Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 001. Louis William Tomlinson

Larry Stylinson|| You Are My Only Love

29 sep 2013 - 23:49

723

0

415



001. Louis William Tomlinson

Er is een nieuw gezin naast ons gaan wonen en vandaag ga ik ze begroeten. Ik sta op trek een rood mutsje over mijn bruine haren geen zin om mijn haren te kammen, en loop naar het huis naast ons, waar eerst mijn beste vriend John, woonde nu is hij verhuist naar New York. We hebben al geen contact meer. hopelijk woont er hier ook een aardige jongen. Twijfelend bel ik aan en doe een stap naar achteren. ik zie een knappe jongen van mijn leeftijd (14 dus) in de deuropening staan. Niet te vergeten hij heeft geweldige krullen. 'Hey, jij bent vast onze nieuwe buur' zeg ik en ik steek een hand naar hem uit. Hij neemt hem aan met zijn koude hand en schud eraan. 'Harold, maar noem me maar Harry' glimlachte de jongen aka Harry. 'Tomlinson, Louis Tomlinson' zeg ik met een wenkbrauwkriebel. Hij lacht en ik lach met hem mee. 'Kom erin, snel' zegt de jongen en wanneer ik binnen loop voel ik twee handen op mijn billen. 'He!' zegt mijn vriendinnetje Luna. Ik geef haar een kus en loop mee met Harry, hij keek jaloers daarnet, of wou ik dat gewoon? Luna liep met ons mee en ze hield mijn hand vast en duwde me in een kast. 'Ik moet je iets vertellen' zegt ze zachtjes. 'Oke, vertel maar' zeg ik en ik druk een kusje tegen haar neus. 'Ik ga weg, ik ga weg van de aarde.' zegt ze en ik schrik. 'Wat bedoel je?' zeg ik paniekerig. 'Ik ga zelfmoord plegen, vandaag nog, vanavond nog' hoor ik Luna snikkerig zeggen. Ik neem haar in mijn armen. Opeens horen we geklop op de kastdeur. 'LOUIS? ben je hier?' hoor ik Harry schreeuwen. 'J..ajjaa' snik ik nog steeds bijkomend van net. Harry doet de deur open en vraagt wat er is gebeurd. Ik ga het hem niet vertellen, ik zeg gewoon dat Luna het uit had gemaakt. Harry trekt me alweer zijn woonkamer in. We gaan op de bank zitten en Harry komt dichterbij me. 'Zullen we een horror film kijken?' vraag ik ondeugend. 'Maar, dat vind ik eng...' zegt Harry, hij is zo schattig met dat bange stemmetje. 'Ik ook, het is leuk Harry als je bang word leun je maar tegen me aan.' zegt ik dapper. Ik zoek een enge horror film uit en ga weer naast Harry zitten. De film begint leuk maar na een tijdje word het al eng. Harry lijkt echter niet bang te zijn. Ik wel bij el eng geluidje geef ik een gil en leun ik wat verder naar Harry. Op een gegeven moment leun ik met mijn hand en hoofd tegen zijn borst aan en hij wrijft over mijn rug. Hij ziet dat ik bang ben. Na 5 minuutjes word hun dochter of wie dan ook vermoord door een geest. Ik schrik me kapot en nestel me zo dichtbij mogelijk naar Harry toe. Hij was ook geschrokken en hij legt zijn hoofd op mijn hoofd. Als de film eindelijk is afgelopen lig ik nog steeds tegen Harry aan maar nu kijken we elkaar aan. Wat is hij schattig, dat kon ik niet ontkennen. Hij kwam wat dichterbij en steeds dichterbij nog dichterbij tot zijn neus mijn neus aanraakt. 'Jou ogen zijn, prachtig Hazza' zeg ik tot grote verbazing, flirt ik nou met een jongen? Die ik net 3 uur ken? 'I know right' zegt Harry arrogant. Ik wil niet bewegen, ik wil niet uit dit moment komen, ik wou het niet. Maar ik ben geen homo, ik ben de populairste jongen van de school, ik hoor op meisjes te vallen. Na 3 minuten in deze positie druk ik mijn lippen tegen de zijne. Het leek alsof hij me toegang gaf wan hij stopte me niet. Ik haal voorzichtig mijn lippen van de zijne en kijk hem liefdevol aan. Ik bloos, Harry bloost. Wat kunnen we nog doen? Niks nee, niks. Harry gaat nog wat dichterbij me zitten en ik streel door zijn krullen. 'Wat nu?' zeg ik zachtjes. 'Ik weet het niet Boobear, ik weet het niet' zegt hij. Boobear gaf een kleine glimlach op mijn gezicht het is alsof niemand er bij is, alles is perfect. Ik wou dat ik voor eeuwig zo kon blijven liggen. Zonder het ook maar te merken, val ik in een diepe droomloze slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.