kijkt ons allemaal één voor één aan, afwachtend kijken wij hem aan. Het lijkt wel jaren te duren, of de tijd stil stond, Louis zou het bijna opgeven.
HARRY? ik hef mijn hoofd op en kijk naar Louis die begint te springen, lachend kalmeert Kimberley hem. Nog steeds kijken wij toe hoe Louis een gesprek aan knoopt, met dé Harry.
Oh, dus jij weet het ook niet? de teleurstelling was te horen in zijn stem, hij knikt even en hangt dan op. Zon snel gesprek had ik nog niet mee gemaakt, zodra hij had opgehangen kijkt hij ons aan.
Anne en Janita zijn spoorloos. met die woorden ploft hij naast Kimberley neer, ze pakken elkaars handen. Verbaasd kijk ik naar Louis, alle twee?
Niall dan? Zayn kijkt zijn vriend aan, hij haalt zijn schouders op.
Harry en Niall waren samen. ik knik en laat mij achteroven vallen op de bank, hulpeloos kijk ik naar de witte plafond. Nu is de toestand nog verwarrende, wat is hier gaande? ..
Reageren en je krijgt een melding.
Hoop dat het nog een beetje boeiend is!x
Melding!!!!!!!!!!!1