Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life is changed! (AF) » =24=

My life is changed! (AF)

18 sep 2013 - 12:37

1393

9

411



=24=

Enjoy! ;)

=Nina=
Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Waar ben ik ook al weer? Oh ja, in Hollywood. Ik heb heerlijk geslapen en ben helemaal uitgerust. Die jetlag is helemaal weg en ik zit vol energie.
,,Goedemorgen Nina." Nigel komt de kamer binnen.
,,Goedemorgen, gaan we straks de studio in?"
,,Ja, maar eerst een goed ontbijt. Anders kan je niet de hele dag in de studio blijven."
,,Hailey en Nola gaan ook mee de studio in, toch?"
,,Als je daardoor beter kan zingen." Ik knik. ,,Prima. Zorg dat je over een uur beneden bent, aangekleed en wel."
,,Oké." Zodra Nigel de deur dicht heeft gedaan, spring ik uit bed. Ik loop met mijn kleren naar de badkamer en stap eerst onder de douche. Het water stroomt over mijn lichaam heen en het voelt heerlijk. Sowieso voelt het heerlijk om hier te zijn. Ik heb echt geen spijt dat ik het gedaan heb. Nola en Hailey zijn bij me, mijn droom gaat eindelijk uitkomen en straks ontmoet ik de enige echte Justin Bieber! Wat kan er nog misgaan? Ik zet de douche uit en droog me af. Daarna doe ik mijn kleren aan, doe make-up op en poets mijn tanden.
,,It's gonna take a lot to drag me away from you, I'd fight for you." Zing ik mee met de muziek die door de radio galmt. Ik kan er gewoon slecht tegen als het stil is in huis, dus zorg ik ervoor dat ik altijd geluid om me heen heb en in de meeste gevallen is dat muziek. Ik pak mijn telefoon en stop die in mijn zak. Ik ben niet rijk, maar sta er toch heel goed voor. Ik heb het goed voor elkaar en heb daar hard voor moeten vechten. Het leven is zwaar, vooral als je voor vele dingen alleen staat, maar ik redde het. Natuurlijk zijn er veel dingen die ik me afvraag. Bijvoorbeeld waarom mijn moeder mij niet wilde en waarom James alles voor haar mag bepalen. Maar op zulke dingen krijg je geen antwoord. Ik loop de trap af. Hailey, Nola en Nigel zaten aan de keukentafel en hebben een ontbijtje voor me gemaakt.
,,Goedemorgen." Zegt Hailey vrolijk en ze drukt een kus op mijn wang. Ik ga aan de tafel zitten. Een glas jus d' orange staat naast me en ik pak een cracker met kaas. Snel pak ik nog een appel uit de fruitschaal.
,,Ja, we moeten gaan. Justin staat op me te wachten." Ik trek Hailey en Nola met me mee. ,,Ik zie u in de studio!" Ik kijk Nigel nog aan. Hij knikt en ik loop de deur uit.

Als we buiten staan, heeft Justin ons al opgemerkt. Hij komt naar me toe.
,,Hey." Zegt hij met een gemeende glimlach op zijn gezicht."
,,Hey." Zeg ik iets wat verlegen. We hebben een leuk gesprek, over eigenlijk niets. Ik heb het erg naar mijn zin met Justin. Ik heb het gevoel dat ik alles aan hem kwijt kan en dat hij er voor me is, hoe gek dat misschien klinkt. Ik heb nu net een uur over van alles en nog wat met hem gepraat, maar hij begrijpt me gewoon. Ik lach zachtjes en kijk naar Hailey en Nola. ,,Kom, dan stel ik je voor aan mijn vriendinnen." Hij glimlacht en loopt met me mee. Ik kan het niet helpen dat ik een grijns naar Hailey kijk, die terug grijnst. ,,Justin, dit zijn Hailey en Nola." Hij geeft ze allebei een hand en stelt zich netjes voor, ook al hoeft dat niet, omdat we allang weten wie hij is.
,,Hoelang zing je eigenlijk al?" vraagt Nola. Ik kijk haar aan. Dat ze dat niet wist! Nou ja Nola is meer een Directioner dan een Belieber. Ik zit er aardig tussenin.
,,Al van kinds af aan."
,,Speel je ook instrumenten of dat niet?" vraagt ze door. Hij glimlacht en knikt.
,,Piano, drums en gitaar." Ze knikt langzaam haar gezicht, duidelijk onder de indruk. Opeens komt Nigel bij ons staan.
,,Nina, we moeten nu naar de studio om je album op te nemen. De bazen wachten." Ik knik.
,,Uhm...Ik moet gaan." Zeg ik ongemakkelijk tegen Justin en kijk hem aan. Hij geeft me een knuffel en zegt: ,,Ik wil je nog een keer zien. Morgen weer afspreken?"
,,Lijkt me leuk. Waar wil je afspreken?"
,,Ik haal je wel op. Dan zie je vanzelf waar we heen gaan." Zegt hij mysterieus. Ik moet lachen. Vervolgens zeg ik hem gedag en loop dan met Nigel mee naar de studio, met Hailey en Nola achter me aan.

