Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » the wrong babysitter ft. Theo Horan || a Niall Horan fanfict|| » hoofdstuk 1

the wrong babysitter ft. Theo Horan || a Niall Horan fanfict||

30 sep 2013 - 16:36

456

1

274



hoofdstuk 1

"Goedemorgen Sammy." Zegt mijn broer Shaquille. Hoe kan hij zo vrolijk zijn in de morgen? "Goedemorgen Sjaak." "Ochtendhumeur?" Vraagt Shaquille. "Nee helemaal niet!" Zeg ik met de sarcasme die der vanaf afspat. “Wat ga je vandaag allemaal doen?” “Weet niet ik denk dat ik met Christina ga shoppen.” “Gezellig. Als je klaar bent en ik ben niet thuis ben ik hiernaast, Melanie moest oppassen op Theo. Kom maar langs als je wil?” zegt Shaquille. Nou nooit van me leven dat ik daar heen ga, nou ik ga daar wel heen, maar dan zonder die bitch. Ik mag die Melanie echt niet. Zij is diegene die de Popu’s leid. Ja op onze school heb je groepen. Als je in de popu’s zit mag je alleen om gaan met de popu’s en de hunks omgaan. En daar zit mijn broer ook bij. Niet echt een pretje als jij niet bij de popu’s hoort en je broer wel. Nou ja ik vind het niet erg dat ik niet bij de popu’s hoor. Dan mag ik gewoon omgaan met Niall. Ik heb al een tijdje een crush op Niall. Niemand weet het. Behalve Christina, maar die vertrouw ik wel. Ik ben al vriendinnen met haar toen ik in groep 6 zit. Dan ben ik nu al 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. jaar vriendinnen met haar. Ik zit nu in het 5e van havo. Maarjaa ik heb een probleem als Melanie daar achter komt dat ik Niall leuk vind, dan heb ik een probleem. Ik mag haar niet maar zei mag mij ook niet. Dus als zei weet dat ik Niall leuk vind dat weet de hele school het + Niall. Liever dat ik het vertel met veel moeite dan dat die bitch het verteld. Ik ga Christina maar bellen om te vragen of ze kan shoppen. *piep piep piep piep* ( <> is Christina ** is Samantha.)
<heejj Sammy>
*Haajj Chris heb je zin om vandaag te gaan shoppen?*
<Sorry schat, maar ik moet vandaag naar mijn tante>
*ooh okaayy baai love you*
<love you too>
*piep piep piep* Fijn dat ook nog. Moet ik hier helemaal alleen zijn. Ik heb honger. Eenmaal in de keuken te zijn blijkt dat er geen brood is. Er is wel een briefje van pap:
hoi schat,
sorry dat ik er niet ben. Ik moest naar mama toe. Ze ligt in het ziekenhuis. Er ligt geld in de bestekla. Ik bel je als ik meer info van mama weet.
xxx pap.
Dan maar naar de Starbucks. Eenmaal in de Starbucks aangekomen bestel ik een latte macchiato en een muffin. Als ik mijn koffie en mijn muffin heb ga ik naar het park. Ik ga altijd naar het park als ik rustig wil zijn. In het park aangekomen zie ik Niall huilen op een bankje.


Reacties:


XxAmyxX zei op 30 sep 2013 - 17:16:
Gauwverderx Ik lees mee!