Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 22

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

23 sep 2013 - 16:57

899

16

523



Hoofdstuk 22

PS WIE HEEFT FACEBOOK STUUR MIJ JOUW NAAM DAN ZAL IK JE FOLLOWEN!!!!!!!!! Image and video hosting by TinyPic

' Hoe kom jij hier binnen?'
Ik keek boos naar Niall.
' Jammer dat je me op tijd door had.'
Hij keek grijnzend naar mijn handdoek. Ik trok kleren uit de kast en rende terug naar de badkamer. Snel trok ik alles aan en liep terug naar mijn slaapkamer. Niall zat op mijn bed.
' Wat doe jij hier?' Herhaalde ik.
' Vind je het niet gezellig dat ik er ben?'
Zei hij met een brede glimlach op zijn gezicht. Ik keek hem even aan met een stomme blik.
' Ga weg of ik haal mijn moeder.'
' Oh jouw moeder is er niet. Op een date.'
Dus dat verklaarde dat ze nuchter was. Niall stond op en sloeg zijn arm om mijn middel.
' Wil je dat ik de politie bel? Blijf van me af.'
Zei ik en duwde hem tegen zijn borst. Hij grinnikte even.
' Now I'm scared.'
' Ik wil dat je weggaat.'
' Come on baby, evrybody likes the badboy.'
Fluisterde hij in mijn oor terwijl zijn handen over mijn rug gleden.
' Well I don't. Je bent niet te vertrouwen.' Zei ik.
Ik keek hem aan. Hij haalde zijn schouders op.
' Ik ben misschien niet te vertrouwen maar ik lieg nooit.'
' Heb je wel eens iemand vermoord?'
Ik schrok vreselijk van mijn eigen vraag. Niall keek me aan, zijn blik werd kouder. Hij knikte.
' Hoeveel?'
' Genoeg.'
Antwoorde hij met dezelfde koude blik. Een rilling liep over mijn rug. Ik duwde zijn handen van mijn heupen en opende de slaapkamer deur.
' Sky wait!'
' Nee!' Riep ik.
Ik duwde de deur weer dicht en ging er met al mijn kracht tegen aan staan zodat hij 'm niet kon openen. hij duwde tegen de deur waardoor ik bijna voorover viel.
' Sky doe open.'
' Nee!' Riep ik weer.
Terwijl ik met al mijn kracht tegen de deur duwde om hem dicht te houden. Ik rende de woon kamer binnen en probeerde de schuifdeur naar de achtertuin te openen.
' Come on!'
Ik trok uit alle macht aan de hendel, maar kreeg hem niet omlaag. Niall kwam de woonkamer binnen en ik trok harder aan de hendel.
' Skylar doe rustig.
' NEE GA WEG! YOUR A KILLER!'
' Sky.' Hij legde een hand op mijn schouder.
' BLIJF VAN ME AF!'
Ik sloeg zijn hand weg, trok nog een keer aan de hendel en het slot klikte open. Ik schoof de deur open en rende de tuin in.
' SKYLAR BLIJF HIER!' Riep Niall.
Ik rende naar de schuur, trok de deur open en draaide die met de sleutel die aan het slot hing op slot. Ik ging met mijn rug tegen de muur tegenover de deur zitten.
' SKY DOE OPEN!' Ik hoorde zijn vuisten tegen het hout van de deur slaan. Ik sloeg mijn armen om mijn benen, hij moest weg hier. Nu. Hij is een moordenaar, wat wil hij van me?
' SKY!'
' GA WEG!' Gilde ik.
' DOE OPEN NU!'
Zijn harde stem maakte me nog banger dan dat ik al was.
' Ga weg.'
Ik hoorde mijn stem trillen waardoor ik niet kon schreeuwen. Hoelang zou ik hier blijven zitten? Het was extreem koud en ik had alleen een topje en een klein broekje aan, en was op mijn blote voeten de tuin in gerend. Ik keek om me heen of ik ergens een deken zag liggen of schoenen stonden. Alleen een paar gescheurde doeken die mijn vader altijd gebruikt had als hij aan de auto sleutelde en grote zwarte schoenen met ijzeren neuzen die ik waarschijnlijk niet eens van de grond kreeg. Het gebonk op de deur ging door.
' Skylar doe open, je bevriest!' Hoorde ik hem roepen.
Ik antwoorde niet bevriezen was altijd nog beter dan bij hem zijn.
' Sky hoor je me?'
Zei hij op een normale toon. Ik stond langzaam op. mijn voeten deden pijn door de ijskoude betonnen vloer. Ik legde mijn oor op de deur en luisterde naar wat hij zei.
' Kom naar buiten je bevriest.' Het klonk als een bevel.
' Ik ga nog liever dood.' Fluisterde ik zodat hij het niet hoorde.
' Dan moet je het zelf maar weten.'
Dezelfde koude stem was weer terug.
Na een tijdje hoorde ik helemaal niks meer. Het was nog kouder dan net en ik stond te trillen als een gek. Ik opende voorzichtig de deur. Het begon al donker te worden, ik deed de deur iets verder open. Een ijzige wind kwam me tegenmoed ik deed de schuurdeur dicht achter mijn rug. En rende terug naar binnen.
Na ongeveer twee uur kwam mijn moeder thuis, een mannen stem hoorde ik in de gang.
' Gaat het lieverd je ziet nogal wit.'
De man achter mijn moeder glimlachte lief naar me, mijn moeder klonk absoluut niet dronken. En ruikte nog even goed als eerst, wat was dit?
' Hij is een moordenaar mam.' Fluisterde ik.
' Wie?'
' Niall.'
Ze schoot in de lach.
' Niall is een lieve jongen, gaat het goed met je, ben je ziek?'
' Mam ik ben geen klein kind meer! En ik ben niet ziek!'
Ik rende naar boven naar mijn slaapkamer. Het raam stond nog steeds over, ik duwde het dicht en zag Niall aan de overkant tegen zijn auto geleund staan. Hij knipoogde naar me. Snel schoof ik het gordijn dicht. Waarom stond hij daar? Waarom? Stalkte hij me soms? Hoe kwam hij mijn kamer binnen? Waarom deed hij me dit aan?

OEEEEEE NIALL IS A KILLERRRRRRR, REACTIEEEE??????????????????????????? KUDOOOOOOOOOOOOOOOOOO??????????????????
EN VERZIN EENS EEN VERHAALLIJN HOE HET VOLGENS JOU VERDER ZAL GAAN???????????????? PLAATS HET IN EEN REACTIE EN DIE ER HET DICHTS BIJ KOMT DAAR DRAAG IK HET VOLGENDE STUKJE AAN OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XXXX maud


Reacties:

1 2 3 4

1Dzayn
1Dzayn zei op 23 sep 2013 - 17:05:
0o0 Omfg.


Hmm, ik denk dat het ruzie word tussen Niall en Sky, maar uiteindelijk vallen ze wel voor elkaar. Niall heeft wel gelijk, iedereen valt voor de badboy.
En die gast van haar moeder.....Ja, die vertrouw ik dus niet.

Snel verder
xoxo <3