,,Begin maar." Nigel kijkt me aan als ik de koptelefoon op heb en dan hoor ik de eerste noten.
,,When you talk, you don't leave tracks. When you talk, they don't talk back. Believing every word you say. But they don't know, they don't know! Secrets that you just can't keep, promises that you made me. You twisted it to suit yourself, but now I know, I know, I know! Oooo, everything that I told you, oooo you just smile and then you...Kiss and tell everything I say. Stuck inside your little web, everybody wants to know, yeah! Lips that lie, caugh in your trap. Sold me out and you just laugh. Tell me were friends until the end, yeah! But you don't mean it, don't mean it!"
,,Heel goed! Die staat erop!" Zegt Nigel. Ik zing nog drie nummers voor het album en dan kijk ik geschrokken maar blij voor me. Justin staat bij Nigel. Hij steekt zijn duim op en pakt de microfoon zodat hij met me kan praten.
,,Je doet het geweldig! Ik kon gewoon niet weg zonder iets te horen." Ik voel dat ik moet blozen. Hij is zo lief voor me. Ik glimlach naar hem.
,,Oké, Nina. Nu komt een nieuw nummer wat ik geschreven heb." Nigel komt naar me toe met de blaadjes. Ik bekijk ze en zie bovenaan staan; Naturally. Oké, Nigel zal het wel weten. Ik knik en zodra de eerste klanken door mijn oren suizen, begin ik te zingen: ,,How you choose to express yourself. It's all your own and I can tell. I comes naturally, it comes naturally. You follow what you feel inside, It's intuitive, you don't have to try. It comes naturally, it comes naturally! And it takes my breath away...You are the thunder and I am the lightning, and I love the way you know who you are and to me it's exciting. When you know it's meant to be. Everything comes naturally, it comes naturally when you're with me baby. Everything comes naturally, it comes naturally. Bay-bay-baby!" Ik kijk naar Nigel en Justin.
,,Geweldig!" roept Nigel en hij klapt in zijn handen. ,,Nog maar een paar nummers en je eerste album is af!"
,,Uhm...mag ik even pauze?"
,,Natuurlijk. Ik heb eten en drinken staan in de gang." Ik doe de koptelefoon die ik op heb af en loop de ruimte uit. Op de gang staat inderdaad eten en drinken, maar zoveel dat je een heel weeshuis zou kunnen voeden.
,,Lekker hé?" Justin staat naast me en kijkt me aan. Ik knik mijn hoofd.
,,Ga je 'Tell me something I don't know' ook op deze cd zetten?"
,,Ja, dat is mijn eerste nummer die ik ooit gezongen heb, die hoort er gewoon op."
,,Mag ik erbij blijven?"
,,Natuurlijk mag dat." Ik pak wat te eten en wat te drinken en ga zitten. Justin volgt mijn voorbeeld. ,,Weet je? Ik dacht echt dat ik geen talent had en zo. Van jongs af aan wilde ik al zingen, dat was mijn grootste droom. Totdat ik allerlei berichten op mijn Twitter account kreeg over mijn videoclip. Alleen kan ik me niet herinneren hoe de hele wereld dat heeft kunnen zien."
,,Je bent beroemd Nina. Iedereen op de wereld zou straks je naam weten en je kan niet meer normaal over straat. Overal zijn papparazzi's."
,,Ja, dat merk ik nu al, terwijl ik net begin. Ik woonde eerst in Whitby en daarna verhuisde ik naar Londen, alleen heb ik misschien net twee weken in Londen gewoond, daarna zat Nigel zijn kaartje in mijn broekzak...geen idee hoe ik eraan gekomen ben, maar ik ben blij dat ik het kaartje had."
,,En ik ook, anders had ik je nooit ontmoet." Zegt Justin en pakt mijn hand. Meteen krijg ik een warm gevoel van binnen, iets wat ik al eerder gevoeld heb...


Reacties:

1 2

JayxNialler zei op 9 maart 2014 - 23:15:
Zayn!!! HURRY UP!! SHE'S FALLING IN LOVE WITH JUSTIN NOOOhuil)


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 18 sep 2013 - 22:42:
ik hoop het zo erg pppft ! melding


1D4EVER
1D4EVER zei op 18 sep 2013 - 21:58:
meldiiiiiiiiiiiiiiiing


Harrylover
Harrylover zei op 18 sep 2013 - 19:14:
Oke waar is Zayn en hoe is het met hem.
Hij moet snel iets doen want Justin Bieber is zijn meisje aan het versieren,en blijkbaar werkt het dus,ZAYN WHERE ARE YOU!!!!!!
Melding en snel verder.


ilovehazza
ilovehazza zei op 18 sep 2013 - 17:25:
NEEEEE VERDER melding