Hoofdcategorieλn
Home » One Direction » Boyfriend » -10-
Boyfriend
-10-
POV Janita.
Al het werk voor niks, ik kijk naar de fotos die Elma mij heeft gestuurd. Je ziet alleen maar iemand in het zwart, een diepe zucht verlaat mijn mond. Plotseling gaat mijn telefoon af, snel pak ik op.
JANITA?! gilt er iemand door de hoor, ik schrik ervan en laat bijna mijn telefoon vallen.
J..ja? stotter ik, een harde knal was te horen op de achtergrond van de beller.
Janita? Met Sem, je moet mij komen helpen! roept hij door de hoorn, ik sta op en doe mijn schoenen alvast aan.
Oke! Waar ben je? antwoord ik, mijn jas trek ik van de kapstok.
Bij jou ergens, op het fietspad. antwoord hij kreunend, ik hang op en ren als een ninja de trap af.
Wat ga je doen? hoor ik mijn vader in de woonkamer roepen, ik zucht en open de voordeur.
Niks! Ben zo terug. zonder op antwoord te wachten stap ik buiten, met een klap zwaait de voordeur dicht. Ik neem diep adem en ren naar een fietspad toe, nu maar hopen dat ik niet te laat ben..
Ik storm het fietspad op, zoekend kijk ik om mij heen. Plotseling vullen mijn ogen een scooter, een omgevallen scooter. Ik schrik en ren er op af, als ik dichter bij ben zie ik dat Sem eronder vast zit.
OMG SEM! gil ik en kniel naast hem neer, zijn ogen kijken mij zwak aan. Ik sta op en pak de scooter vast, ook al weet ik dat dat ding veelte zwaar voor mij is. Met al mijn kracht hijs ik de scooter op, snel zet ik hem op de standaard en kniel vervolgens weer neer bij Sem. Zachtjes ga ik met mijn duim langs zijn wang vol met bloed, zijn haren zitten door de war en een bloedvlek was te zien op zijn shirt. Gaat het? Wacht ik bel ambulance. zeg ik en grijp naar mijn telefoon, hij houdt mij tegen en kijkt mij diep aan.
Nee, het gaat wel. antwoord hij en hijst zich zelf op, een pijnlijk gezicht trekt hij als hij zit. Ik schud met mijn hoofd en trek mijn jas uit, zachtjes leg ik mijn jas over hem heen. Wat hij heeft gedaan is mij een raadsel..
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.