Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 002. Harry Edward Styles

Larry Stylinson|| You Are My Only Love

30 sep 2013 - 22:46

241

0

276



002. Harry Edward Styles

Louis, dat is de naam van de jongen die naast mij woont, de jongen die schattig ligt te slapen op mijn borst. Wat is er net gebeurd? Hebben we gekust, of was het niks. Ik weet dat hij niks voor me voelde want ja, je kan niet verliefd zijn op iemand die je net kent. Ik wist dat hij hetero was, Hij had 4 uur geleden nog een vriendin. niet wetend wat ik moet doen streel ik door zijn haren en geef hem een kus op zijn hoofd. Ik wist ondertussen al dat ik bi was al een jaartje, maar ik zal Louis tijd geven. Zoveel tijd wat hij nodig heeft. Ik druk Louis hand zachtjes van mijn borst af en sta op of wat water te halen. Als ik terug kom zie ik dat Louis al wakker is. 'Hey, Boobe... Louis' verbeter ik mezelf. Boobear, zo had ik mijn favoriete knuffel beer genoemd, nu was Louis mijn favoriete Knuffel. Ik grijns bij de gedachte alleen al. 'Hey, uhm Hazza ik moet denk ik gaan, het spijt me, leuk je te ontmoeten.' zegt Louis nog en hij knuffelt me nog even snel. 'Lou wacht!' ik ren nog snel achter hem aan en geef hem een afscheidskusje. Ik zie hem blozen terwijl hij wegloopt. Wat een rare, maar schattige jongen.

-----
Eerste hoofdstukjes zijn altijd slecht, btw ik ben 10 dus mijn schrijfkunsten zijn niet geweldig. Reageer plies, bij 5 reacties nieuw hoofdstuk!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.