Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » • Lost Girls [THEEND] » • Twenty-two. || Anne.

• Lost Girls [THEEND]

30 sep 2013 - 18:48

1001

6

417



• Twenty-two. || Anne.

Image and video hosting by TinyPic

Ongeduldig tippel ik met mijn vingers op de tafel, Janita die in het ziekenhuis ligt, Kimberley en Louis die spoorloos verdwenen zijn. Een zuchtje verlaat mijn mond, Rachel die moest vandaag naar de rechtbank, ze word verdacht voor het mishandelen van Taylor. Ugh, bij haar naam begin ik al te kok halzen. Vreselijk, de deur van de woonkamer gaat open, als ik het gezicht van Harry zie zucht ik weer.
‘’ Anne? Kunnen wij praten? ‘’ onschuldig kijkt hij mij aan, ik rol met mijn ogen en knik half. Harry neemt tegenover mij plaats en kijkt mij strak aan, zonder mij uit het oog te verliezen. ‘’ Waarom praat je nooit meer? ‘’ hij klonk teleurgesteld, ik haal mijn schouders op en kijk weg.
‘’ Wat is er? Waarom doe je zo tegen mij? ‘’ doordringend kijken zijn groene kijkers mij aan, ik slik een brok uit mijn keel weg en kijk zachtjes terug. Dan komen de beelden weer boven, zoenend. ‘’ Moet je niet naar je vriendinnetje? ‘’ sputter ik uit, alsof het een brok vuil was. Hij wenkt zijn wenkbrauwen op, blijkbaar weet hij van niks, iets wat mij nog kwader maakt. ‘’ JE WEET HET BEST WEL! ‘’ ik spring op en wil weg rennen, maar helaas is hij mij voor. Hij draait mij om zodat ik recht in zijn ogen kijk, je kunt het zien aan hem dat hij echt in de war is. ‘’ Mijn vriendin is er al. ‘’ zijn ogen doorboren de mijne, het kwartje valt. Ik ruk mij los en kijk boos weg, opnieuw probeert hij mijn hand te pakken, maar dat mislukt hem. ‘’ Oh ja? Jammer voor je! Deze meid weet genoeg! ‘’ mijn ogen spuwen vuur, voor van kwaadheid.
‘’ ANNE! TAYLOR ZOENDE MIJ VERDORIE! ‘’ hij was boos, echt boos.
‘’ IK WIL JOU! ALLEEN JOU SNAP DAT DAN! ‘’ hij pakt mijn hand en knijpt er in, verrast kijk ik hem aan. Dit antwoord durfde ik alleen maar te dromen, ik slik en kijk weg, schaamte kwam boven. ‘’ He..het spijt mij. ‘’

‘’ JONGENS! IK WEET WAAR KIMBERLEY IS! ‘’ Rachel stormt de kamer binnen, meteen halen wij onze lippen van elkaar af. Blozend kijk ik weg naar Rachel, zij staat hoofdschuddend in de deuropening. ‘’ Waar? ‘’ Harry staat op en pakt ook mijn hand, Rachel die nog net een wenkje gaf aan mij knikt.
‘’ KOM! ‘’ zonder ook maar iets verder te zeggen draait ze zich om en rent weg, snel zonder na te denken rennen wij er achter aan.
Met zijn allen stappen wij het ziekenhuis binnen, met zijn allen bedoel ik Zayn Jacqueline, Rachel Liam en Harry en ik. Niall was bij Niall, waarschijnlijk. Rachel loopt naar de lift en klopt op de deuren.
‘’ KIMM!! ‘’ ik zucht en loop naar Rachel.
‘’ Meen je dit? ‘’ Rachel knikt heftig en klopt nog één keer op de lift deuren, op dat moment komen er twee mannen aan gerend in politie pakken. Benauwd kijkt Rachel weg, snel ga ik voor haar staan.
‘’ Weg wezen hier, nu! ‘’ de man kijkt mij boos aan, ik wenk één wenkbrauw verrast op.
‘’ Omdat? ‘’ Jacqueline komt erbij staan, ze slaat haar handen in haar zij.
‘’ Wij zijn hier bezig. ‘’ antwoord de tweede man, ik rol met mijn ogen.
‘’ Zitten er hier mensen vast? ‘’ Harry komt erbij staan, de man knikt en kijkt naar de lift deuren.
‘’ Wanneer komen zij er weer uit? ‘’ Zayn komt naast Harry staan, de tweede man haalt zijn schouders op en duwt ons allemaal weg van de lift. Als teken dat wij nu echt weg moeten.



