Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » • Lost Girls [THEEND] » • Day twenty. || Janita.

• Lost Girls [THEEND]

28 sep 2013 - 19:55

1000

6

342



• Day twenty. || Janita.

Image and video hosting by TinyPic

Zachtjes ga ik met mijn hand over de branderige plek op mijn wang, waar de afdruk nog van opstaat. De herinneringen schieten weer voor mij, snel stop ik die weg, het is al erg genoeg dat ze mij sloeg. ‘’ Ik ga haar sowieso slaan! ‘’ Rachel kijkt nors voor zich uit terwijl de auto zich snel de afrit liet rijden, iedereen knikt. Natuurlijk weten wij niet beter, en aangezien alles al verpest is door mij. Hoe kon ik nou zo dom zijn? Zo blind, dat ik gewoon met haar omging! Ze had zulke praatjes, ik slik.
‘’ Gaat het? ‘’ Kimberley kijkt mij aan, ik haal mijn schouders op. We zijn op weg naar haar, ons plan uitvoeren. Iets waar iedereen al heel lang op heeft zitten wachten, het ergste is dat zij in mijn telefoon heeft gekeken en al mijn smsjes heeft gelezen, inclusief die van Rachel en de rest.
‘’ Dus, zij weet dat wij naar haar toe gaan? ‘’ Liam kijkt mij met zijn chocolade bruine ogen aan, ik knik bedroeft en laat mijn ogen naar mijn schoenen.
‘’ Ach, jij kan er ook niks doen dat die kreng in jou spullen neust. ‘’ Rachel kijkt mij strak aan, dat kan ik zien in mijn ooghoeken. Verlegen knik ik, eigenlijk voel ik mij niet zo maar als nog. Alles gaat van zelf deze tijd, ik slik een traan weg, dit had ik totaal niet verwacht van beroemd zijn. Alles gaat de verkeerde kant op, ik wou lol maken met de meiden en leuke dingen doen. Zingen dansen, vrolijk zijn, maar de laatste tijd ben ik alleen maar depri. En word ik zomaar overgehaald door iemand, ik liet mij nooit overhalen door iemand. Maar blijkbaar ben ik dus zo genaaid door één persoon, en de verhalen die ze mij hebben vertelt over Taylor. Hoe slecht zij eigenlijk is, niet te geloven. En zij moet dan beroemd zijn?
‘’ Janita? Snap je het plan? ‘’ Louis kijkt samen met Kimberley mij aan, ik knik zachtjes. Eigenlijk heb ik er niks van gehoord, diep van binnen schaam ik mij al. Waarom moet ik bij de belangrijke dingen nooit opletten? Plotseling word ik van achteren geduwd naar voren, ik schrik en val voor over maar gelukkig vangen twee sterke armen mij op. Beduusd kijk ik omhoog, twee blauwe ogen kijken mij aan. Hij helpt mij omhoog en zet mij goed neer, ik knik en kijk daarna naar de rest.
‘’ Ga naar de deur, en wees jezelf. ‘’ bemoedigend kijkt Anne mij aan, diep haal ik adem en loop zonder ook maar wat te denken regel recht op de deur af. Wat er allemaal gaat gebeuren weet ik niet, maar ik moet opletten, dat wel. Voor de laatste keer kijk ik nog om, Niall knipoogt naar mij. Een zuchtje verlaat mijn mond en mijn vinger gaat richting de deurbel, het lijkt wel een spel. Alles gedachteloos, alsof mijn hersenen gewoon niet weten wat te denken. Het vrolijke deuntje van de deurbel galmt door het huis, té grote huis. Door tot mijn oren, als ik mij wil omdraaien word de deur hard open gemaakt. ‘’ Janita? ‘’ de verbaasde stem van Taylor weerklinkt door mij heen, ik slik en draai mij om naar haar. Haar rode lippen staan gekruld op haar gezicht, ik knik en lach waterig. ‘’ Wat doe jij hier? ‘’ verbaasd kijkt ze mij aan, plotseling hoor ik het stemmetje van Anne weer.
Wees je zelf.
‘’ Heeeyy!! Ik dacht laat ik weer eens langs gaan! ‘’ zo normaal mogelijk probeer ik over te komen, tot mijn grootste geluk geloofd ze mij hard, niet dat ik acteer ofzo. ‘’ Oh wat leuk! ‘’ ze springt en geeft mij een big hug, diep van binnen kots ik het uit.





Rachel mobiel.


Zorg dat je weer geslagen word.

[black] Wat? Why? [/black]


Doe nou maar!





Een zuchtje verlaat mijn mond, hoe moet ik er nou voor zorgen dat ze mij weer slaat? Diep denk ik na, de vorige keer sloeg zij mij omdat ik over Rachel en de andere begon. Misschien als ik weer begin over hun, ik plof neer op de bank met Taylor naast mij. ‘’ Weetje, die Rachel stinkt. ‘’ mijn ogen springen groot, ik schud met mijn hoofd.
‘’ Nee, misschien stink jij! ‘’ ik spring op en kijk haar boos aan, nu raakt zij mij echt.
‘’ Oh ja? En die Kimberley, denkt dat ze alles is enzo. ‘’ gaat ze vrolijk verder, ik baal mijn vuisten. Ik weet niet of het mij lukt dat zij mij gaat slaan, misschien wel andersom, maar dan heb ik een plan. ‘’ Ach ja, ik ken iemand die is zo egoïstisch, blond haar, te veel make-up op enzo. ‘’ maak ik haar zin af, haar mond valt open als een baksteen, diep van binnen juich ik. ‘’ Wat? Heb je het over mij?! ‘’ nu springt ze ook op, boos kijk ze mij aan, alsof ik bang moet worden.
‘’ Jepp. ‘’ een blos van kwaadheid vormt er op haar wangen, boos buigt ze zich over mij heen.
‘’ Ik word niet zo snel bang hoor. ‘’ dit was blijkbaar de bom die nu uitbarst, zonder dat ik het door heb of zie haalt ze haar hand uit. Zonder tot tien te tellen voel ik weer die harde klap op mijn wang, de zelfde wang, de zelfde pijn.
‘’ JIJ TRUT! ‘’ gilt ze boos, ik kan wel janken van mijn woorden, opnieuw haalt ze uit, maar dit keer haar vuist. Die op mijn rechter oog danst, de pijn word harder. Mijn hoofd lichter, wazig word mijn zicht. Een pijnlijke steek gaat door mijn maag, blijkbaar daar ook geraakt.
‘’ JIJ VIEZE TRUT! ‘’ opnieuw voel ik een vuist, dit was de druppel. Ik voel het, alles begint te draaien als een tol. Voor ik het weet word alles langzaam zwart, harde stemmen hoor ik nog op de achtergrond, maar dat is ook echt het enigste..







IK GA NAAR CONCERT! OMG OMG!
Haha, sorry moest ff, hope you stil like this story!x
Reageren en je krijgt een melding from mee!


Reacties:

1 2

1Dzayn
1Dzayn zei op 28 sep 2013 - 20:01:
Hihi ik ga ookk!!! =D

Maar omfg. WArom moest ze weer geslagen worden? Poor babe