Hoofdcategorieën
Home » One Direction » the wrong babysitter ft. Theo Horan || a Niall Horan fanfict|| » hoofdstuk 2
the wrong babysitter ft. Theo Horan || a Niall Horan fanfict||
hoofdstuk 2
Wat moet ik doen? Ik kan naar Niall gaan maar dan laat ik hem misschien wel heel erg schrikken en wilt hij mij niet meer zien. Ik kan ook naar hem toe gaan. Ik denk dat ik maar naar hem toe ga. “heey Niall.” Subtiel Sam. Gewoon heey Niall zeggen terwijl hij hier zit te huilen. “Gaat alles wel goed?” Zeg ik er snel achter aan. Hij kijkt me even aan en moet nu nog harder huilen. Ik ga naast hem zitten en geef hel een knuffel. Waarom? Dat weet ik zelf ook niet. Het ging gewoon vanzelf. “H-h-et i-is. M-mi-ijn ou-ouders.” Zegt Niall. “Rustig Niall. Ga je even mee naar mijn huis er is niemand thuis en dan kan je even wat rustiger worden” Niall kijkt me even verbaasd aan. Snap ik ook wel als opeens een meisje die je bijna nooit spreekt je opeens mee naar huis vraagt. Even later knikt hij. Ik loop nu met een huilende Niall aan mijn zij naar mijn huis. Even later kom ik aan bij mijn huis. Ik steek het sleutel in het gat en ga naar binnen. Als ik naar de woonkamer loop zeg ik dat Niall op de bank mag zitten. Ik ga naar de keuken om warme choco te maken. Als ik terug kom zie ik dat Niall al wat rustiger is geworden. Ik ga naast hem zitten en geef hem de warme choco. Hij kijkt me dankbaar aan. Ik geef een knikje om te zeggen dat het goed is. Na een tijdje in de ongemakkelijke stilte hebben zitten vraag ik voorzichtig: “Niall waarom moest je huilen?” Hij kijkt me verschrikt aan. “Je hoeft het niet te vertellen hoor.” Zeg ik. “Nee ik moet het aan iemand vertellen.” Niall zucht één keer diep in en uit en gaat verder met zijn verhaal. “Ik kwam vandaag thuis van de winkels. Mijn ouders waren deze week op zakenreis in Australië. Toen ik vandaag thuis kwam lag er een brief op de deurmat met mijn naam der op. Toen ik hem las stond er in dat mijn ouders in een ravijn waren gereden.” Toen hij dat zei barste hij in tranen uit. Ik kon het niet meer laten en moest ook huilen. Ik hoorde een deur open en dicht gaan en keek wie er stond. Het was mijn broer. Hij vroeg: “Moet ik weg offf?” ik legde het hele verhaal uit toen hij opeens zei: “Weten Greg en Denise het wel?” Ik kijk Niall aan. Ik zie hem schrikken. “n-nee.” “Moet ik het maar vertellen?” Zegt mijn broer dan. Niall knikt. “willen jullie anders mee naar Theo?” Ik zie Niall knikken. Ooh god. Nu moet ik natuurlijk naar Melanie toe. Die zal het wel raar vinden dat ik, Niall en Shaquille tegelijk binnen komen lopen. Shaquille legt het verhaal later wel uit. Als we binnen komen zie ik Theo meteen op Niall afrennen. “Haajj kleine.” Zegt Niall. Theo ziet mij staan en zegt dan: “Is dat je vriendinnetje?” Ik zie Niall blozen. Nu moet ik ook blozen. Ik zie Melanie binnen komen. “Heb ik wat gemist vraagt ze?” Ik en Niall schudden ons hoofd. “Niall ga je mee naar Nando’s?” Vraagt Shaquille. Ik hoor een ja terugkomen. FIJN. Nu ben ik hier alleen met die trut. “Samantha kan jij even naar boven lopen om een luier pakken?” “Tuurlijk.” Het is inmiddels al 8 uur en dus al donker buiten. Als ik weer beneden kom zie ik iets wat ik liever niet heb willen zien.
gAUWVERDER JIJ!!