Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 21

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

17 sep 2013 - 16:11

982

8

387



Hoofdstuk 21

SORRY DAT IK GISTER NIET SCHREEF IK HAD HET DRUK MET SCHOOL STUFF. MOET EEN BBQ REGELEN EIGENLIJK BEN IK DAAR GEEN GOEDE VOOR WANT ALLES WAT IK DOE WORD EEN RAMP DUS.... Image and video hosting by TinyPic

Sophia, keek me bezorgd aan maar ik knikte zelfverzekerd.
' Weet je zeker dat je alleen naar huis wilt lopen?'
' Ja, ik ben niet meer bang voor Niall of Jas- iemand anders.'
Snel kaapte ik die naam af voordat Sophia vragen ging stellen, en Jason was nou niet bepaald mijn favoriete onderwerp.
' Oké dan, zie ik je morgen?'
' Ja.'
Meer zei ik niet en daarna draaide ik me om. De weg naar huis werd lang, heel lang. Maar het boeide me dit keer niks. Ik was het park nog niet uit of er begon al een auto naast me te rijden. De auto herkende ik uit duizenden en nu had ik spijt dat ik niet met Sophia of Laura mee ben gegaan. Het raampje draaide naar onder.
' Skylar stap in de auto ik breng je naar huis.'
De Ierse klanken waren zo herkenbaar, maar ik deed een stap naar achteren. Ik voelde hoe mijn hart steeds sneller begon te slaan. Niall merkte blijkbaar niet wat hij me aan deed en opende het portier.
' Doe niet moeilijk en stap in, of moet ik je halen?'
Met die woorden stapte ik maar snel in, wie weet wat hij me dan aanging doen. De hele rit was het stil, en mijn angst verdween en maakte nu plaats voor woede.
' Waarom deed je Pete dit aan, wat heeft hij jouw ooit aangedaan?'
Niall bleek verrast te zijn met mijn vinnigheid en trok zijn wenkbrauw op terwijl hij strak naar de weg bleef kijken.
' Nou, vertel dan!'
' Dat zijn jouw zaken niet.'
' O, wat zijn jouw zaken ook alweer? Even denken o ja vandalisme, stelen, drugs dealen en meiden neuken. nou daar heb je pas een leven mee.'
Niall werd langzaam aan boos, en gek genoeg vond ik het nu wel leuk.
' JIJ MOET JE FACKING BEK DICHT HOUDEN OVER MIJ JE WEET HELEMAAL NIKS!'
' Nou helemaal niks, wat ik net opnoemde is wel heel wat hoor.'
Met piepende remmen stopte Niall voor mijn huis, en zijn zware ademhaling klonk door de Range Rover.
' Nou, ehm, bedankt voor de lift.'
Ik stapte uit draaide me om en liep naar de voordeur. Ik keek om en zag Niall achter me aankomen.
' Moet je niet naar huis?' Vroeg ik.
' Ik heb alle tijd.' Zei hij.
Ik zocht in mijn tas naar de sleutel maar kon hem niet vinden. Ik keek door het raam, de sleutel lag nog op het kookeiland. Fijn.
Nu kan ik de deur niet in Niall's gezicht dichtgooien zonder dat mijn moeder hem ziet. Ik zuchtte en drukte op de bel. Mijn moeder kwam naar de deur en deed open.
' Heey Skylar, wie is je vriend?'
Tot mijn verassing was mijn moeder nuchter en rook naar limoentjes.
' Mam noem me niet zo en dit is niet echt een vriend. Dag Niall.'
Ik wilde de deur dichtgooien maar mijn moeder hield me tegen.
' Zo gedraag je je niet tegenover andere mensen kom binnen Niall.'
Ik gaf hem een geïrriteerde blik en Niall glimlachte even. Mijn moeder stak haar hand uit.
' Ik ben de moeder van Skylar.'
' SKY!' Corrigeerde ik haar.
' Niall. Niall Horan leuk u te ontmoeten.'
