Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 003. Harry Edward Styles/ Louis William Tomlinson

Larry Stylinson|| You Are My Only Love

5 okt 2013 - 23:32

502

2

301



003. Harry Edward Styles/ Louis William Tomlinson

' Whatever you do, i'm still into you'

Harry Edward Styles pov

Na een tijdje heb ik door dat het al bijna 10 uur is, ik loop snel naar de badkamer en verlos mezelf van de te strakke kleren. Na een goede 40 minuten onder de douche stap ik er toch maar uit en pak mijn pyama, een instapper met dino's. Ja Ja het is kinderachtig maar mijn ex vriendje gaf het aan me dus draag ik het in de nacht.

Zodra mijn gerimpelde lichaam naar het hemelsbed loopt denk ik weer na over Louis, hoe zit het nou met ons? Terwijl ik deze vraag probeer te beantwoorden in mijn hoofd stap ik rustig in bed en trek de dekens over me heen.

Louis William Tomlinson

Het is ochtend, ik heb weinig kunnen slapen na die kus met Harry. Ik weet dat het raar is maar, ik denk dat ik verliefd ben op een jongen. Een schattige, krullige en lieve jongen. Ik had vanochtend ook door gekregen dat Luna was overleden, zelfmoord ze had zichzelf in de badkamer verstopt en heeft toen een mes langs haar keel gehaald, altans dat denken ze. Mij boeit het niet heel veel meer. Het enige waar ik nu aan kan denken is Harold. Ik kijk in de spiegel en die GIGANTISCHE wallen onder mijn ogen, Oh God. Ik doe er wat foundation op en bronzer, zodat het niet meer zichtbaar is. Ik gebruik alleen make-up voor noodgevallen en dat soort dingen. Ik schud mijn hoofd naar voren waardoor mijn haren goed en plat komen te staan. 'Nice work Tomlinson' complimenteer ik mezelf. Ik trek een rode broek aan en een gestreept shirt, pak mijn rugzak en ga naar school.

Op de weg naar school zie ik Harry voorbij lopen. Shit hij zag me, hij zwaait en ik zwaai met twijfels terug. Hij rent zowat naar me toe en als hij bij me is drukt hij em in zijn armen. 'Hey, ik kon niet slapen door jou, doe dat nooit meer Boobear.' zegt Harry nep-boos. Ik moet lachen door zijn neppe blik op zijn gezicht. Snel kijk ik of er niemand is en wanneer ik alleen een oude man om de hoek zie staan druk ik voorzichtig een kusje op Harry's wang. 'Dus, hebben we iets of hoe zit dat?' fluister ik in zijn oor. 'IK weet het niet Boo, ik weet het echt niet' snikt Harry Zodra ik merk dat hij snikt druk ik hem terug in een omhelzing en wrijf zachtjes op zijn rug om hem te kalmeren. 'Het komt wel goed Hazza, alles komt goed. Zullen we samen verder naar school lopen?' zeg ik tegen Harry. 'O..kee, Boo' snikt hij nog een beetje. Ik neem de omweg maar, dan zijn er geen kinderen die ons zullen zien. Ik sla mijn arm om Harry heen en druk nog een kus op zijn wang. Hij leunt met zijn hoofd tegen mijn schouder aan en lacht zwakjes. Het is perfect, hij is perfect. Totdat we bij school zijn.





-----;
Omg zo slecht, nu begrijp ik waarom niemand mijn verhalen leest :c


Reacties:


Eli zei op 5 okt 2013 - 23:53:
Jawel :c


DegrassiFan
DegrassiFan zei op 5 okt 2013 - 23:49:
Nee, niet slecht, zusje.