NEXT DAY.


‘’ Dus die twee zitten daar vast in een lift? ‘’ Niall ploft niet begrijpend naast ons neer op de bank, ik knik en laat mijn ogen glijden over Harry zijn outfit. ‘’ Ja, hoe gaat het met Janita? ‘’ Rachel ploft neer op de andere bank, mijn ogen schieten naar Niall.
‘’ Hersenschudding. ‘’ ik knik half, Harry komt naast mij zitten en slaat een arm om mij heen. Jacqueline kijkt mij verrast aan, blozend knik ik als ja, alsof ik haar vraag al weet. ‘’ Als goed is komen ze vandaag vrij. ‘’ Zayn springt over de bankleuning naast Jacqueline, ik knik en kijk weer naar de tv. Ook al is er niks op, maar toch, tegen de verveling kan geen kwaad. Plotseling horen wij een bekende ringtone door de kamer heen gaan, Harry springt op rent naar zijn telefoon.
‘’ LOUIS!? ‘’ iedereen veert op, maar de teleurstelling was al snel te zien bij Harry.
‘’ Oh jee, en nu? ‘’ ik ga rechter op zitten en kijk hem aan, eventjes kruizen onze ogen elkaar.
‘’ Oke! We komen er nu aan! ‘’ meteen hangt hij op en rent naar de deur, Rachel staat op.
‘’ WACHT DAN! ‘’ Liam schud met zijn hoofd en pakt haar hand, Harry draait zich om.
‘’ Ze zijn bevrijd! Alleen Lou ligt nu in intense of care. ‘’ zijn ogen slaat hij dicht, ik sta op en pak zijn hand. Hij opent zijn ogen en kijkt mij op, bemoedigend knik ik toe en samen lopen wij de deur uit, de anderen al renend achter ons aan.
Voor de zoveelste keer deze week stappen wij het ziekenhuis binnen, Kimberley komt al snikkend naar ons toe gerend. Troostend sla ik haar in mijn armen, meestal doet Janita zulke dingen, maar ja.
‘’ Rustig maar, vertel. ‘’ troostend wrijf ik over haar rug, ze knikt en knippert een paar traantjes weg. ‘’ We waren op weg naar Janita, we stapte de lift in en plotseling begon de liftlampen te flikkeren enzo. En ook hele rare bewegingen te maken, de lichten vielen uit. Ik wou Louis wat zeggen maar hij gaf geen antwoord meer. ‘’ bij het laatste begon ze weer te huilen, we begonnen snel aan een groepsknuffel.
‘’ Alles komt goed. ‘’ zeg ik troostend, ze knikt half en knuffelt nog één keertje. Een zuchtje verlaat mijn mond, ik ben blij als dit allemaal zo is afgelopen.






We gaan we maar een beetje een einde aanmaken, haha als dat mij nog lukt(:
Reageren en je krijgt een melding.


Reacties:

1 2

1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 30 sep 2013 - 22:19:
Noooooooo!!!!


1Dlovez
1Dlovez zei op 30 sep 2013 - 20:16:
Oooowwwhhh………


xHiimacookie zei op 30 sep 2013 - 19:58:
Aahw arme Louis.


Harrylover
Harrylover zei op 30 sep 2013 - 19:19:
Niet Louis!!
Melding.


Anne
Anne zei op 30 sep 2013 - 19:04:
Snel verder!