Hij schudde de hand van mijn moeder, en mijn mond viel open. Ging hij zich nou echt expres netjes gedragen?!
' Kom verder.' Zei mijn moeder.
' NEE! Uhm Niall moet eigenlijk naar huis, nietwaar Niall?'
' Nee hoor.'
Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en liep naar de woonkamer. Ik liet mezelf op de bank vallen en zette de TV aan. Verveeld begon ik allemaal programma's te zappen.
' Skylar zet die TV uit en kom er gezellig bij zitten, wil je thee?'
' MAM IK HEET SKY!' riep ik en drukte de TV uit.
' Officieel heet je Skylar.'
' Nu dus niet meer!'
' Skyl..'
' SKY!' Onderbrak ik haar.
' Sky, gedraag je. Doe je zo tegenover je vrienden.' Ze keek me waarschuwend aan.
' Vrienden? Dat is mijn vriend niet mam, hij...hij...'
' Hij?' Mijn moeder keek me streng aan.
' Hij is geen vriend.' Zei ik zachtjes
' Doe gezellig en kom hier zitten.'
Zuchtend stond ik op en ging aan de keukentafel zitten. Ik pakte een kop thee en nam een slok. Ik hield de kop in mijn handen en staarde ''geïnteresseerd'' in het bruin gekleurde water. Wat ik me de hele tijd afvroeg was, waarom lag mijn moeder niet op de bank dronken en high? Maar zat ze gezond en wel aan de keukentafel?
' Dus waar kennen jullie elkaar van?'
Hoorde ik mijn moeder vragen ik ging er niet op in en bleef naar de thee kijken.
' Van school.' Zei Niall.' Ik ken haar vrienden.'
Wat? Hij zat gewoon keihard te liegen tegen mijn moeder en ze geloofde het ook nog?! Ik stond op.
' Ik ga huiswerk maken. Niall moet jij niet eens naar huis?'
Ik keen hem veel betekend aan, hij moest weg hier.
' Nee hoor Niall mag net zo lang blijven als hij wilt. En huiswerk maken? Dat doe je normaal ook nooit. Word je soms een beetje verlegen van Niall?'
En ze knipoogde naar me. Ik keek haar stomverbaasd aan en ik hoorde Niall lachen.
' Oké weetje, het is goed met jullie. Ik ben weg, blijf jij maar lekker dingen verzinnen hoe wij elkaar kennen.' Ik keek van mijn moeder naar Niall.' En blijf jij het maar lekker geloven! Dahaag.'
' Skylar Brooklyn Jordan kom onmiddellijk terug!'
Hoorde ik mijn moeder roepen, ik schaamde me dood. En Niall moest weg hier. Hij zat gewoon wat uit zijn nek te kletsen en mijn moeder het maar geloven! Mijn Ena grootste nachtmerrie zat onder bij mijn moeder en ze vond hem geweldig. Fijn. Heel erg fijn. Ik hoorde de voordeur beneden open en weer dichtslaan.
Ik ging rechtop zitten was hij weg? Ik stond op en liep naar de badkamer om een snelle douche te nemen.
Ik draaide de kraan dicht en droogde mezelf af. Borstelde mijn haren en sloeg de handdoek om me heen, om vervolgens terug naar mijn kamer te lopen. Van schrik liet ik bijna mijn handdoek vallen.
' WAT DOE JIJ HIER NOU WEER?!'


Reacties:

1 2

LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 21 sep 2013 - 9:13:
JASON??????????
Of Niall...?

Ach in ieder geval, SNEL VERDERRRRRRR!!!!!!!!!!!!
XXX


loveyouxx
loveyouxx zei op 18 sep 2013 - 15:36:
lol
snel verder meisss!
XOXO!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 17 sep 2013 - 22:01:
hahahah snel verder babeee


Harrylover
Harrylover zei op 17 sep 2013 - 20:46:
Omg,super gaaf hoofdstuk.
Melding en heeeel snel verder please.


Richelle
Richelle zei op 17 sep 2013 - 17:22:
Waauw!
cutee (:
xx
meldingg