Hoofdcategorieën
Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » goodbye
my dreams come treu|| 1D
goodbye
nanette's p.o.v.!
Harry heeft me alles verteld van wat er eigenlijk is gebeurd de laatste dagen. Ik kan het me nu ook weer vaag herrinneren. En wat die rechtszaak betreft, ik twijfel eigenlijk of ik nog wel wil gaan, en zitten erg veel risico's aan.
''Ga maar slapen cupcakje!'' zegt harry, en geeft me een zoen op mijn voorhoofd. Ik glimlach, en ga liggen. Nog voor ik erover kan nadenken, val ik al in een diepe slaap.
*dream*
Een koude vlaag. Dan weer niks. Ik voel me alleen. Heel alleen. Dan kijk ik even om me heen. Alles is wit, wit van het sneeuw. Geen wonder dat het zo koud is! Ik probeer mezelf warm te maken, zonder succes. Niet echt gek als... IEW! Een witte jurk, alsof ik dood ben. Het is doorzichtig, maar toch zie je niks. Ik zelf ben ook doorzichtig. Maar hoe kan ik het dan zo koud hebben? Ik loop wat rond, tot ik mensen zie, die me bekend voorkomen. Ik weet het! Dat zijn die meiden die... die me hebben neergeslagen! Ik kijk naar mijn arm. Allemaal sneeën, en blauwe plekken. 'romy, evelien, iris, sammy jo' staan er in mijn armen gegrafeerd. Wat is dit? Ik loop verder naar de meiden. Zullen ze me zien?
''Hallo!'' wil ik schreeuwen, maar er komt geen geluid. Zuchtend loop ik door, misschien kan ik ze horen. ''Eef, je hebt je best gedaan! Ze is nu toch dood? Ben blij!'' zegt.. volgens mij Sammy. ''Weet ik toch! haha!'' lacht evelien. ''hebben jullie ook het gevoel dat iemand naar je kijkt?'' vraagt romy. Iedereen knikt. Zullen ze het over mij hebben?
*end dream*
zwetend schrik ik wakker.
''wat isser?'' hoor ik harry vragen. Langzaam schud ik mijn hoofd.
''niks.'' mompel ik dan. Ik voel hoe harry me een knuffel geeft, maar ik blijf voor me uit staren, ik heb geen zin om zielig te gaan doen, hoe erg het ook is!
demi's p.o.v.!
*de dag van de rechtszaak!*
Nanette knapt al heel snel op! Maar toch is ze nog lang niet de oude... Ze is in ieder geval al.. beter?.. genoeg om mee naar de stad te gaan. We zijn ons allemaal klaar aan het maken om te gaan. Net uitgebreid ontbeten in het restaurantje van het hotel, dat was echt super lekker! Ik heb mijn rode broek, en gestreepte truitje aan. Jip, een louis outfit haha! Louis heeft hetzelfde aan, hoezo toeval 0.o! Zayn komt net de badkamer uitgelopen, en gaat naast liam op de bank zitten. Niall en maud zijn ook al klaar, alleen nanette en harry nog. Ook zij komen niet veel later weer tevoorschijn. Nanette heeft een blauwe broek en shirt aan, met een zwart jasje en een bege hoed op haar hoofd. Harry heeft een normale spijkerbroek, en een jack wills hoodie aan. niall, ook een gewone spijkerbroek, en een lichtblauwe poloshirt. zayn een bege broek, een zwart shirt, en een bassballjack. liam een geruite blouse en een spijkerbroek, en maud een zwarte broek, gestreept shirt, bretels en een zwart jasje.
''laten we gaan.'' zegt liam, en springt op. we lopen naar buiten, en sprinten in de bus, die meteen dicht gaan, en wegrijdt. stiekem vind ik dit best grappig, maar toch zielig en irritant.
Na een kwartier lachen, zingen dansen en.. verstoppertje spelen?... zijn we er. ik heb niet de wc met zayn gesloopt ofzo!.. ppfff... hoe kom je daar toch bij?! (sarcasme!) We lopen met een stuk of 4 bodyguards om ons heen door de stad. veel mensen kijken ons aan. sommige gillende meiden kijken ons raar aan. sommige smiespelen. maar een enkeling heeft gelijk in de gaten dat wij iets hebben en roepen gelijk 'stelletje sletten' ofzo. De dag gaat zo snel voorbij, dat we niet eens in de gaten hebben dat het al half 7 in de avond is! De winkels sluiten langzaam, en wij lopen terug naar de bus.
''laten we gaan dansen!'' roept louis vrolijk, en zet de muziek harder. Het is best song ever. Ik sta op, en ga mee dansen. Het laatste stukje van het liedje komt, en iedereen danst kei hard mee. Maar zodra we moeten omdraaien, en op onze knieën moeten gaan zitten valt nanette naar achter. Ze begint hard te lachen.
''klungel, hoe kun je nu omvallen?'' lacht harry, en strekt zijn arm naar nanette uit.
''moet jij zeggen hazza!'' roept liam.
''inderdaad!'' lacht harry, en helpt nanette met opstaan.
''thanks hazz!'' zegt nanette, en ze geven elkaar een zoen. Dan gaat haar telefoon.
''Ha mam!'' zegt nanette als ze oppakt.
''uuhh, nee, hoezo?.. Ja, ik voel me alweer wat beter... Oke, doei.'' zegt ze en hangt op.
''tisser cupcake?'' vraag ik, als ze minder blij kijkt.
''ik mag niet langer bij jullie blijven, ik moet terug naar mam.'' zegt ze klein. Het komt als een klap in mijn gezicht aan. Hoe duft die moeder?!
__________________
I KNOW! SLECHT STUKKIEE!
Ik hou van dit verhaal Geweldig Mooi geschreven haha.